Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Andy: aky voz? Aka zavada? Napiseme, odstavime, mna kanalnici a kanalgrazli priam zboznuju... 😃
Amos: mas pocit, ze na T.myte a Hodzovom nam su pristresky inej znacky ako JCD? Ake vozy chces vyradovat? Ved nie je co vypravovat a to plati pre vsetky vozovne a trakcie! Ten Tvoj optimizmus sa mi ale velmo paci, uz ken sudruh Rotschild a jeho bankovni dum nam tu schazá. Na vyradenie je tu vela serblov vhodnych, hlavne medzi a-busmi, ale...
A nech opravia 7824 či to to bol za zadný vrak na linke 1, lebo celý vibruje, že sa v strede ani nedá sedieť. Si to nikto ***** nevie tam všimnúť, či čo. A v hrobustove nikoho nesere že im kazia BUSE(6611 - zadné terčíky nejdú, 6610 - nejde teplomer) v Bystrici (alebo to už bolo pokazené hneď?). Hrobustom to je jedno, hrobustovcom to je jedno.. Načo to kupujú keď im nevadí, že je to dosrané.
Moc technických údajov tam nemajú ale najviac sa mi v tom popise, ako neznalému španielčiny, páči ten tensor para a carbón deslizante:-D.
Fabricante Chasis: Alfa Romeo
Carroceria: OMFP

Equipo eléctrico:Ansaldo-San Giorgio

Modelo: simple
Capacidad 29 pasajeros sentados
pasajeros de pié

Dimensiones

Distancia Entre Ejes m
Largo Total m
Ancho m
Alto m
Voladizo delantero m
Voladizo Trasero m

Características Técnicas

Motor Ansaldo - San Giorgio
Potencia 107 Kw (146 HP)
Frenos Eléctrico/de Aire/de Mano
Captacion de Corriente Recuperador: Ohio Brass Nº 8

Bases de troles: giratorias, montadas en el centro con resorte tensor para el levantamiento.

Troles: tubos sin costura de 5,3 metros de largo.

Captador: carbón deslizante.

Ruedas Delanteras: simples. Traseras: duales
Neumáticos 11" x 22"
Radio de giro m
Peso Vacío Kg
Peso a plena carga Kg
Reakcia na: BigMac #44847:
Ak je to to isté, čo v tom Montevideu jazdilo, tak tam sa fotky, dokonca aj klobásovej verzie.
Mohol by uz konecne niekto v Tomekovciach opravit vnutorne osvetlenie vo Vrakose 1216? Neuveritelne ma uz drazdi to preblikavanie vsetkych telies (aj trubice, aj sufitky -mimochodom svietia vsetky) 2-5x za sekundu a vzdy len pocas jazdy! Ze by nalomeny kabel, uvolnena svorkovnica alebo ina vazna zavada? Ociam to moc dobre nerobi...
Reakcia na: Ámos Keynes #44843:
V súčasnosti sa žiadne vyraďovanie neplánuje. Aké boli cenové ponuky od oboch duelistov, netuším a asi to ani nikto neprezradí.
Fobust: Ansaldo! Dobre vravia. Lenze v Moste ani foto z neho nemaju, jedind, co sa zachovalo je ich ev.cislo a technicke udaje, dokonca ani farebne vyhotovenie nik nepozna, teda o nikom takom sa nic nevie.
Reakcia na: Ámos Keynes #44843:
? podla mna by sa mal skôr doplnit stav, pretože je nedostatok vozov...
ČUDNÁ ZASTÁVKA LINIEK SAD V PODUNAJSKÝCH BISKUPICIACH

Dnes som si na zastávke SAD "Podunajské Biskupice, rázcestie" na Popradskej ulici všimol starý známy (asi) betónový zastávkový prístrešok, ktory bol predtým na zastávke "Studená-zastávka" a normálne tam zostal nalepený nepoškodený CP linky č. 56 smer Rača platný od 4. 10. 2004, ktorý je stále platný! ?

A nikde som si tam nevšimol ani označník ani cestovný poriadok liniek SAD (je to zastávka len pre SAD), tak to môže pôsobiť dosť mätúco. Ktožvie ako tam tú zastávku preniesli (žeby nejakým veľkým nákladným autom?).
Fobust: Ansaldo! Dobre vravia
Reakcia na: Papyr #44820:
Ámos nepochopí, Ámos o tom prd vie. Takže aj ked si napísal chybu, ja som si to nevšimou.

Re #44832 Andy , Re #44833 TeBeCe: Diky.

TeBeCe: K našej minulej debate o prístreškoch JCDecaux. K tým počtom podľa jeden zmluvy ich je 245, podľa druhej ich malo byť už 285 a dnes som na Šoltésovej videl prístrešok s číslom 259 a pamätám si aj na 267 ale ten neviem kde. Tak ako to je? Nemôžu sa tam počítať (do toho počtu 285) aj prístrešky iného typu? Napríklad tie čo sú na Trnavskom, Hodžovom...

Re #44815 S499.1023: A o koľko bola tá cena od DPB vyššia? Nevieš? A hovoria zlé jazyky aj o iných, nazvyme to výhodách?
Dobre, že prídu.
Inak ešte sa nehovorilo, že či budú slúžiť ako náhrada za iné vozy, teda že sa niečo vyradí alebo sa nimi doplní stav a vyraďovať sa nič nebude?
Reakcia na: bioraver #44841:
Niekedy chce zadávateľ svoju reklamu na voz, ktorý bude behať na konkrétnej linke, ale toto zvyčajne DPB ignoruje. Často sa dáva reklama na voz, ktorý je práve na nejakom stupni opravy, či prehliadky, alebo potrebuje dostať nový lak. Napr. pri autobusoch sú kĺbové aj sólo vozy very good nosičom pre CVR TAM - BUSy.
podla coho sa rozhoduje,ze aky bus/elina/trolik dostanu reklamu ? je to podla vytazenosti linky,kolko ludi nou cestuje alebo nahodne ?
Reakcia na: fobust #44837:
Dosť zaujímavé, že ešte 1950 dovolili boľševici imperialistický trolejbus objednať:-P. Asi za účelom získanie bezplatnej licencie metódami spätného inžinierstva:-D.
Reakcia na: Vladimír #44838:
Všeličo zabudnem, ale drotárske záležitosti nie:-P.
Reakcia na: Papyr #44823:
Igor má pravdu. Celá križovatka bola kremnická. Potom tam doplnili rozjazdový Elektroline a potom ešte zjazdové ESKO. Napokon to celé zrekonštruovali na komplet Elektroline.
Reakcia na: S499.1023 #44836:

Knizka pise ze tento trolejbus, vyrobeny v roku 1954 bol zaradeny roku 1955 do prevadzky v Moste, kde bol objednany uz v roku 1950. Vyradeny bol v Moste v roku 1959 a pravdepodobne aj fyzicky zlikvidovany. Dlzka 11 000, sirka 2 450, vyska bez zberacov 3 025, rozvor 5 450, hmotnost 8 400 kg.

Okrem toho jazdil v roku 1950 trolejbus Alfa Romeo 140 AF po Prahe. Mal to byt trojnapravovy trolejbus dlzky 12 metorv, dvojdverovy, ktory udajne mal kardanovy hriadel od motoru priamo do redukcnej skrine, odkial isli dva hriadele, kazdy na diferencial jednej zadnej napravy.
Reakcia na: fobust #44834:
A ten jazdil kde? Mne už akosi pamäť vynecháva...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.