Reakcia na: 81-71 #45217:
Počúvaj, ten človek píše presne PROTI Tvojmu príspevku, tak čo ho oslavuješ?A k tomu, že tie autobusy, čo smradia v meste a ničia cesty, začnú končiť niekde na Vinohradoch, malá štatistika. Taká Karosa C954 má 49-53 miest na sedenie. Keď budeš od substrátu ešte akési obskurné prestupovanie požadovať, tak pri optimistickom predpoklade, že SADbus bude len na 75% miest na sedenie obsadený aj dva vlkä sa dohodnú a jedným IGK pôjdu, tak to bude znamenať 18 ks Š120 v uliciach mesta. Čo viac nasmradí a zničí cesty?
81-71
Čo sa týka tvojho prispevku, súhlasím vo všetkých bodoch. Ibaže ak je to dnes tak ako to je, že napríklad na tých spomínaných Vinohradoch naozaj nie je kvalitný prestupný terminál, tak oni moc možností ani nemôžu mať. Ibaže ak by sa na Vinohradoch spravil kvalitný prestupný terminál s dobrou obsluhou MHD a končili by tam busy z regionu, bolo by to určite lepšie ako teraz. Ludia by mohli priamo prestupit na MHD, ktorá ich dovezie do centra bez toho aby z ASMN museli ešte aj tento fakt riešit. A napokon, tie busy jednak ničia cesty a smradia po meste a prispievaju tiež určitým dielom k zápcham. No to ešte nehovorím, kolko tie busy rano stoja v zápchach, taka električka z Rače je na tom určite lepšie. A ekologia je tiež jeden z dobrých argumentov ?