Ja som sa viezol minulú stredu Ik280 v úseku ŽST Vinohrady - ŽST Petržalka. Autobus (napriek tomu, že ten predošlí nešiel) bol celkom prázdny (cca 80 ľudí) a cesta, napriek zápche na Mýtnej, bola celkom príjemná. Žiadny extrémny hluk, žiadny smrad. To v niketorých Ik435 je to väčší hnus.
Re #44337 Ámos Keynes: O rekonštrukcii podchodu na obratisko električiek písali už aj v BA-novinách, toto zrejme bude patriť k nej. Síce je tam naplánovaná stavba (ktorá začne možno v druhej polovici r. 2006), ale na druhej strane môže DPB od investora požadovať adekvátnu náhradu a nebudú musieť vycálovať tie 2 (potom možno už aj 3) milióny o rok. Ťažko by požadovali vybudovať toalety pre vodičov, keby im investor zabral len smradlavý podchod.
Podľa tých fotiek (najmä tá zelená ) to vyzerá presne ako bus, čo chodí v Brne zadarmo z Carrefouru Královo pole na Královo pole, nádraží a Semilasso. Má to kapacitu asi 20 vlkov a chodí to v intervale 60 - 45 - 30 min. Je to tam relatívne novinka, ten Carrefour otvárali tušim na jeseň.
Zdravim Vas. Urcite ste si vsimli trefne umiestnene reklamne putace v autobusoch, trolejbusoch a elektrickach MHD v Bratislave. Ked clovek sedi v dopravnom prostriedku a chce sa pozriet von oknom, tak dovidi akurat na reklamu na kavicku, nejaku banku a podobne. Je mi samozrejme jasne, ze reklama dava dopravnemu podniku nemale peniaze (na premie manazmentu?) a je zrejme nutna, ale takisto mi je jasne, ze tento manazment bratislavskeho DP vidi spoje MHD iba zo svojho auticka... Po velkej reklame na zadnom skle autobusov je toto druhy (a bohuzial sa obavam, ze nie posledny) tah DP hlavneho mesta na "zuslachtenie" podmienok pre cestujucich...
http://www.dpb.sk/sutaz/vyzvy/2005_0062vuszjp.pdf
Vie mi niekto povedať, či toto je to už medializované, alebo idú opravovať niečo za dalšie 2mil. pričom budúci rok sa to bude búrať.
Sakra keď už im niekto dal úplatok aby sa niečo stavalo, taknech to stavajú aspoň tak, aby to vydržalo v prevádzke aspoň 10 rokov a nie, že sa to po roku bude búrať kvôli inej výstavbe.
Vázený turisti a dôchodcovia cestujúci. Vyskušajte si jazdu ako ja ,Petržalka Dvory- Rača linkou 59 v 150 DcB rotujucom ikaruse, ako si nastaviť uši v tejto továrni spalín na počutie čvirikajuceho telefóniku. Nepočujuc vlastného dieťaťa a vystupovať nielen hluchý ale otrasený z tvrdeho podvozku s otrasom nielen mozgu ale všetkych naších údov. Europania v starych či novo blbých ikarusoch , berte si znás Slovákov príklad, veď vás DPB privíta revízormi už na naších staniciach s chlebom a soľou. ?
Vôbec sa nemusíš ospravedlňovať za kvalitu fotiek - vidno na nich všetko podstatné. ? Ak by sa takéto bábatko osvedčilo na prepravu na Slavín, do Horského parku, iste by to bolo prínosom ❤ ....a je možné, že časom z toho vyrastie niečo väčšie, štandardné, keď trochu poprší.... ? ? ?
Mne tieto veci pisat nemusis, to viem. Robil som niekedy v dielni pri autobusoch. Ja viem, ze Bratislaslavkse autobusi su z velkej casti na figu udrziavane.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Valec
Re #44337 Ámos Keynes: O rekonštrukcii podchodu na obratisko električiek písali už aj v BA-novinách, toto zrejme bude patriť k nej. Síce je tam naplánovaná stavba (ktorá začne možno v druhej polovici r. 2006), ale na druhej strane môže DPB od investora požadovať adekvátnu náhradu a nebudú musieť vycálovať tie 2 (potom možno už aj 3) milióny o rok. Ťažko by požadovali vybudovať toalety pre vodičov, keby im investor zabral len smradlavý podchod.