Trochu off topic. Moj vcerajsi zazitok z TB 6280 na linke 205. Na krizovatke Zahradnicka Mileticova sa vodicovi podarilo zastavit uprostred krizovatky, tak ze zberace ostali na krizeni vedeni a nemohol sa pohnut (ostal bez prudu), takze poprosil cestujucich, aby sme ho potlacili! Nie ze by som nebol ochotny pomoct, ale toto mi pripadalo ako vodicova totalna neschopnost. To je problem pribrzdit skor, tak aby neuviazol???
Fobust: jaj, ahááá, vidis aky som ja ale sprosty! Ze ma to hned nemnapadlo! Takto este i za kábeľ ušetríme, keď tam posadíme dvoch riadičov, i zamestnanosť buďe vyššejšia! V ŤESĽE Píšťany vreštibúdky objednáme aby ich bulo jak zconektovať a keď organizační kanáľ stratija, tak budú na seba vytrubuvať jak totie postrkä na štreke, tak i trúbky im kúpime keď sa minú všetkie tie živie z Oľejarskej utcza, čo tam doterazky ľen tak v kancelárňach sedia na zadkoch. To ľen terazky prijďe tota produktivita!
Už sa to v Dúbravke podobá na preferenciu?? ? Lebo keď som tade pred nejakými týždnami cestoval, vypadalo to tak, že semafory hneď za zastávkami len zadržiavali električky, aby nemuseli zastavovať na križovatkách... Vobec to z mojho pohladu nevypadá na preferenciu.. Čakal som od toho, že keď elina sa bude blížiť k priecestiu dostane voľno a ne vyčkávať na zastávke..
S499.1023: ocakavas, ze nastane wanaizacia v podmienkach DPB? Ja ani moc nie, lebo aj okolo progressizacie sa robil humbuk veliky, kecy o piatich supravach rocne a vidime uspechy. Cele styri supravy uz jazdia, mame i solo zo Zvoľena, piata suprava nam menstruuje v ÚDe a este mame cosi, comu sme udelili evidcislo dvojito a caka to na papiere a navyse to je samostatne v premavke nepouzitelne.
Otazka na magorstrat, 1ks: ked viete vymysliet dopyt pre IGK v krizovatke Mlynska dolina#Botanicka pod Lafranconi mostom tak, ze auto prejde smyckou, zada vyzvu, radic odpocita vyprazdnovaci cas a zopne volno, tak ako je mozne, ze toto iste neviete vymysliet pre MHD na elektrickovych pasoch a v BUS pruhoch? Na strane druhej, treba pochvalit Dubravku, po poslednych zasahoch Siemensoidov sa to aspon zacina na preferenciu podobat.
Amos: lenze ten kos pri Poluse nie je prazdny preto, ze by ho vlky nevyuzivali, ale preto, ze ho pouzivaju viac, ako je vzhladom na jeho kapacitu vhodne a ked pride poriadkumilovny komprimator odpadu a prida dalsiu trosku a zatlaci aby sa vosla, tak vypadne predny dekel a kos sa nahle vyprazdni na nastupiste. trefne si to napisal s tym zametacom, ale V BEUSE JE TO TAK
Presne tak. A najzabávnejšie na tom všetkom je, že ten bordel, ktorý cez víkend ľudia narobia (cez týždeň tie koše v pohode stačia) príde každý pondelok pozametať pracovník DPB. Tak nie aby dali viac alebo väčšie koše, oni radšej budú zamestnávať ďalšieho človeka. ? Niektoré veci sú nahlavu postavené.
Inak ak hovoríme o odpadkových košoch na zastávkach DPB, ja by som ich dal do správy OLO. Ten je bohatý, hospodárenie s odpadmi má na starosti a drvivá väčšina ľudí, ktorí koše na zastávkach používajú platia OLO-u za likvidáciu odpadu. A ten zvyšok, čo vyprodukujú mimobratislavský by sa spravil barter a DPB by im premenoval nejakú zastávku zadarmo. Napríklad Pestovateľskú.
Re KLF: Čo dodať. Asi len, blbec sa nájde všade. ☺
Dnes som prvýkrát videl tie odťahovky DPB. To, že budú renault po posledných dodávkach úžitkových vozidiel som tušil. Ale čakal som, že budú čevené vo farbách DP a nie žlté.
