Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tr3mp #45322:
v Bratislave vzhladom na polohu vsetkych zeleznicnych stanic ani nikdy nebude mozna akakolvek integracia. Zeleznicne trate na uzemi Bratislavy su v tomto stave absolutne nepouzitelne. Po prestavbe, pristavbe urcite. Lenze vzhladom na skutocnost, ze sa uz nad tym nikto nezamysla, a vymysla sa prebudovavanie trati elektrickovych (!!!), co je ta najvacsia hlupost aku mohol ktokolvek vymysliet.
Nepytajte sa ma preco, sami to dobre viete.
Reakcia na: si #45319:
urcite s Tebou suhlasim. Prestupovanie je ale podla mojho nazoru vecou organizacie. V mestach kde funguje kvalitny system nikomu prestupovanie nevadi. A napriek tomu jednoducho musis prestupovat. Je uplne to jedno ci budes prestupovat na Nivach alebo niekde v Raci. Tak trochu ked si to uvedomis, napriklad take Malacky su vo velkej aglomeracii predmestim. A ako je mozne, ze sa teda z takej vzdialenosti dostanes priamo (!) do centra za 30 minut ? Je ovela racionalnejsie prestupovat pred mestom ako v jeho centre.
Ad 2: Nivy boli dllllllho planovane ako kolajovo zeleznicny uzol tranzitnej kolajovej dopravy tohto mesta. AAAAle je to o peniazoch. Na jednej strane peniazoch na stavbu niecoho takeho, na druhej peniazoch za administrativne budovy. A sme tam kde sme boli. Mozme si za to sami a dobre nam tak.
Nadavat vie kazdy.
Bratislava raz bude mat milion aj dva miliony mozno aj tri miliony obyvatelov. Uz teraz je v nej daloko cez 650 tisic kazdy pracovny den. A ako sa budeme pri jej 4,5,6 nasobnej rozlohe, velkosti a hustote prepravovat je otazka pre nas a nie pre tych, ktori opat na nas budu nadavat.
tomas1: Ty si na jednej strane proti linkám odvšadiaľ všade a na druhej strane navrhuješ priame spojenie jednej železničnej stanice (vlastne skôr zastávky) Vinohrady s Ružinovom a Prievozom. Tebou navrhované spojenie okrem toho, že by aspoň časť trasy bolo v súbehu so závislou trakciou akurát zdvojuje už existujúce linky, ktoré môžeš bez problémov pri prestupnom tarife využiť. Konkrétne spojenie Vinohrady - Polus: ľubovoľná električka a prestup na 50ku (prestup na hrane to sice nie je, ale tá minúta presunu sa dá zvládnuť), prípadne do Prievozu prestup na 86 (čo už nemusí byť v mimošpičkovom čase prestup "hneď", ale na Prievoz je aj interval 86ky pri kĺbovom autobuse pomerne luxus). Zavedenie ďalšej linky po tej istej trase by znamenalo zhoršenie intervalu existujúcich liniek. A bohužiaľ až do stavby Tomášikovej neexistuje iná využiteľná spojnica Račianskej a Vajnorskej v diskutovanej oblasti ako Riazanská a Odborárska, kde už MHD jazdí. Takže nová linka by bola len zdvojením už existujúcej.
Reakcia na: tomas1 #45370:
no jasne plne suhlasim
Reakcia na: janulo #45369:
tak tak, a kazdy rozumny vie ako lahko je donutit ludi cestovat autom a ako tazko je ich prilakat spat, o par rokov moze prist niekto komu sa bude chcet ale uz sa nebude dat
Reakcia na: tomas1 #45368:
to je pravda ale to je len o tom ako sa nejakemu xy chce a navrhne . ale navrhuju to asi taky ludia co vzivote nesli v MHD
Reakcia na: janulo #45367:
Porovnavanie Prahy a BA vzhladom na pocty obyvatelov nieje najrozumnejsie. V takom Brne nemaju kriz v strede a prestupny system tam funguje vyborne.
