Ja si tipnem: Presmerovanie 85, 86 a 97 cez Most Apollo. Nasledne zrušenie linky 85 bez náhrady kvôli súbehu s 86, 97 a 50. Zrušenie 71 kvôli súbehu so 70, 82 a 97. Potom ďalší adepti na rušenie: 180, 96. Atď, atď ...
Noo Boože , je tam toho... Zeleznice idu zburat 5 rodinnych domov kvoli kolajam novej trate a tu sa rusia elinky podla redakcneho noveho casu ? . Fakt by to asi malo tu v DPB krachnut ?
Mne najviac vadi, ze mimo spicky sa nebude dat dostat z Racianskej radialy priamym prestupom na Spitalsku. A prestupovat na Kriznej, t.j. so zachadzkou + presunom na opacny smer ODMIETAM, NIE JE TO RIESENIE!, je to casovo zbytocne narocne. Ked, tak minimalne mimo spicky - ked nepremava linka 17 - by mala linka 4 zachadzat cez Vazovovu, Radlinskeho a Americke namestie, OBOJSMERNE! Alebo zriadit linku 10 po trase Vozovna Jurajov Dvoj - zachadzka ZST Nove mesto (osobne planujem zlucit autobusove linky 51 a 58 do jednej linky 58, preto ta zachadzka) - Krizna - Vazovova - Radlinskeho - Americke namestie - Spitalska - otocka okolo Nam. L. Stura a Safka - spat rovnakou trasou - to si vyziada elekticky ovladane vyhybky na odbocke na ZST Nove mesto, pripadne by tam ta linka nezachadzala. Tym by sme vyriesili aj nepopularne znizenie kapacity na Vajnorskej radiale, ako aj spojenie Race so Spitalskou ulicou s prestupom na hrane. Zaroven linku 9 strcit na Mostovu a Jesenskeho aj v smere do mesta (linka 10 zabezpeci spojenie Safka s Trnavskym mytom). Ten kto chce ist do Ruzinova, moze ist s 10 na Kriznu a tam prestupit na 3 alebo 9. A ked sme uz pri tom, tak tie posilove 12 a 17 by sa mohli zlucizt do jednej linky 15 s trasou Karlova Ves - Nabrezie - Safko - Spitalska - Americke nam - Radlinskeho - Racianska - ZST Vinohrady a spat rovnakou trasou, len cez jesenskeho. Ja viem ze tym zanikne moznost dostat sa zo Safka priamo do Karlovky, ale po uzavreti Stareho mosta by som linku 95 presmeroval pod Novy most, to sa mi zda byt lepsie ako cez most Apollo na Nivy, odkial nic nejde do Karlovky. Navyse, s pod Noveho mosta sa da dostat az do Dubravky, nie len po Karlovu Ves. Inac si uvedomujem, ze v sedle sa nebude dat dostat z Karlovej Vsi na safko, ked linku 9 presmerujeme na Mostovu a Jesenskeho, ale to by som nepovazoval za tragediu. Co vy na to?
Mne najviac vadi, ze mimo spicky sa nebude dat dostat z Racianskej radialy priamym prestupom na Spitalsku. A prestupovat na Kriznej, t.j. so zachadzkou + presunom na opacny smer ODMIETAM, NIE JE TO RIESENIE! Ked, tak mimo spicky - ked nepremava linka 17 - by mala linka 4 zachadzat cez Vazovovu, Radlinskeho a Americke namestie, OBOJSMERNE! Alebo zriadit sedlovu linku 6 po trase ZST Nove mesto - Krizna - Vazovova - Radlinskeho - Americke namestie - Spitalska - otocka okolo Nam. L. Stura a Safka - spat rovnakou trasou. Tym by sme vyriesili aj znizenie kapacity na Vajnorskej radiale, ako aj spojenie Race so Spitalskou ulicou s prestupom na hrane. Zaroven linku 4 strcit spat na Mostovu a Jesenskeho aj v smere do mesta (linka 6 zabezpeci spojenie Safka s Trnavskym mytom). Co vy na to?
Podla mojho nazoru je pristup Petrzky na hlavnu stanicu uplne idealny. Ak mozem povedat, faktom zostane, ze aj ked do Petrzalky natiahnu tie ocelove tyce, po ktorych bude jazdit ten ho(v)no(no)sny system, tak len maalo ludi ho bude vyuzivat, pretoze pokial sa ta elektricka presulozi mestom k hlavnej stanici, stihnete po vystupeni z 8x alebo 9x zjest u Ertla 50 hot dogov. ?
V zásade ma Petržalka až tak netrápi, pretože tam chodím málokedy a nevyznám sa až tak v Petržalskej doprave. Električky vyzerajú sľubne, ale predsa len mám pripomienky.
Prvá a najzávažnejšia - oslabenie kapacity na Vajnorskej a Hlavnú stanicu. Vajnorská: odkedy stojí Polus, tak tam cestuje podstatne viac ľudí a to aj cez víkend. Navyše sa má urbanizovať celá Tomášikova. Takže aspoň po ŽST Nové mesto by sa kapacita nemala znižovať, ale možno aj posilniť. Mám pocit, že Vajnorská je z hľadiska špičky zaťažená menej a to rozloženie počtu cestujúcich je tam celodenne pravidelnejšie ako napr. na karloveskej radiále. Nedalo by sa s tým niečo robiť, posilniť sedlo?
Druhá: cestovanie na Hlavnú stanicu má svoje špecifiká. Asi to bola najmenej kapacitne obsadená trať, ale pri takejto radikálnej redukcii (62%) sa môže stať, že sa v piatok poobede nebude dať dostať do električky. Nedal by sa urobiť na Hlavnú stanicu zvlášť grafikon napr. na ten piatok?
Ak som správne pochopil, linka č. 9 pojde smerom z Dúbravky cez Šafko, späť po Jesenského. Znamená to že trať na Jesenského smerom z Dúbravky nebude vôbec využitá?
Cestujúci z Petržalky na Šafko nebudú mať spoj do Karlovej Vsi/Dúbravky. Vzhľadom na to že tam končiť nosná linka, je len zaradenie linky č. 12 len do špičiek nedomyslené.
A fakt subjektívny názor za ktorý si zaslúžim dostať vynadané: linka č. 1 sa mi páči tak ako je. S tou okružnou-obhliadkovou linkou po Bratislave. Cestujúci ktorý sa chystá na dlhú cestu vlakom preč z Bratislavy sa ešte naposledy môže pokochať jej krásami. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
petert