Nerad pisem kritiku do "vlastnych" radov, ani som to zatial nerobil, ale dnesna moja skusenost mi inak neda. Mal som dnes 9. Ked som koncil, prisiel som do Ruzinova, kde pred poslednou zastavkou (Astronomicka) som zapol lavu smerovku, ako znamenie pre vodicov v obratisku, ze som konciaci voz. To je bezne zauzivana prax (pre tych co nevedia). Na vystupisti sa navyse prepol panel na "Sluzobna jazda". Vodici, ktori su v obratisku vedia, ze bud to pockaju a konciaci voz pustia, alebo idu cim skor, aby konciaci voz nezdrziavali. Vacsinou sa caka a konciaci by sa nemal flakat, ale rychlo prejst obratiskom, aby nezdrzoval pripadny odjazd cakajucemu (pustajucemu) vozidlu. Je to dobry a kolegialny zvyk. Ja som dnes rovnako daval znamenie a rychlo prechadzal obratiskom. Nikto sa nehybal. Prechadzal som 9-kovou kolajou, vyhybky som mal prehodene dobre, cize na zbiehanie sa so 14-kovou kolajou. (Na 8-kovej a zalozakovej stali dve 8 vedla seba). Prechadzal som relativne rychlo - no v ramci noriem, ale neflakal som sa. Ked som uz bol skoro na zbiehajucej vyhybke s 14-kami (opakujem, uz som zabacal doprava k 14-kovej kolaji!!!) zo 14-kovej kolaje sa PRUDKO rozbehla K2S 7107 14/8 (meno vodica uz mam). NEMAL ZAPNUTE SVETLA, NIC. Bol som nuteny pouzit nudzovu brzdu a ostal som asi - neprezeniem - 50cm od jeho vozidla !
Dobre - povieme si, ved mal odjazd. OK - to beriem. Ale on cely cas vedel, ze som konciaci a dokonca ma musel vidiet uz ako ho PREDBIEHAM, ked sa on rozbehol. Keby doslo ku kolizii, mam plnu vinu voz do voza, pretoze som mu nedal prednost. Upozornujem, ze on sa rozbehol, ked ja uz som bol STOCENY k 14-kovej kolaji, pripraveny a naslapnuty v ramci moznosti (vyhybky) na prejazd !!! Ti co jazdite, viete o com hovorim. Myslim si, ze sa tento vodic zachoval MAXIMALNE nekolegialne a zaroven aj zahazardoval. Bolo by velmi zaujimave, ako by sa to riesilo, keby som nebrzdil. Vrazil by do mojej pravej prednej casti, s tym, ze mal prednost, lebo siel z prava. tento vodic si ma vyslovene pockal. Obaja 8-kovy vodici to videli a len s otvorenymi ustami krutili hlavami.
Opakujem - meno vodica uz mam zistene a na ziadost ho poskytnem. Lebo toto sa FAKT nerobi.
Tá odpoveď z DPB, to je ako keby napísali "o odstránenie toho hovna, čo mi niekto nasral pred na dverami sa má postarať správca domu, ja to predsa nemám na starosti..."
Ale príspevok #44843 súvisel s predchádzajúcimi príspevkami, v ktorých som si písal s TeBeCe o tom, že podľa 2. dodatku by malo byť prístreškov 285 ale podľa 3. dodatku by prístreškov JCDecaux model trafic je v Bratislave 245 a pribuden ďalších 250 do roku 2011. A tak ma zaujímalo, že či sa tam rátajú aj iné modely, ktoré sú na Trnavskom a Hodžovom. A samozrejme že som hovoril o JCDecaux. Po prvé preto, že na Hodžovom a Trnavskom sú len prístrešky od firmy JCDecaux, po druhé, lebo som hovoril o fimre JCDecaux a o zmluvách s ňou a po tretie nespomínal som iného výrobcu ale iný T Y P, takže aj vaše posmechy neboli namieste, lebo skôr ste si nasrali do vlastného hniezda.
Ak vy si tu môžete písať o talianskom trolejbuse jazdiacom v Moste, tak si myslím, že ja tu môžem rozoberať prístrešky na zastávkach DPB.
Re #44939 S499.1023: BigMac v príspevku #44925 nehovoril o preplnenom koši a odpadkoch na zemi, ale o prázdnom koši a odpadkoch na zemi. A za to, že ľudia nevyužívajú smetné koše,za to DPB.
Ak by sme hovorili o plných košoch a odpadkoch na zemi, niečo také sa deje na zastávke TESCO hypermarket. Už som aj na DPB žiadal o pridanie ďalšieho koša a odpoveď prišla takáto: K Vašej žiadosti ohľadne osadenia ďalšieho odpadového koša na zastávke
"TESCO hypermarket" smer do mesta Vám oznamujeme:
Odpadové koše nepatria do povinnej výbavy zastávok MHD. Jeden odpadový
kôš na horeuvedenej zastávke postačí pre účel na aký je určený, t.j. na
likvidáciu znehodnotených cestovných lístkov a drobný odpad. Doporučujeme
požiadať príslušnú mestskú časť o osadenie ďalšieho odpadového koša v
blízkosti uvedenej zastávky.
S pozdravom Ing. Dušan Trabalik, vedúci odboru.
Takže ak by BigMac písal o plnom koši budem s ním súhlasiť, ale písal o koši prázdnom.
Re #44940 S499.1023: Ale mňa len zaujímalo koľko ich je z daného modelu a koľko ich je dohromady. Mohlo ma to zaujímať?
? ?
No, myslim ze smerovky to ma normalne, ako zvysne T3, takze bude to zaiste unikatna suprava, ved aj tie tesniace gumy, ci ake to su, co su medzi laminatovym celickom a VarCB3 skrinou tam velmi nesedia k 7715. No stale lepsie ako 7303+7304. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe