Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #47668:
Priebežná na Nivách bola výhodnejšia, lebo to na ňu bolo bližšie z trolejbusov... 🙂
Reakcia na: milannco #47665:
Celkom zaujímavé, zdá sa, že to tam nebudete mať až také strašné ako si najskôr predpokladal. Páči sa mi, že 88-ka nebude mať AS Mlynské Nivy priebežnú konečnú, ale plnohodnotnú, a teda v oboch smeroch pôjde po rovnakej trase.

A s tou lanovkou na Kamzík ma sklamali, dúfam, že na konci augusta alebo začiatkom septembra to už konečne spustia, myslíte, že bude premávať aj v októbri a novembri? Ale v zime aspoň v decembri a januári asi áno, že?
Reakcia na: d3k0 #47580:
no, ja som toho nazoru, ze bratislava by mala mat niekolko tych kvazi dalekonosnych liniek na ktoru by sa napajali kratkonosne. Je fakt, ze sa zvysil pocet spojov a znizila sa ich dlzka. Totiz mam ten pocit (neviem ci si z Engerau alebo nie ?) ale akoby inzinieri architekti zabudli na tu skutocnost, ze linky, ktore zmenili a porusili nesluzili len Petrzalke, ktora by by the way mala byt dopravne uz davno riesena uplne inak (a to aj cela BA).
A co sa toho tyka, pokial magistrat schvalil tazkotonaznu preferenciu MHD (hura, slava) znamena to investicie, inovacie a podobne. Takze pokial na dalekonosnych linkach vybudujeme (a budeme vediet vybudovat) BUS pruhy (a dostatok bus pruhov) dopravne ucpatie je pre vodica karosy bezpredmetne. A to ze interval by bol taky alebo onaky je uz druha vec. Ak by sa niektore linky, tak ako som spomenul napr. 97 a 39, ci 207 a 209 spojili, je na koordinacii dispecingu aby vypravil dalsie zalozne vozidla namiesto tych, ktore zostali vysiet, neviem na Pristavnom moste.
Vies velmi dobre, ze mnohe Europske metropoly maju linky s jazdnou dobou 60 minut a vyssie.
Vdaka, Hawgh.
Reakcia na: d3k0 #47658:
no, ja za centrum pokladam aj druhý smer Trnavské mýto, Vajnorská, Polus, Záhradnícka, Krížna atd. Možno som sa mal vyjadrit ako širšie centrum. Zmenou dojde k zníženiu kapacity z Hl. stanice do širšieho centra, t8 zmena bude pravdepodobne citelná. A nebavme sa len o dopravnej špičke ale o celom dni a rozumných celodenných intervaloch. Neviem, prečo si každý myslí, že v sedle alebo cez víkend sa človek nikam neponáhla. Isteže, nie je potreba mat interval špičkový cez víkend ale 20 minut je dost blbý.
Reakcia na: Peon #47663:
to by aj mňa zaujímalo. Inak pozri si príspevok #47594, kde som prepočítal súčasnú a novú kapacitu z Einsteinovej, to je dôkaz, že MHD bude chodiť častejšie. ?
Reakcia na: S499.1023 #47659:
? Tak po tom ma naozaj nenapadlo pátrať - ja som len Ó eS Ú - občasný spokojný užívateľ. ?
Neviete náhodou, kedy sa už dokončí oprava Cesty mládeže a linka č. 43 sa vráti na svoju pôvodnú trasu, podľa možnosti aj s pôvodnými intervalmi medzi spojmi?
Reakcia na: fobust #47661:
o tych na pribinke viem idu zo safka tam bolo tusim otocko a je tam sklad dpb . a ja na to pridem radsej sam a potom usudim ci som spravil chybu
Reakcia na: slovanista21 #47651:

Ja som narazal vseobecne na to, ze sa zaujimas o MHD v Bratislave. Chcem ta od toho odradit skor ako dojdes na to sam, lebo cele to stoji za...... Zvysky kolajnic su na Pribinovej.
Reakcia na: S499.1023 #47659:
a mame tu aj vlackara to si vazim lebo aj ja som
Reakcia na: Z #47625:
SOR sa už vyše roka vyrába s prvými dverami, otvárajúcimi sa dozadu a pravým zrkadlom civilizovane umiestneným na stĺpiku karosérie. Prečo si BEÚS objednal aj u nových busov pôvodné dementné riešenie, sa vymyká môjmu chápaniu.
Reakcia na: 81-71 #47657:
Ohladom spojenia Hlavnej stanice s centrom sa ta ale hned spytam, v com je horsia 8-minutova linka 13 oproti 12-minutovej linke 1? Toto nie je argument proti zmene...
Reakcia na: d3k0 #47656:
ja viem,a le ja som v príspevku reagoval čisto na eliny a napísal, čoho sa najviac obávam. A naozaj sa bojím, že Hlavná stanica nebude mat kapacitne spojenie s centrom a bojím sa o pokles kapacít a o intervali mimo špičky a cez víkend...to bude novoročný darček od magistrátu hl. m. SR Bratislavy a od DPB ?
Reakcia na: juro #47652:
A ked budete mat v Petrzalke elektricku, aka bude potom vyhovorka? Ved 95 ma preto 3-minutovy interval, aby emulovala elektricku. Uznam ti, ze obyvatelom okolia Lachovej sa zhorsi cesta na Safko, ale zase obyvatelom Luk a Hajov (t. j. nepomerne vacsiemu poctu ludi) sa cestovanie bez motkania sa 95 zlepsi...

Re #47653 81-71: Elektricky sa k septembru menit nebudu, kedze bude vyluka Obchodna - Kapucinska, takze este je co zachranovat. Zatial sa teda od septembra kacita len a len zvysuje, kedze sa menia len busy 🙂
Reakcia na: Spectre #47650:
uz ta mam v icq cakam na autorizaciu
Reakcia na: Z #47625:

Spravny nazor
Reakcia na: d3k0 #47643:
Hmm, asi si ma celkom dobre nepochopil, ale ja som písal o električkách čo už také bludy nie su. Čo sa týka busov, tak patrím k skupine, ktorá je za zmenu i ked drobnú kozmetiku na L91 a L191 by som privítal
Reakcia na: d3k0 #47643:
Petrzalka je trochu inak postavena ako Dubravka. Je tam jedna hlavna tireda z elektrickami. Petrzalka je chaoticky rozhodena.
Podla stuplikovej metody, by som cez Lachovu nedaval ziadnu linku.
Tu 68-ku som opravil a vychadzal som z cestakov tu na strankach.
Ak mi teraz dojde plna 95, tak to je horsie ako ked nastupim do 88 a na Nam. hraniciarov prestupim do takej istej plnej 95?
S 86 som mal teraz aspon spojenie do baumaxu cez vikend, teraz len cez tyzden.
Reakcia na: fobust #47644:
a preco by si sa nepokusal ist do vozovne??
tie výtlky si pozriem a kde su tie odbocky do vozovne??
Reakcia na: slovanista21 #47648:
Keď tak na ICQ (243901986)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.