Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Papyr #44359:
Som si istý, že nevydržia dlhšie nikde z menovaných miest. A som presvedčený aj o tom, že T-bus prevádzka v ML nezanikne.
Reakcia na: Mike #44357:
Ale nájde. Síce len pár, ale niektorí ľudia skutočne jazdiť vedia.
Reakcia na: KLF #44331:
Mohol si aspon z tej kacice vystupit, ked si to fotil 😉 A s akou poruchou si ju odstavoval? 🙂
Reakcia na: Sommelier #44354:
No, to "z Prahy" znamenalo nie od DP Praha ale od Siemens SKV Prahy, "súprava z Prahy" sa skladala z jedného voza s výzbrojou TV20 (morálny predchodca Progressu) a z jedného voza s TV30 (asynchrón), s rôznymi ďalšími úpravami, takže išla najprv do Žumperka na downgrade výzbroje na TV3, kompletnú repasiu a až ju raz DPB aj zaplatí, tak dorazí aj do BA.
http://www.sme.sk/c/2233217/Piaty-most-v-Bratislave-otvoria-v-septembri.html Durkovsky tu spomina ,ze by sa mohol most dofinancovat Bratislavou ,s tym ,ze by stat spolufinancoval Nosny system v BA ?
Reakcia na: S499.1023 #44350:
Myslis, ze vyhybky Ohio Brass- Elektrovod Kremnica na pravidelne jazdenej otocke Sidlisko III a na pravidelne jazdenej krizovatke Sabinovska/Bajkalska v Presove nevydrzia este dlhsie, ako tie v Bratislave? 🙂 A myslim, ze aj Marianske Lazne a Jihlava by do toho este mali co povedat, aspon teda kym Marianky definitivne nezaniknu 🙂
Reakcia na: KLF #44343:
Dnes som ho videl aj ja parkovať pred výpravňou v Krasňanoch. To bude nejaká ďalšia mystifikácia...
Ako písala Z, mali by ho vyskúšať na Kalváriu, ale kľudne by mohol robiť aj 58, 57, 28 (v SN)... ?
Reakcia na: S499.1023 #44352:
No, povedal by som, že u nás sa nenájde jediný vodič, ktorý by tade prešiel bezt použitia brzdového pedálu...
Reakcia na: Sommelier #44288:
Ale az ked pride z Prasu Srotperk
Amos: heslo tyzdna-vynutena investicia NEPOZNAS?
Vsevedko, co to pisem, S499.1023: Ani Ty nepoznas heslo tyzdna? Ake Kremnice? Ake HROBUSTie hniezdo? Myslis sklad trolejbusov,
U francuzskeho revolucionara 1, 811 03 BILCIKOVO? Mas nieco proti pokrokovemu ovladaniu vyhybiek konopnymi lanovodmi, ktore od namontovania NERABOTAJET? NUŽ, JA TÓŽE ŇET!
Reakcia na: Max #44289:
No Weigl z Dp pre Bratislavske noviny povedal, že sa im podarilo výhodne kúpiť súpravu z Prahy... Takže asi už bola ruka v rukáve... Preto ma zaujímalo, kedy bude v obehu.
V celku opäť jedna rarita do DPB, najmä keď nové sa už nerobia (pokiaľ mainfo neklamú). ?
Reakcia na: bakchus #44340:
Dovolim si zapochybovať o tých veľkých peniazoch ktoré z toho DP má. Vie niekto koľko z toho vlastne má DP a koľko RECAR?
Andy: Inak práve sedím vo vlaku na ceste z Budapešti a aj keď je ich koľajová a trolejová sieť s výnimkou vyvolených úsekov obrazom biedy a úpadku, ešte stále tam všetko počínajúc plesnivými ZiU a končiac fungl novými Soplarismi Ganz úplne bez problémov prechádza podvesnými trolejovými armatúrami bez používania brzdového pedálu...
Andy: Je síce chvályhodné, že tú výhybku dokázali vymeniť bez výluky ale v iných DP dokážu dosadiť diaľkové ovládanie aj bez toho, že by museli vymieňať celú výhybku. Konkrétne táto síce už bola pekný šrot ale zatiaľ mi nikto nedokázal (resp. sa ani nesnažil) zdôvodniť, prečo bolo treba meniť (a ešte blbo) takmer nové podvesné výhybky na Kramároch či na križovatke Záhradnícka x Svätoplukova alebo križovatku pri YMCe, keď na križovatke Pri Suchom Mlyne x Záhorácka, na konečnej Valašská či pri hrobusťom hniezde visia ešte stále tie úchvatné súkremničia, keď kade-tade po meste máme "elastické" oblúky na miestach, kde nemajú žiadne morálne právo na existenciu atď. Ale zato bude mať BA so zárukou jeden primát v Ex-ČSR-posledné výhybky systému Ohio Brass-prof. Jansa-ČKD-Elektrovod Kremnica na miestach pravidelnej premávky.
Reakcia na: bakchus #44340:
tie reklamy sice prekazaju, ale v mnohych pripadoch je to jedine co tie vozidla drzi pohromade. ?
Reakcia na: AAA #44346:
Keď sa chce, tak to ide... 🙂 Asi pred rokom tak vymenili napr. výhybku na Mickiewiczovej..
Reakcia na: Bon-Cu #44332:
no sak ja si zistim 🙂 inak tie tramvaje na tych fotkach boli vyrobene v rokoch 1948-9 ?
Reakcia na: Andy #44344:
Konečne niečo oprava bez väčších výluk T-dopravy. ? ?
Reakcia na: petert #44336:
Ja som sa viezol minulú stredu Ik280 v úseku ŽST Vinohrady - ŽST Petržalka. Autobus (napriek tomu, že ten predošlí nešiel) bol celkom prázdny (cca 80 ľudí) a cesta, napriek zápche na Mýtnej, bola celkom príjemná. Žiadny extrémny hluk, žiadny smrad. To v niketorých Ik435 je to väčší hnus.

Re #44337 Ámos Keynes: O rekonštrukcii podchodu na obratisko električiek písali už aj v BA-novinách, toto zrejme bude patriť k nej. Síce je tam naplánovaná stavba (ktorá začne možno v druhej polovici r. 2006), ale na druhej strane môže DPB od investora požadovať adekvátnu náhradu a nebudú musieť vycálovať tie 2 (potom možno už aj 3) milióny o rok. Ťažko by požadovali vybudovať toalety pre vodičov, keby im investor zabral len smradlavý podchod.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.