Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: SWTC #46446:
V tuneli bude pravdpodobne 50- 70 km r/h a vlaky navodzujuc s nosnym systemom bezproblemovo zvladnu 3 minutovy interval.. 170 Km/h bude až za mestom... Pritom regio vlaky budú mať vlastné nastupištia ako aj IC v tej istej stanice ktoré os. stojace vl. nasledne v tunely predbehnú. Meškania IC nebudú citelným problémom pre regio.vlaky. Trojkoľajka podľa mňa nie je nutná, lebo nákladne vlaky budú mať naďalej obchádzku, cez Petržalsky most. Vtomto fakt nevidím problém.
Reakcia na: Andy #46418:
Tunel by mohol byť aj 3-koľajový (kompromis). Aj za takýchto okolností si dokážem predstaviť súžitie električky s vlakmi. Ale toto je už naozaj na hranici ?... Nepredpokladám, že traťová rýchlosť v tuneli bude nejaká enormná. Skôr bude limitovaná z bezpečnostných dôvodov...
Reakcia na: yale #46415:
Kolada a Weigl, v jednom rozhovore hovorili, že v budúcnosti by sa v centre mala električka na krízových miestach zapustiť pod zem...
Reakcia na: Andy #46417:
ja som v Blave išiel elinou dokonca viac ako 59km/hod. ? V oblasti Zlatých a Jurajovho to vytiahla na vyše 70 km/hod. ? Takže predpokladám, že po novučičkej petržalkej trati nebude chodiť elina 59 km/hod.
Reakcia na: Andy #46425:
súhlas, presne to furt hovorím ?
Čím viac príspevkov do diskusie o zmenách linkovania MHD v BA čítam, tým viac prichádzam k presvedčeniu, že najväčším nepriateľom človeka je nedostatok informácií. V podstate každý hodnotí problém z vlastného úzko lokálneho pohľadu. A to nielen obyčajný užívateľ - cestujúci, ale dokonca aj tí ktorí zmeny predkladajú. Nikto doteraz nevysvetlil na akom princípe sa hodnotenie súčasného stavu a nasledujúci návrh zmien realizoval. A práve tam je alfa-omega problému. Aby som mohol byť objektívny, musím mať dostatok informácií - podotýkam dostatok, teda nie empirickú skúsenosť, ako som sa tu dočítal. Poďme ale k veci - základom je digitalizácia prevádzkovej siete, linkovania a grafikónov. Potom dostatok relevantných podkladov o zaťažení jednotlivých liniek v čase a v trase. A na koniec objektívne kritéria, ktoré všetky tieto informácie usporiadajú a vyhodnotia. To všetko sa udialo v priebehu predchádzajúceho polroka a podieľali sa na tom mnohí špičkoví odborníci (od vysokoškolských profesorov až po úradníkov).
A k čomu sa dospelo? Nuž k tomuto... ale to až nabudúce...
aj odborník sa musí niečim živiť...
Reakcia na: LUK #46440:
povodna 87 neexistuje, ono to ma vzniknut z 97 jej okyptenim... vzhladom na to ze v sedlovom a weekendovom intervale L97 v sucasnosti vcelku postacuje (nechodi prazdna ale taka zeby sa do nej ludia nezmestili), tak urcite jej okyptena nahrada nebude chodit hustejsie, skor redsie kedze z nej ukusnu cast ktora je zdrojovym/cielovym bodom mnohych ludi (tesco; v lete drazdiak a pod.)

PS: vykrikovat mozem kolko chcem, aj tak mi to bude hovno platne (ako vzdy v tomto state), ale aspon o malo vacsiu sancu na to ze si to niekto vsimne mam ked vykrikujem pred zmenami ako az po ich uskutocneni (potom sa mozem uz aj na hlavu stavat, aj tak mi to nepomoze)
Reakcia na: si #46439:
ucelovo vytahujes prave vikend, podstatna je praveze spicka... Druha vec je, co bude po novom pod cislom 87, v trase povodnej 87ky moze ist nieco frekventovanejsie. Lenze Ty este pred realnym vyskusanim uz vykrikujes, ake zle to bude--- ?
Reakcia na: LUK #46424:
hmm hej, napriklad taka nosna 87 bude cez weekend premavat v uzasne hustom 30 minutovom intervale... dakujem, za ten cas prejdem pesi pomaly aj polovicu jej trasy...

