Mňa zaujalo najmä toto: "Je to preto, aby sme vyhoveli občanom nášho kraja. Peniaze sú určené pre náš kraj a našich občanov," - čiže keď som niektoré z týchto liniek používal a som pritom občan bratislavského kraja na to aby som sa zviezol do Chteľnice alebo do Vojky, to nebola služba pre občana bratislavského kraja? To znie tak, ako keby sa obyvatelia kraj nepotrebovali dostať za jeho hranice ... ?
Na to nie je iná odpoveď ako konštatovanie, že vedenie BSK je banda slabomyseľných debilov. Nemali NAJPRV rokovať s TT krajom a POTOM obmezdzovať? Už vôbec nehovoriac o tom, že do Bratislavy tí ľudia dochádzajú nie preto, aby vysávali bratislavské dotácie do verejnej dopravy ale preto, aby tu pracovali a tvorili zisk, ktorý ostáva v BA.
Tu v ČR to už takto do*ebali pred pár rokmi, výsledkom je totálna degradácia autobusovej dopravy.
Zo začiatku originál (veľmi krátko, len prvé asi dve série) zahraničné riadenie (myslím, že ZF ale nie som si úplne istý), neskôr servoriadenie Technometra, rovnaké, ako mali prvé série 9TrH.
stavim sa, ze tam bude kvakat nitriansky primator o svojom "uzasnom" plane na reorganizaciu MHD, ktory bol mimochodom postaveny na ukradnutej mape z imhd....
Pocuvaj, pokial su tie kosele s kratkym rukavom (este som ich sice nevidel, ale predpokladam, ze su), tak ti je to v zime uplne jedno. V zime byva vo vacsine pripadoch v kabine vodica teplejsie, ako vo voze a vonku!
To je pomerne jednoduché, Škoda 9TrHT ako aj prvé 14Tr až po sériu tuším 07 používali to isté maďarské licenčné servoriadenie ZF Csepel, až potom nastúpilo čs. riadenie Technometra:-P. Takže nie Maďari riadenie z 9Tr ale my riadenie z Maďarska:-D.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
http://bratislava.sme.sk/c/2222727/Roman-da-peniaze-na-dopravne-stavby.html
Uplne chore...