tomas1 hovoril o potrebe spojenia ŽST Vinohrady s Polusom a Ružinovom, preto predpokladám väzbu takejto účelovej linky na príchody vlakov.
Čo sa týka obratiska autobusov pri stanici, dalo by sa to riešiť aj otáčaním vo vozovni Krasňany, prípadne pred ňou. Dôvod je zrejme naozaj v nedostatku autobusov. A samozrejme, v časoch keď sa šetrí kde sa dá by bol nový súbeh autobusov a električiek prepychom a mrhaním prostriedkami
Re #45403 81-71: Nebol to náhodou víkend alebo záložné vozidlo? Cez víkend máš kĺbových vozidiel dostatok aj na 29ku.
Pokiaľ viem a sledujem trasu do Devína (flákam sa tade každý deň), tak tam chodia klobáskovitosti len cez víkendy a sviatky / voľné dni (vraj sú vtedy zvýšené prepravné nároky, tak preto). Inokedy sú tam počas pracovných dní len malé/sólo busy.
Nemyslel som zrovna 29, ale napr. celodenne narvatú 50.. To, že na 50 stále jazdia krátke vozy, hoci vo vozovni 80% dňa sa na slnku opaľujú desiatky kĺbákov, ktoré si spravili dve kolečká na nejakej expresnej linke, sa už dá nazvať terorom..
Nie je to tak dávno, čo som išiel z Devína !!! KOBÁSOU !!! . Bol to jeden z posledných okolo 23:00, už si presne nepametam, a až po Rivéru som v tom buse išiel sám, potom natúpil jeden človek a dvaja sme sa doviezli s vodičom pod Nový most, je toto racionálne ???
Ja nechápem v BA jednu vec. Prečo na špičkových linkách (napr. 71, 85, 96) jazdia kĺbové vozidlá a na celodenných (napr. 50, 70), ktoré sú narvaté aj v špičke aj mimo špičky jazdia krátke? Nebolo by efektívnejšie, keby to bolo naopak? Teraz sa ľudia tlačia mimo špičky skoro všade a v špičke niekde, tak byu sa tlačili v špičke niekde a mimo špičky by sa netlačili nikde.
To je hovadina, pri Slimaku sa bez problemov otoci klbak, sam som tam videl Ikarusy 280 a 435 (ako zalozaky). Problem je v tom, ze sa tam nezmestia 4 klbove autobusy, jeden by musel vzdy stat vo vystupisku, kde by potencialne zavadzal 198micke a 51cke. Navyse, niekedy tam stava uz samotna 198, ma tam cas na vyrovnanie meskania 5 minut, ako kedy.
Samozrejme, že sa mi zdá byť 50 zrelá na kĺbáky už roky rokúce, od čias pôvodnej 38, lenže faktom je, že dnes aj na kĺbových linkách jazdia pre nedostatok klobás sóla. A na klobásy je zrelá aj hromada ďalších liniek, takže si myslím, že argumentácia DPB o otočke pri Ulitníkovi je len účelová aby sa nemuselo povedať "nemáme klobásy".
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy