Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Andy, lamino CP: Sklidnete sve hormony pane! Nie su az take dokonale, chod sa pozriet na KV radialu, ako pekne ich slniecko vandalizuje tym, ze na ne prazi.
Reakcia na: Mikimaus #44421:
Kua 400 mega na most vyhrabú, za to by bolo 40 T3Wanna
Inak nevie niekto termín oficiálneho spustenia novej koncepcie BID v Bratislave ? Malo by to byt niekedy tento rok, nie ?
Inak v posledných dňoch som si všimol (na zastávkach Gagarinovej ulici), že do Slovšportov namiesto tých starých pozostatkov vitín na CP namontovali čisté pertinaxové doštičky a na to lepia tie zalaminované samolepiace CP. Vyzerá to super. 🙂 Aj dôchodkyne môžu machliť prstom koľko chcú, a čísla tam zostanú.. 🙂 Za tých pár dní to zatiaľ ani nikto netrhal, mohlo by to tak byť aj v budúcnosti... 🙂
Tak poslanci v BA odklepli tych 400 melonov na dostavbu mostu. 200 melonov ma ist z uveru ktory si mesto vzalo na rozpoctove priority (zeby koniec NS a rychloelin z/do Petrzky ? ) Nasiel som aj toto : Poslanci po dlhej diskusii schválili patronát mesta nad 32-miliónovým úverom, ktorý si vezme Dopravný podnik Bratislava od Ľudovej banky. Mesto ako akcionár má zabezpečiť, že dopravný podnik bude normálne fungovať počas piatich rokov, keď je úver splatný. Mesto sa nezaviaže garantovať splácanie úveru, to má zabezpečiť sám dopravný podnik. Peniaze z úveru pôjdu okrem iného na nákup siedmich midibusov a dvoch minibusov, ktorými chce podnik nahradiť autobusy po životnosti a zároveň ušetriť na prevádzke. Malými vozidlami chce podnik obsluhovať ťažko dostupné oblasti, napríklad Kalváriu. Zastupiteľstvo schválilo aj urbanistickú štúdiu zóny Kameňolom, kontrolu v ubytovni Kopčany a stanovy spoločnosti Bratislavská integrovaná doprava...
Reakcia na: Papyr #44408:
Ja že podľa vyzutých nôh ma v prípade nehody podľa smradu skôr nájdu. ?
Reakcia na: 81-71 #44418:
Hodinový nočný hoNostný systém na europskej urovni. ?
Reakcia na: Andy #44417:
aha, sorry nevšimol som si, ale aj tak som zvedavý, kolko vlčákov nasadia na linku č.4
Reakcia na: 81-71 #44416:
Však tam je jasne napísané, že linka 4 v noci odvezie tých návštevníkov..
Reakcia na: Mike #44414:
Kedže bolo uvedené, že zachztne parkovisko bude aj pri Tescu Zlaté piesky, že tam budu odstavené autobusy čo došli s nimi fanšikovia, som velmi zvedavý, ako sa dostanú naspet k busom na zlaté piesky ked posledná elina č.4 ide s pod Nového mosta o 18:41, už vidím, ako ludia neznalí tunajšej MHD budu prestupovat na el. č.2 niekde na Trnavskom Mýte
Ale o organizácii presmerovaných liniek zo ST. Mosta tam nič konkrétne nie je...
http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=2235732
Zujímavé:
Hoci Elton John má v zmluve, že koncert potrvá 90 minút, chystá sa vraj hrať oveľa dlhšie, koncert môže trvať až do polnoci. Dopravný podnik preto v noci posilní dopravu a predĺži obsluhovanie cestujúcich.
DOPRAVA

Príchod návštevníkov na koncert je v smere od Nového mosta a od Auparku (nie zo strany Starého mosta)

Odchod z koncertu bude po dohode s Dopravným podnikom Bratislava, a. s., bude MHD posilnená nasledovne:

trolejbusy

posilnenie dopravných spojov z Rajskej ulice, smer Prievoz, Dolné hony (linka 202); Miletičova, Trnavská, Trnávka (linka 205)

autobusy

zabezpečenie kyvadlovej dopravy k nočným spojom premávajúcim na trase Aupark (Panónska cesta) - Hodžovo nám., hl. stanica ŽSR (linka E)

električky

posilnenie dopravného spojenia spod Nového mosta a zo Šafárikovho námestia, smer Karlova Ves a Dúbravka (linka 12); Račianska ul., Krasňany, Rača (linka 11); Trnavské mýto, Ružinov (linka 14); Trnavské mýto, Vajnorská, Zlaté piesky (linka 4)

* pre autobusy, ktoré budú prichádzať do Bratislavy, je pripravené parkovisko pri Tescu na Zlatých pieskoch, odkiaľ sa diváci dostanú na koncert električkou číslo 4 (zastávka na Námestí Ľ. Štúra a odtiaľ pešo cez Nový most na Tyršovo nábrežie) happy
Reakcia na: S499.1023 #44410:

Ja som videl vselico. ? Ale to veru este nie.
Reakcia na: Papyr #44408:
Dlhodobá, dlhoročná štatistika účinnosti používania bezpečnostných pásov hovorí úplne, ale úplne jednoznačne. Ten zlomok percenta, kde pásy nepomôžu ale uškodia proste nie je relevantný. Popýtaj sa nejakých záchranárov.
Reakcia na: fobust #44409:
? čo tak zobrať si šlapky na vyzutie,poduštičku za chrbátik, ciklisticku prilbičku,odstraniť žuvačku, čelenku proti spoteniu, mentolik a ktomu peknu holčičku a o bezpečnosť v MHD máš postarané ?
Reakcia na: fobust #44404:
A Ty si v nejakom linkovom či diaľkovo SPORe videl pozdĺžne sedačky?
Reakcia na: Papyr #44408:

A bude mat zmysel vyzut sa aj v MHDcke? ?
Reakcia na: fobust #44405:
A koniec koncov, to je tam taky problem domontovat nejaku tu pozdlznu lavicu? ?

Ale pasy... no co ja viem. Mozu a nemusia zachranit zivot. V pripade havarie autobusu je najlepsie sediet v strede. A v pripade otocenia na strechu, pripadne odtrhnutia strechy je najlepsie sediet "ako na dlhej ceste" - zalezeny medzi sedadla, hlavou neprecnievat okraj sedadla a velmi dolezita vec - mat vyzute topanky. (Podla vyzutych topanok poznavaju potom zachranari tych, co si urobili pohodlie a teda mali vacsiu sancu prezit neposkodeni. Preto sa im venuje pozornost skor.) Ti, co sedia "slusne" a obuti, pridu o hlavu, alebo ked nie, aspon k nim pride zdravotnik neskor.
Reakcia na: Ámos Keynes #44400:
No este ze sa to nevztahuje na mestske busy. V klbovom Citybuse je jedna sedacka, ktora dnes je obratena chrbtom dopredu a ja si myslim, ze by mala byt obratena chrbtom k stene. Medzi klbom a 3. dverami, vpravo. 🙂
Reakcia na: fobust #44404:
A to je taký problém tie pásy tam dať? 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.