Re #46425 Andy: no keby to menili na metro alebo nieco co sa da povazovat za nosne a kapacitne (alebo aspon ekologicke), ale stale to budu tie iste hrdzave smradiace vraky stojace v tych istych (ak nie este vacsich) zacpach na tych istych cestach, akurat ze bude sa treba castejsie presuvat po tych hrdzavych a rozpadavajucich sa schodikoch (asi aby sa cim skor preborili ? ? )
Reakcia na: LUK #46436:
Hm, ja by som aj zaujem mal, dokonca by som take vozidlo s radostou prevadzkoval 🙂 Len sa obavam, ze ti, co o tom rozhoduju, asi zaujem mat nebudu, hoci si myslim, ze by sa to jednoznacne vyplatilo, kedze nam vozy pomaly ale isto odchadzaju, a nove akosi nepribudaju 😕
Inak, z cudzich ojazdenin by som tu asi najradsej videl kosicke zelene Ik280 z poslednej serie (neviem akym cislom sa oznacuju - viete niekto?) z 1994 (ekomotor od vyroby, upravena prevodovka, tichsia Raba, celkovo velmi kultivovany chod; a v neposlednom rade velke vetraky 😉 ) Len tie nam asi DPMK dobrovolne neda, nevraviac o tom, ze u nas by ich asi tiez prilis nechceli 😞
Reakcia na: Sommelier #46414:
Lenže jednak je tá od žst. Vajnory nezjazdná, v dôsledku novej výstavby na Tuhovskom už pravdepodobne nespojazdniteľná (a v nepravdepodobnom prípade spojazdnenia sa už teším na úrovňové kríženie Seneckej cesty či ako sa to pri ZP volá, s celoštátnou železničnou traťou), jednak tá od komárňanskej trate končí niekde v hangári a na pripojenie k budove by asi museli byť závory pre zmenu niekde na runway, jednak obideve sú zaviazané tak, že pri jazde od mesta sa úvraťuje.
Re #46419 ivu: Takže keď bude jedna linka jazdiť v trojminútovom intervale, tak sa autobusy dobehnú, ale keď tam bude jazdiť desať liniek v polhodinových intervaloch, tak sa nedobehnú? Občania, používajte aj vlastný mozog a neverte slepo článkom v New Time:-P.
Re #46430 trepko: Áno, Trenčín je strach a hrôza, práve teraz som musel v priebehu mesiaca dvakrát MHD v tomto meste použiť...
Inak, Dopravny podnik mesta Presov predava nadbytocne Ikarusy 280. Myslim, ze by podstatne pomohli zvysit kvalitu vozoveho parku v BA. Nemate zaujem? ?
Reakcia na: frenky #46434:
veru, stalych prispievatelok by sa tu zislo viacej... ? Rozhodne by kvalita fora neutrpela... ?
Reakcia na: Beus #46433:
to mas tak, ked sa nasa jedina stala zenska prispievatelka akosi odmlcala. ? Isto ma na to ale padny dovod. ☺
Deti, deti 😉 Len sa tu objavi niekto s dievcenskym menom, a uz ju hned vsetci poznaju (pripadne by chceli) 🙂
Tina: Neboj, ja Ta nepoznam 😉 (hoci som Ta uz mozno niekedy viezol) 🙂
Reakcia na: hoppusmark #46431:
Od Septembra ju možno spoznám aj ja, v 208... 😃
Tina: Asi sa tiez pozname:-)..Nestretli sme sa raz v 86 a raz v 14-tke??? ?
Reakcia na: LUK #46429:
presne tak prestupna tarifa. Tu si mozes vydychnut, ze ked ta jeden spoj nedoveze tam kam chces tak ta tam doveze iny na ktory zas az tak dlho necakas. Lenze v mnohych inych mestach prestupnu tarifu nemaju a linka chodi v 30 az 60 minutovych intervaloch. A cakaj potom na dalsi spoj. Ale ludia su zvyknuti a toto je naozaj iba rozmazlanost blavakov. Mam svoje skusenosti z Trencin city, kde to stoji fuckt za prd. Na niektorych linkach nieje vobec vinimocne 10 az 30 minutove meskanie. Ale na druhu stranu musim ich tam pochvalit bo uz tam jazdi prvy autobus s digitalnymy transparentami. ?
Reakcia na: frenky #46426:
prestupnu tarifu som zabudol spomenut, hoci som mal v plane...

Re #46425 Andy: PRESNE!!!
Reakcia na: Tina #46421:
Hm, keď som ja chodieval do oblasti Prievozu z Petržalky do Prievozu, tiež tam ešte žiadna 86 nechodila, len 34 ... a ľudia to dokázali prežiť ... a muselo sa prestupovať.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.