Amos: mas pocit, ze na T.myte a Hodzovom nam su pristresky inej znacky ako JCD? Ake vozy chces vyradovat? Ved nie je co vypravovat a to plati pre vsetky vozovne a trakcie! Ten Tvoj optimizmus sa mi ale velmo paci, uz ken sudruh Rotschild a jeho bankovni dum nam tu schazá. Na vyradenie je tu vela serblov vhodnych, hlavne medzi a-busmi, ale...
A nech opravia 7824 či to to bol za zadný vrak na linke 1, lebo celý vibruje, že sa v strede ani nedá sedieť. Si to nikto ***** nevie tam všimnúť, či čo. A v hrobustove nikoho nesere že im kazia BUSE(6611 - zadné terčíky nejdú, 6610 - nejde teplomer) v Bystrici (alebo to už bolo pokazené hneď?). Hrobustom to je jedno, hrobustovcom to je jedno.. Načo to kupujú keď im nevadí, že je to dosrané.
Mohol by uz konecne niekto v Tomekovciach opravit vnutorne osvetlenie vo Vrakose 1216? Neuveritelne ma uz drazdi to preblikavanie vsetkych telies (aj trubice, aj sufitky -mimochodom svietia vsetky) 2-5x za sekundu a vzdy len pocas jazdy! Ze by nalomeny kabel, uvolnena svorkovnica alebo ina vazna zavada? Ociam to moc dobre nerobi...
Fobust: Ansaldo! Dobre vravia. Lenze v Moste ani foto z neho nemaju, jedind, co sa zachovalo je ich ev.cislo a technicke udaje, dokonca ani farebne vyhotovenie nik nepozna, teda o nikom takom sa nic nevie.
ČUDNÁ ZASTÁVKA LINIEK SAD V PODUNAJSKÝCH BISKUPICIACH
Dnes som si na zastávke SAD "Podunajské Biskupice, rázcestie" na Popradskej ulici všimol starý známy (asi) betónový zastávkový prístrešok, ktory bol predtým na zastávke "Studená-zastávka" a normálne tam zostal nalepený nepoškodený CP linky č. 56 smer Rača platný od 4. 10. 2004, ktorý je stále platný! ?
A nikde som si tam nevšimol ani označník ani cestovný poriadok liniek SAD (je to zastávka len pre SAD), tak to môže pôsobiť dosť mätúco. Ktožvie ako tam tú zastávku preniesli (žeby nejakým veľkým nákladným autom?).
TeBeCe: K našej minulej debate o prístreškoch JCDecaux. K tým počtom podľa jeden zmluvy ich je 245, podľa druhej ich malo byť už 285 a dnes som na Šoltésovej videl prístrešok s číslom 259 a pamätám si aj na 267 ale ten neviem kde. Tak ako to je? Nemôžu sa tam počítať (do toho počtu 285) aj prístrešky iného typu? Napríklad tie čo sú na Trnavskom, Hodžovom...
Re #44815 S499.1023: A o koľko bola tá cena od DPB vyššia? Nevieš? A hovoria zlé jazyky aj o iných, nazvyme to výhodách?
Dobre, že prídu.
Inak ešte sa nehovorilo, že či budú slúžiť ako náhrada za iné vozy, teda že sa niečo vyradí alebo sa nimi doplní stav a vyraďovať sa nič nebude?
Niekedy chce zadávateľ svoju reklamu na voz, ktorý bude behať na konkrétnej linke, ale toto zvyčajne DPB ignoruje. Často sa dáva reklama na voz, ktorý je práve na nejakom stupni opravy, či prehliadky, alebo potrebuje dostať nový lak. Napr. pri autobusoch sú kĺbové aj sólo vozy very good nosičom pre CVR TAM - BUSy.
Dosť zaujímavé, že ešte 1950 dovolili boľševici imperialistický trolejbus objednať:-P. Asi za účelom získanie bezplatnej licencie metódami spätného inžinierstva:-D.
Igor má pravdu. Celá križovatka bola kremnická. Potom tam doplnili rozjazdový Elektroline a potom ešte zjazdové ESKO. Napokon to celé zrekonštruovali na komplet Elektroline.
Knizka pise ze tento trolejbus, vyrobeny v roku 1954 bol zaradeny roku 1955 do prevadzky v Moste, kde bol objednany uz v roku 1950. Vyradeny bol v Moste v roku 1959 a pravdepodobne aj fyzicky zlikvidovany. Dlzka 11 000, sirka 2 450, vyska bez zberacov 3 025, rozvor 5 450, hmotnost 8 400 kg.
Okrem toho jazdil v roku 1950 trolejbus Alfa Romeo 140 AF po Prahe. Mal to byt trojnapravovy trolejbus dlzky 12 metorv, dvojdverovy, ktory udajne mal kardanovy hriadel od motoru priamo do redukcnej skrine, odkial isli dva hriadele, kazdy na diferencial jednej zadnej napravy.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
Carroceria: OMFP
Equipo eléctrico:Ansaldo-San Giorgio
Modelo: simple
Capacidad 29 pasajeros sentados
pasajeros de pié
Dimensiones
Distancia Entre Ejes m
Largo Total m
Ancho m
Alto m
Voladizo delantero m
Voladizo Trasero m
Características Técnicas
Motor Ansaldo - San Giorgio
Potencia 107 Kw (146 HP)
Frenos Eléctrico/de Aire/de Mano
Captacion de Corriente Recuperador: Ohio Brass Nº 8
Bases de troles: giratorias, montadas en el centro con resorte tensor para el levantamiento.
Troles: tubos sin costura de 5,3 metros de largo.
Captador: carbón deslizante.
Ruedas Delanteras: simples. Traseras: duales
Neumáticos 11" x 22"
Radio de giro m
Peso Vacío Kg
Peso a plena carga Kg