Reakcia na: tomas1 #45366:
stou mapou to bolo myslene tak , ze oni maju kriz a v strede s aprestupuje na vsetky strany a nechodia vozy od vsadial vsade ?
Reakcia na: janulo #45365:
Ked niesu elektricky, rozumnejsie by bolo skor zredukovat pocet liniek napr. na osem a zvysit intervaly. Vo vacsine velkomiest vyspeleho sveta su prestupne systemy, v Bratislave je to system odvsadial vsade, a to je podla mna zakladna chyba - taky system je dobry v spicke pre ludi iducich do prace, ale mimo spicky je to nanic.
Neviem ako mam chapat to s mapou, je to myslene na strukturu mesta alebo ze neni nosny system? Elektricka sa ako nosny system pouzit da, aj ked tazko zo sucasnymi vozidlami a s ich sucasnym poctom.
Reakcia na: tomas1 #45363:
je pravda ze system ktori je vytvoreny v BA je nanic ale to sa da len tazko teraz zo dna na den zmenit.
pozri si mapu prahy a nasu mapu a zistis ze este strasne davno niekto spravil velku chybu a teraz za to trpime"mi obcania"
Reakcia na: janulo #45362:
"cena nehra rolu vsak to platime mi vsetci" tak to zial u nas chodi...
Reakcia na: janulo #45360:
Tak to su najlepsie subezne autobusy s elektrickami a neprehladny, tazko zapamatatelny system s mnozstvom liniek?
Reakcia na: tomas1 #45361:
ale ako som ty uz napisal je tam viac kriterii proti ako za a "cena" nehra rolu vsak to platime mi vsetci
Reakcia na: janulo #45359:
"Kupovanie novych sa tak skoro nepredpklada" nizsie je napisane naklady na 1 osobu na kilometer su u elektricky o takmer polovicu nizsie ako u busu. Hruba ekonomia: Z tohto by vyplyvalo ze z dlhodobeho hladiska je ovela lepsie zobrat si uver na nove elektricky nez pouzivat autobusy, je to tragedia ze jedinym kriteriom su vstupne naklady na kupu a nemysli sa na buducnost.
Reakcia na: tomas1 #45358:
elektricka je viac zavysla .napr. elektricky prud, pokazi sa jedna a nejazdia vsetky co idu za nou a pod
Reakcia na: tomas1 #45358:
lebo niesu ake elektricky asi presuvat. A ku kupovaniu novych vozov do parku sa tak skoro nepredpoklada a GO
trva dlhsie ako by si predpokladal tak asi preto niesu ake vozy presuvat ?
Reakcia na: janulo #45357:
Ze vraj sa maju redukovat elektricky, ja sa pytam ked su najlacnejsie preco sa zataz nepresune s teraz preferovanych busov na eliny?
tomas1:A co vsetko by sa malo vyuzivat???
Reakcia na: fobust #45335:
Preco sa teda nevyuzivaju elektricky na maximum - teda "vsetky, co maju"❓
Reakcia na: S499.1023 #45341:
Toto uz bolo niekolkokrat vysvetlene, ze som zamenil Vinohrady za Vajnory, rec bola o Vinohradoch. Ospravedlnujem sa za povodnu dezinformaciu.
Re #45342 S499.1023: Provnaj si pocet cestujucich na stanici Petrzalka, a cestujucich zo smerov ZA, TO, ZV... ved tam zastavuju rychliky z ludmi zo 75percent uzemia Slovenska(okrem Zahoria a juhu).
Re #45350 S499.1023:To sa mam zdrginat z Vinohradov elektrickou az do centra? A cez Karlovu Ves ma rovno neposles? Elektricky maju bezny interval 12 minut pokial viem. A ze ma BA nejaky chrbticovy system? HA HA HA
Stacila by jedna linka okolo Polusu a ZST Nove Mesto smerom dalej terbars na Prievoz. Spojila by rychlikovu stanicu Vinohrady s dvomi radialami na Zlate piesky a Ruzinov. A odkial beries istotu, ze v prestupnom systeme z menej linkami by taka linka nemohla byt, to ty tvoris CP?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.