Reakcia na: BigMac #44767:
Beriem. Repliku tbusu (ale niečo kapacitnejšie ako Daimler-Stoll ) ale nech to má výzor spred 1. sv. vojny, vnútro nové.A možno ani nie dva, jeden bude stačiť, ale taký aby sa dal ľahko odstrojiť aby bol otvorený (drážny úrad by nás hnal)
A prečo jednu stopu. Skrz estetična. Tá premávka tam nikdy nebude taká aby bolo treba dva vozy, jedine, že si nejaký investor zmyslí domy tam staviať. Ak bude len jedna stopa tak všetko bude o polovicu menšie. Aj stĺpy budú môcť byť tenšie, aj tie "tyče" na ktorých to bude visieť (neviem ako sa to volá odporne) budú môcť byť kratšie a aj menej drátov vo vzduchu bude visieť. Keď prírodu, tak čistú bez spalovacích motorov a keď už trolejbusy tak čo najmenej to zasviniť drátmi. Tak preto.
KLF: Ako to skončilo.
fobust
1. Pocul som ze niekde bolo trojstope vedenie, pricom stredny drat bol pre oba smery, bohuzial si nepamatm kde - Brno?
2. Dnes, po vydatnom lejaku som mal pocit, ako by sa vsetky nase hyperexkluzivne "rychlovyhybke" znacky ESKO akosi popopo, lebo navestidlo nesvietilo ani <, ani >, ale blikalo ze vyhybka je <>. Konkretne tak cinila relativne nova vyhybocka (nepostrehol som ze by povodna a jedina Elektorline, ktora tam bola trpela tymito poruchami) pri budove byvalych Vinarskych zavodov na Prazskej (odbocka na Sancovu) a na Racismyte. Zeby "kvalitne" slovenske vyrobky v kombinacii s "kvalitnou" montazou? Hmmmm.... ?