Reakcia na: Martin Fundárek #45610:
Takto som nad tými električkovými linkami aj ja rozmýšlal. Po dostavbe Petržalky by som linku 3 rozdelil na3 Rača - Obchodná - Petržalka
8 Ružinov - Špitálska - Petržalka
Tým by sa získalo priame spojenie z DU, KV, PE, RA, RU na Obchodnú aj Špitálsku. Z Vajnorskej radiály by bol priamy spoj na Špitálsku a s jedným prestupom na Obchodnú. Do Petržalky by bolo možno potom ešte potiahnuť linky 12 a 13 čím by sa získalo aj priame spojenie PE-KV.
Inak ten interval v pracovných dňoch by sa mohlo podariť skrátiť na 7,5 min. čím by sa dosiahla deliteľnost 60timi a príp. každý druhý spoj zhodný aj s víkendom.
Ámos Keynes
Teraz za hodinu
59 (110 osôb) - 825
L3 (220 o.) - 1100
L5 (300 o.) - 1500
L7 (220 o.) - 1100
L11 (300 o.) - 1500
dohromady = 6025
Potom za hodinu
L3 (220 o.) - 1650
L5 (300 o.) - 2250
L17 (300 o.) - 2250
Dohromady - 6150 + šk. spoje L59 cca 200 ľudí.
A nezabúdaj na to, že L59 veľa ľudí využíva na rýchlejší presun ale neskôr znovu prestupujú na električky (pri ŽST Vinohrady) keďže L59 nestojí v centre.