Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
S499: 🙂 Velky ako velky. Teraz je to take vselijake - jedni maju, druhi nemaju kosele... V podstate neviem ci je lepsie ich mat ci nie, ale ked uz, tak vsetci. No su na to rozne nazory.
Reakcia na: 81-71 #45331:
A kam by sa to 150-ročné provizórium podľa Teba malo presunúť? Stanica vyhovuje normám platným v čase jej výstavby, normy nie sú retroaktívne.
Reakcia na: tomas1 #45307:
Hej, v takej Trnave mi ani polhodinové čakanie nebude vadiť, keď pri prestupe budem musieť tak či tak platiť znova ? . Máme aj hodinové lístky, nielen polhodinové.
Reakcia na: tomas1 #45303:
Keby sa drasticky zredukoval počet liniek, tak by medzi tými linkami URČITE nebola linka zo žst. Vinohrady k Polusu ? . Dávaš tu z príklad Brno a chceš presný opak. Však máš na Vinohradoch ŠTYRI (ráno päť) liniek chrbticového systému s možnosťou prestupu k Polusu aj do Ružinova, tak čo sa Ti vlastne nepáči? Keď pôjdeš v Brne do Tesca, tiež vystúpiš z vlaku v Horných Heršpiciach?
A my tu máme intervaly 5-10 minút, nie sme v Trnave so špičkovm intervalom občas aj pol hodiny ? .
Reakcia na: KLF #45299:
Však Ty si bol veľký bojovník proti uniformám ? !
Reakcia na: untrop #45346:
presne tak ?
Reakcia na: si #45298:
Presne tak! Absolútny súhlas!
Reakcia na: LUK #45290:
ako komu, pravdupovediac mne imhd.sk fachá tiež nejak divne. Na načítanie stránky čakám minútu a keď ma to nebaví tak to vypnem tak potom nevidím, či to tam je.

Re #45306 si: "pre vacsinu ludi prestupovanie nie je lakave" a to odkiaľ viete? A ak by to tak už aj bolo, prečo potom? Bolo by prestupovanie podľa Vás lákavé keby bol hustý interval s riedkou a ľahko pamätateľnou sieťou liniek?

Re #45310 si: "A prestup _je_ nepohodlny, aj ked rovno zabezpecis pri prestupe priamu navaznost liniek... a ked uz teraz musis na neakej ceste aspon raz prestupovat a po zmene by si musel este viackrat, tak iste vies ako ti na to velka cast cestujucich zareaguje... (je to uz odskusane a zneprijemnovanim cestovania odliv cestujucich nezastavis)"
Tak podľa tohto sa zdá, že sme v pätovej situácii. Lebo prestup nie a na kvalitné intervaly bez prestupov nemáme. Tak MHD zanikne...

Re #45313 tomas1: v Lamači sú s prepáčením nejakí oslopanci asi. To druhé je Aprília Žartovná a tá toho tiež veľa nevie. To, že krepí používajú skratku na diskusii nie je relevantné. Súkromný článok nejakého fasíka spolu s analýzou ťažkých machrov z Nového dňa (z roku 2001) sú tiež veľmi "smerodajné". Na ktorom materiály vydanom dopravným podnikom je skratka DPMB??? Áno každému kto to používa napíšte, že to má zle. Veď to spravili aj kolegovia tu z fóra Vám.

Re #45330 si: 81-71 asi hovoril o vlakoch miesto busov zvážajúcich ľudí z regiónu do práce v BA.
Reakcia na: Andy #45294:
Keby mi chodila priama linka z Ostredkov do Devínskej Novej Vsi, tak nemám najmenší dôvod chodiť na autobusovú stanicu. Ale keďže vidím, že by frekvencia v tejto relácii nenaplnila ani SOR B7,5 Lili v hodinovom intervale, tak nemám dementné požiadavky ? .
Reakcia na: fobust #45339:
Tak vidíš, len na radnici ich asi viac zaujímajú vstupné náklady ako prevádzkové.
Reakcia na: fobust #45282:
Akým?
Reakcia na: tomas1 #45281:
No to je úžasný argument. V Petržalke zase zastavujú vlaky od Rajky aj od Kittsee, netreba tam vybudovať terminál metra, lanovej dráhy a zubačky priamo do Tesca, Kauflandu, LIDLu a na hrad?
Vo Viedni vystúpia cestujúci na tej stanici, na ktorej vlak končí, pretože, ak si to Vaša ctihodnosť nevšimla, Südbahnhof aj Westbahnhof sú pre klasickú železnicu stanicami hlavovými.
Pre zabránenie zúčasteneia sa situácie na Šancovej môžeš do Polusu i do Ružinova cestovať električkou.
Reakcia na: tomas1 #45277:
Z akej väčšiny smerov? Ako by sa od takého Zvolena do Vajnor dostal? A od KE? Že by Poľanou išiel, či Horehroncom? samozrejme, že väčšina cestujúcich vystupuje na hlavnej stanici a nie vo Vajnoroch ani na Predmestí.
Tie argumenty sú úplne scestné. Ani v PRahe, keď budem chcieť ísť na Jižní Město, nevyleziem z vlaku vo Vršoviciach. lebo je to odtiaľ prstom po mape bližšie, ale idem na Wilson na metro.
P.S.: Dúfam, že si so svojím IGK zabral na parkovisku pri Poluse aspoň tri parkovacie miesta a kúpil si si všetko to, čo si si mohol aj v Trnave kúpiť ale z Polus je to lepšie ? .
Reakcia na: untrop #45276:
Čooo?
Reakcia na: 81-71 #45336:

Presne tak. Aj cena za udrzbu trate.
Reakcia na: untrop #45275:
Ohh, netušil som, že také oslovenie je urážlivé, my sa tak s kamarátmi a priateľmi oslovujeme bežne.
Reakcia na: si #45270:
Lenže správnym riešením pre zníženie počtu liniek nie je zrušenie päťky ale spojenie 12 a 14 späť do jednej linky. Umožnilo by to cestovanie bez prestupu, umožnilo by sa zvýšenie efektivity obehu náležitostí atď. Lenže ing. W. kdesi započul znamenitú vetu "Neprenáša sa meškanie" a už bolo rup-cvak...
Reakcia na: fobust #45335:
do toho sú aj zarátané ceny vozidiel a cena za vybudovanie trate ?
Reakcia na: tomas1 #45332:

Elektricka trakcia je lacnejsia. Staci si porovnat naklady na jednu prevezenu osobu na jeden kilometer, tam vychadza elektricka takmer o polovicu lacnejsie ako autobus. Samozrejme, v idealnom pripade.
Nevie niekto co sa vsetko ide robit na Vinohradoch? Lebo na to ze tam chcu osadit par semaforov to tam nejak moc rozbijaju.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.