No, to "z Prahy" znamenalo nie od DP Praha ale od Siemens SKV Prahy, "súprava z Prahy" sa skladala z jedného voza s výzbrojou TV20 (morálny predchodca Progressu) a z jedného voza s TV30 (asynchrón), s rôznymi ďalšími úpravami, takže išla najprv do Žumperka na downgrade výzbroje na TV3, kompletnú repasiu a až ju raz DPB aj zaplatí, tak dorazí aj do BA.
Myslis, ze vyhybky Ohio Brass- Elektrovod Kremnica na pravidelne jazdenej otocke Sidlisko III a na pravidelne jazdenej krizovatke Sabinovska/Bajkalska v Presove nevydrzia este dlhsie, ako tie v Bratislave? A myslim, ze aj Marianske Lazne a Jihlava by do toho este mali co povedat, aspon teda kym Marianky definitivne nezaniknu
Dnes som ho videl aj ja parkovať pred výpravňou v Krasňanoch. To bude nejaká ďalšia mystifikácia...
Ako písala Z, mali by ho vyskúšať na Kalváriu, ale kľudne by mohol robiť aj 58, 57, 28 (v SN)... ?
Amos: heslo tyzdna-vynutena investicia NEPOZNAS?
Vsevedko, co to pisem, S499.1023: Ani Ty nepoznas heslo tyzdna? Ake Kremnice? Ake HROBUSTie hniezdo? Myslis sklad trolejbusov,
U francuzskeho revolucionara 1, 811 03 BILCIKOVO? Mas nieco proti pokrokovemu ovladaniu vyhybiek konopnymi lanovodmi, ktore od namontovania NERABOTAJET? NUŽ, JA TÓŽE ŇET!
No Weigl z Dp pre Bratislavske noviny povedal, že sa im podarilo výhodne kúpiť súpravu z Prahy... Takže asi už bola ruka v rukáve... Preto ma zaujímalo, kedy bude v obehu.
V celku opäť jedna rarita do DPB, najmä keď nové sa už nerobia (pokiaľ mainfo neklamú). ?
Andy: Inak práve sedím vo vlaku na ceste z Budapešti a aj keď je ich koľajová a trolejová sieť s výnimkou vyvolených úsekov obrazom biedy a úpadku, ešte stále tam všetko počínajúc plesnivými ZiU a končiac fungl novými Soplarismi Ganz úplne bez problémov prechádza podvesnými trolejovými armatúrami bez používania brzdového pedálu...
Andy: Je síce chvályhodné, že tú výhybku dokázali vymeniť bez výluky ale v iných DP dokážu dosadiť diaľkové ovládanie aj bez toho, že by museli vymieňať celú výhybku. Konkrétne táto síce už bola pekný šrot ale zatiaľ mi nikto nedokázal (resp. sa ani nesnažil) zdôvodniť, prečo bolo treba meniť (a ešte blbo) takmer nové podvesné výhybky na Kramároch či na križovatke Záhradnícka x Svätoplukova alebo križovatku pri YMCe, keď na križovatke Pri Suchom Mlyne x Záhorácka, na konečnej Valašská či pri hrobusťom hniezde visia ešte stále tie úchvatné súkremničia, keď kade-tade po meste máme "elastické" oblúky na miestach, kde nemajú žiadne morálne právo na existenciu atď. Ale zato bude mať BA so zárukou jeden primát v Ex-ČSR-posledné výhybky systému Ohio Brass-prof. Jansa-ČKD-Elektrovod Kremnica na miestach pravidelnej premávky.
Konečne niečo oprava bez väčších výluk T-dopravy. ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023