Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ahojky, pozerala som si ceny listkov a chcela by som sa spytat, ake je to 1.pasmo a 2.pasmo. Stanica Mlynske Nivy je ktore z nich? Vdaka ?
Reakcia na: 81-71 #44373:
Áno, je. Mal som sa mnohokrát možnosť o tom presvedčiť. Ale v tomto konkrétnom prípade to možno je len nejaká náhoda. 🙂
Reakcia na: Andy #44372:
Takže jednoducho povedané, v DPB je organizovaný bordel ?
Reakcia na: 81-71 #44371:
Posunutie zastávky zvykne nastať buď v situácii, keď vodič napríklad neotvorí dvere na zastávke, to sa však obvykle buď samo napraví podľa ďalších zastávok alebo si to všimne vodič (zvykne mu to tam pípať) a naťuká správnu zastávku, no niekedy to môže byť technická závada pravdepodobne zariadenia, ktoré nepresne meria prejdenú vzdialenosť. Ak sa to v tom vozidle stáva pravidelne, zrejme to bude kvôli tomu. A v DPB to chodí tak, že buď vodič porcuhu neoznámi, lebo sa bojí, aby nemusel mať svoje vozidlo odstavené a niečo by mu v ňom urobili, alebo keď napíše, tak sa na opravy zvyknú v dielňach vykašľať.
Je normalne aby pravidelne nepresne hlasil zastávky trolejbus #6611 ? Je to chyba vodiča pri začínaní trasy alebo služby alebo je to porucha prístroju od BUSE ? ĎAKUJEM
Reakcia na: fobust #44369:
Ja by som navrhoval skôr trestný čin "sabotáže či znehodnocovania verejnej služby", pod ktorý by sa okrem bratislavského trolejového vedenia dala zahrnúť aj úmyselná neliberalizácia telekomunikačného trhu a podobne...
Reakcia na: S499.1023 #44368:

Mohli by spisat dodatok k zakonu kde by klasifikovali skutkovu podstatu trestneho cinu umyselneho spomalovania dopravy neudrzbou pripadne pouzitim alebo nevymenenim starych armatur trolejoveho vedenia. A mal by to byt trestny cin, nie iba priestupok.
Reakcia na: AAA #44366:
Ako technickú pamiatku mohli nechať Kolibu s ešte donadávna originálnym vedením Siemens:-P. Akurát by to malo nevýhodu, že by sa tam nedalo jazdiť:-P.
Ale vážne - nemám nič proti jednej pamiatkovej Kremnici niekde vo vozovni ale brzdiť premávku na výpadovke z Bratislavy Kremnicou je energetický a ekologický zločin.
Reakcia na: Papyr #44365:
Asi takto: V JI ostali posledné asi dve Kremnice a vedenie sa tam pravidelne obnovuje.
V PO budú musieť tiež otočku Sídlisko 3 rekonštruovať, pretože je pomerne vyťažená a na tom Šidlovci to raz padne dolu celé, tak DPMP ostanú len dve možnosti - buď zruší trombelusy na Dumbravu alebo tie výhybky vymení:-P.

V ML napriek všeobecnej biede DP majú nový 24Tr a ďalší na ceste, mesto zadotovalo rekonštrukciu meniarne a už majú 1 zjazdovú a 1 rozjazdovú rýchloprejazdnú výhybku, takže aj tam sa blýska na lepšie časy.
Mňa by len zaujímalo za koľko vlastne DPB kúpil 2xT6A5 od SKV, neviete niekto?
A čo sa týka Kremníc, možno by ich tam (Patrónka a okolie) mohli nechať dovtedy, pokým to pamiatkári nevyhlásia za technickú pamiatku. Potom by aspoň mali výhovorku, prečo ich nevymenia. ? ?
Reakcia na: S499.1023 #44364:
To znelo ako "sice neviem, ako to presne bude v ML, PO a JI, ale zato dokonale poznam Bratislavu" 🙂
Reakcia na: Papyr #44359:
Som si istý, že nevydržia dlhšie nikde z menovaných miest. A som presvedčený aj o tom, že T-bus prevádzka v ML nezanikne.
Reakcia na: Mike #44357:
Ale nájde. Síce len pár, ale niektorí ľudia skutočne jazdiť vedia.
Reakcia na: KLF #44331:
Mohol si aspon z tej kacice vystupit, ked si to fotil 😉 A s akou poruchou si ju odstavoval? 🙂
Reakcia na: Sommelier #44354:
No, to "z Prahy" znamenalo nie od DP Praha ale od Siemens SKV Prahy, "súprava z Prahy" sa skladala z jedného voza s výzbrojou TV20 (morálny predchodca Progressu) a z jedného voza s TV30 (asynchrón), s rôznymi ďalšími úpravami, takže išla najprv do Žumperka na downgrade výzbroje na TV3, kompletnú repasiu a až ju raz DPB aj zaplatí, tak dorazí aj do BA.
http://www.sme.sk/c/2233217/Piaty-most-v-Bratislave-otvoria-v-septembri.html Durkovsky tu spomina ,ze by sa mohol most dofinancovat Bratislavou ,s tym ,ze by stat spolufinancoval Nosny system v BA ?
Reakcia na: S499.1023 #44350:
Myslis, ze vyhybky Ohio Brass- Elektrovod Kremnica na pravidelne jazdenej otocke Sidlisko III a na pravidelne jazdenej krizovatke Sabinovska/Bajkalska v Presove nevydrzia este dlhsie, ako tie v Bratislave? 🙂 A myslim, ze aj Marianske Lazne a Jihlava by do toho este mali co povedat, aspon teda kym Marianky definitivne nezaniknu 🙂
Reakcia na: KLF #44343:
Dnes som ho videl aj ja parkovať pred výpravňou v Krasňanoch. To bude nejaká ďalšia mystifikácia...
Ako písala Z, mali by ho vyskúšať na Kalváriu, ale kľudne by mohol robiť aj 58, 57, 28 (v SN)... ?
Reakcia na: S499.1023 #44352:
No, povedal by som, že u nás sa nenájde jediný vodič, ktorý by tade prešiel bezt použitia brzdového pedálu...
Reakcia na: Sommelier #44288:
Ale az ked pride z Prasu Srotperk

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.