Reakcia na: 81-71 #45217:
Počúvaj, ten človek píše presne PROTI Tvojmu príspevku, tak čo ho oslavuješ?A k tomu, že tie autobusy, čo smradia v meste a ničia cesty, začnú končiť niekde na Vinohradoch, malá štatistika. Taká Karosa C954 má 49-53 miest na sedenie. Keď budeš od substrátu ešte akési obskurné prestupovanie požadovať, tak pri optimistickom predpoklade, že SADbus bude len na 75% miest na sedenie obsadený aj dva vlkä sa dohodnú a jedným IGK pôjdu, tak to bude znamenať 18 ks Š120 v uliciach mesta. Čo viac nasmradí a zničí cesty?
tomas1
Väčšina obyvateľov Slovenska(KE, BB, TO, ZA,...) vystúpi vo Vinohradoch z rýchlika, a čo im MHD BA ponúka? Električky na 2 smery a nejaké expresbusy, ale len v špičke. Ako sa dostane do Polusu, Ružinova,... Možnosti prestupu sú na tieto smery nevýhodné, musí si nadchádzať do centra. Všade v mestách vyspelého sveta existujú uzly väčšinou pri staniciach ako sú Vinohrady.
Mne sa zdá, že nedostatok peňazí na MHD sa v SR rieši tak, že sa spraví CP ktorý vyhovuje čo najmenej ľuďom a potom sa môžu znížiť výkony?(ľudia z TT vedia o čom píšem, tu sa rušia prednostne najvyťaženejšie linky).