My máme na Hlavnej stanici nejaký prestupný uzol? To počujem/čítam prvý raz. Nepoznáš ty Bratislavu vážne len z mapy a zo svojho pravidelného útrapného cestovania v relácii ŽST Vinohrady - Polus?
Aj keď nemám ilúzie o racionalite niektorých rozhodnutí v DPB, obávam sa, že to bude spôsobené skôr tým, že kĺbové vozidlá na špičkových linkách sú z prevažnej časti spoľahlivé a perspektívne Ikarusy 280, ktoré by celodenné služby jednoducho neustáli. Ale to je len môj ničím nepodložený dohad.
Re #45403 81-71: Keby si tou istou klobásou šiel v ten istý víkendový deň niekedy poobede, zistil by si, že do sóla by sa ľudia idúci z Devína rozhodne nepomestili.
Myslel som, že irónia môjho príspevku vyteká až zo susedových okien. Každopádne na to, kde vezme mesto peniaze na náhradu všetkých Ik28x, som zvedavý taktiež. Možno si len myslia, že do výstavby električkovej rýchlodráhy to už nejako dokopú. Napríklad trojosádkami a zrušením takých zbytočných liniek, ako sú 81, 86, 90 a 97, že áno... ?
No tie 2 Mercedesy nebude financovat ciste DP. Ale ich cena by nestacila na nahradu za Ikarusy. nakupit nove klbove (nizkopodlazne) autobusy - to bude INA palka ! ;/ No ale skor, ci neskor k tomu bude musiet prist. Tomu sa DP ani mesto nevyhnu.
A nad kombom dCS Verdi La Scala + dCS Elgar Plus si nerozmýšlal? Prípadne nad ELP LaserTurntable? ? Každopádne, potom daj vedieť, prídem si k Tebe poslintať... ?
Napríklad nerozumiem na čo idu teraz kupovat mikrobusy pre dáke nové linky na kalváriu apod. Načo idú zavádzat nové linky prepár ludí, ked vozový park na existujucich linkach nepostačuje ? Radšej mohli peniaze premrhané na mikroibusy pre pár dochodcov a linky ktoré vzniknú NAVIAC použit na nákup zopár klbákov a pod.
Teraz, ked je nudza vo financiach a vo vozovom parku idu kupovat pochybné mikrobusy pre par zbohatlíkov a dochodcov z palisád a zavádzat NOVÉ linky ? Zdá sa mi to komické ako napríklad aj to, že minibusmy SOR nahradzujú Karosy napr. na linke č. 80...
to nie je len o niekom z DPB, ale aj o niekom dalsom na magistrate; ked si vsimnes tak za posledne roky sa kupovali iba prtave SORy a teraz sa niekomu uz asi zda ze aj SOR je prilis velky a tak hlada este nieco mensie; zato z premavky vypadavaju prevazne klbove vozidla (hlavne ik280); nakup vozidiel sa vsak schvaluje aj na urovni mesta, takze aj ked niekomu v DPB prdlo v bedni, tak aspon tam by ho mali skorigovat (co sa vsak akosik nedeje)
tomas1 hovoril o potrebe spojenia ŽST Vinohrady s Polusom a Ružinovom, preto predpokladám väzbu takejto účelovej linky na príchody vlakov.
Čo sa týka obratiska autobusov pri stanici, dalo by sa to riešiť aj otáčaním vo vozovni Krasňany, prípadne pred ňou. Dôvod je zrejme naozaj v nedostatku autobusov. A samozrejme, v časoch keď sa šetrí kde sa dá by bol nový súbeh autobusov a električiek prepychom a mrhaním prostriedkami
Re #45403 81-71: Nebol to náhodou víkend alebo záložné vozidlo? Cez víkend máš kĺbových vozidiel dostatok aj na 29ku.
ten kto riadi tuto dopravu vie presne co robi, ale problem je inde a nie pri jeho stole.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
galiyosha