Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Papyr #44823:
Pamätám si to veľmi detailne a ešte som to aj Vladimírovi ukazoval, že to je ESKO. Rozjazdová bola Elektroline, zjazdová priamo na opačnom smere bola Esko, všetko ostatné Kremnica.
Reakcia na: S499.1023 #44821:
Si si isty? Sa mi to nezda. Tam totiz dost dlho visela cela stara krizovatka typu Kremnica, len prave ta jedna rozbiehava vyhybka bola rychloprejazdna tahova.
S499.1023: mostecke klobasky: 101-104 akoze seria s klbom za 2.napravou a 105 prototyp s klbom nad 2.napravou. Oba typy dlzka 14360, rozvor 5700+5700. Podla zdroja vsetky ex Milano.
Reakcia na: Papyr #44820:
Ee, to jediné ESKO v PO bolo zjazdové, od Obr.Mieru a Levočskej na Clementisovu:-P. Rozjazdová tam bola od začiatku Elektroline.
Reakcia na: S499.1023 #44785:
Ano, v tom sa lisime, ale ked si vezmes, ze aj ESKO aj Elektroline patria do kategorie tahovych rychloprejazdnych vyhybiek, tak mame vsetky tri druhy my aj vy - 1. OhioBrass/Kremnica, 2. podvesne trubkove, 3. rychloprejazdne tahove. A ovladanie radiove i prudove sa tiez urcite najde v oboch mestach 🙂

Re #44791 Polio: Elektroline aj ESKO su firmy na vyrobu suciastok na trolejove vedenie. V Bratislave sa rozhodli pouzivat ESKO, v Presove Elektroline. Nie je medzi nimi velky rozdiel, akurat myslim Elektroline umoznuje prejazd rychlostou 50 a ESKO 40 km/h. (Jedina vyhybka ESKO, ktoru sme "testovali" v Presove, visela na Clementisovej a bola to rozjazdova vyhybka zo Sidliska III smer Levocska alebo Obrancov mieru. Uz bola zvesena a nahradena Elektroline.)

Re #44795 S499.1023: 1) chcel som napisat usekovy delic a napisal som linkovy odpojovac. Chybu som si uvedomil hned po odoslani, ale hovorim si, ved kde byva linkovy odpojovac, byva aj usekovy delic, tak snad Amos pochopi, ze som mal na mysli sekciu v obluku 🙂
2) aj mne niekto tvrdil, ze jednostope je podstatne lacnejsie, ze vraj skoro az o polovicu. Kedysi ma preto napadla jednostopa trat v Presove na Sidlovec 🙂
Reakcia na: galiyosha #44818:
Asi preto, že nemali papiere:-P.
Re #44816 81-71: Nie, Bratislava dala menej peňazí a preto ich získala... Môžeš položiť ďalšiu blbú otázku:-D.
Reakcia na: S499.1023 #44815:
Jediné, čo mi fakt vŕta hlavou, je, prečo tie vozy v pôvodnej výbave neskončili v Brne. Veď také krásne jedinečné prototypy by okrem Šalingradu nikde inde nemohli mať!
Reakcia na: BigMac #44814:
prepač, že som sa opýtal...inak dík za info ?
Reakcia na: S499.1023 #44815:
a BA dalo viac penazí ?
81-71: Rozprávam o tom, že KE majú opačnú polaritu napájania, takže vozy, ktoré sú už spravené pre BA by sa museli zase prekopávať. Okrem toho si mýliš Košice s Budapešťou, tá nakupuje električky po stovkách a nie po jednej súprave. A na záver: DP Praha sa žiadnych vozidiel nezbavuje. Prototypy 0030 (TV 20) a 0032 (TV 30) nikdy nevozili cestujúcich a nikdy neboli majetkom DP Praha. Boli majetkom ČKD Praha, odkiaľ prešli ako celý majetok pod firmu Siemens SKV, ktorá sa všetkého hnuteľného dedičstva po ČKD zbavuje. Prototypy boli naopak predmetom tvrdého súboja medzi DP Praha a DP Bratislava.
81-71: o polarite napajacej sustavy. Nie vsade maju v troleji (+), vedia velkomozny panko?
81-71: DP Praha sa ziadnych vozidiel nezbavuje, tie T6 nikdy neboli v stave DPP, ale ide o byvale skusobne vozidla ČKD, resp SIEMENS, KOLEJOVA VOZIDLA.
Reakcia na: LUK #44811:
neviem kto je laminátka (okrem toho, že je to lokomotíva) ? takže neviem čo by som mal prekrucovat, bola to len moja úvaha, ak sa ti to zdalo ako prekrucanie tak to už je tvoj problem. Ja proti KE nič nemám, takže nevidím dôvod aby som na ne musel zlé veci písat ?
Reakcia na: 81-71 #44801:
myslím, že laminátka to napísala dosť jasne, tak prečo to prekrúcaš?
Reakcia na: 81-71 #44804:
Tie dve T6 boli prototypy, nikdy nejazdili v beznej premavke.
Reakcia na: Polio #44807:
Na predaj su urcene T3. A na pockanie preto, lebo je ich dost na to, aby si zaujemca mohol vyberat. Ibaze tych zaujemcov je mizerne malo.
Co sa tyka KT 8. Pokial mam dobre informacie, povodne boli urcene pre trat do Tahanoviec, ktora sa nakoniec nikdy nepostavila. A vysokopostaveni odbornici prisli na to, ze tym padom mame zbytocne vela obojsmernych vozidiel, tak ich zacali predavat. V sucasnosti by uz ziadna dalsia KT8 na predaj ist nemala.
Reakcia na: 81-71 #44806:
presne som bol na kosickom fore a tam Záchvat pisal presne to o com sa rozpravame ze predavaju elektricky na pockanie
Reakcia na: Polio #44805:
KT8 predavaju kôli financiám a to, že vo vozovni majú velku rezervu súvisí pravdepodobne tiež s financiami. Pravdepodobne šetria na počte vypravovaných vozov. Možno však nie sú až také velké nároky na prepravu.......
Reakcia na: 81-71 #44803:
to som nevedel ze to predavaju tak potom to je aj koli financiam ale ako som hovoril ti co pisu na kosicke forum tak sa stazovali nato aku velku rezervu maju

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.