Posunutie zastávky zvykne nastať buď v situácii, keď vodič napríklad neotvorí dvere na zastávke, to sa však obvykle buď samo napraví podľa ďalších zastávok alebo si to všimne vodič (zvykne mu to tam pípať) a naťuká správnu zastávku, no niekedy to môže byť technická závada pravdepodobne zariadenia, ktoré nepresne meria prejdenú vzdialenosť. Ak sa to v tom vozidle stáva pravidelne, zrejme to bude kvôli tomu. A v DPB to chodí tak, že buď vodič porcuhu neoznámi, lebo sa bojí, aby nemusel mať svoje vozidlo odstavené a niečo by mu v ňom urobili, alebo keď napíše, tak sa na opravy zvyknú v dielňach vykašľať.
Je normalne aby pravidelne nepresne hlasil zastávky trolejbus #6611 ? Je to chyba vodiča pri začínaní trasy alebo služby alebo je to porucha prístroju od BUSE ? ĎAKUJEM
Ja by som navrhoval skôr trestný čin "sabotáže či znehodnocovania verejnej služby", pod ktorý by sa okrem bratislavského trolejového vedenia dala zahrnúť aj úmyselná neliberalizácia telekomunikačného trhu a podobne...
Mohli by spisat dodatok k zakonu kde by klasifikovali skutkovu podstatu trestneho cinu umyselneho spomalovania dopravy neudrzbou pripadne pouzitim alebo nevymenenim starych armatur trolejoveho vedenia. A mal by to byt trestny cin, nie iba priestupok.
Ako technickú pamiatku mohli nechať Kolibu s ešte donadávna originálnym vedením Siemens:-P. Akurát by to malo nevýhodu, že by sa tam nedalo jazdiť:-P.
Ale vážne - nemám nič proti jednej pamiatkovej Kremnici niekde vo vozovni ale brzdiť premávku na výpadovke z Bratislavy Kremnicou je energetický a ekologický zločin.
Asi takto: V JI ostali posledné asi dve Kremnice a vedenie sa tam pravidelne obnovuje.
V PO budú musieť tiež otočku Sídlisko 3 rekonštruovať, pretože je pomerne vyťažená a na tom Šidlovci to raz padne dolu celé, tak DPMP ostanú len dve možnosti - buď zruší trombelusy na Dumbravu alebo tie výhybky vymení:-P.
V ML napriek všeobecnej biede DP majú nový 24Tr a ďalší na ceste, mesto zadotovalo rekonštrukciu meniarne a už majú 1 zjazdovú a 1 rozjazdovú rýchloprejazdnú výhybku, takže aj tam sa blýska na lepšie časy.
Mňa by len zaujímalo za koľko vlastne DPB kúpil 2xT6A5 od SKV, neviete niekto?
A čo sa týka Kremníc, možno by ich tam (Patrónka a okolie) mohli nechať dovtedy, pokým to pamiatkári nevyhlásia za technickú pamiatku. Potom by aspoň mali výhovorku, prečo ich nevymenia. ? ?
No, to "z Prahy" znamenalo nie od DP Praha ale od Siemens SKV Prahy, "súprava z Prahy" sa skladala z jedného voza s výzbrojou TV20 (morálny predchodca Progressu) a z jedného voza s TV30 (asynchrón), s rôznymi ďalšími úpravami, takže išla najprv do Žumperka na downgrade výzbroje na TV3, kompletnú repasiu a až ju raz DPB aj zaplatí, tak dorazí aj do BA.
Myslis, ze vyhybky Ohio Brass- Elektrovod Kremnica na pravidelne jazdenej otocke Sidlisko III a na pravidelne jazdenej krizovatke Sabinovska/Bajkalska v Presove nevydrzia este dlhsie, ako tie v Bratislave? A myslim, ze aj Marianske Lazne a Jihlava by do toho este mali co povedat, aspon teda kym Marianky definitivne nezaniknu
Dnes som ho videl aj ja parkovať pred výpravňou v Krasňanoch. To bude nejaká ďalšia mystifikácia...
Ako písala Z, mali by ho vyskúšať na Kalváriu, ale kľudne by mohol robiť aj 58, 57, 28 (v SN)... ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
galiyosha