? celú MHD neznášam, všade sa tlačia "supy" do otvarájucich sa dverí, aj tie babky ktoré si berú palicu iba do električky len aby si sadli, hlavne že ma predbehnú keď na električku utekám ? v nútri už začnú fučať a búchať taškami aby si ich pustil sadnúť. Je to utrpenie chodiť MHD, no najhoršie je to cez leto - v lete konečne nastáva používanie kúrenia, cez zimu je to škoda, lepšie v lete aby sa neprehriala električka!!! Ten smrad ma desí ešte teraz aj keď už mhd nepoužívam. Spotené pazuchy, smradlaví dedovia - ale musí ísť nakúpiť na druhý koniec BA zemiaky, lebo sú o korunu lacnejšie... To bol môj príspevok ?
Počúvaj, debil, než začnej o niečom rozprávať, tak sa zorientuj.
1) Vo Viedni električky žiadne pravé spätné zrkadlá nemajú. A fakt majú také isté okienka, *****ik?
2) Vo všetkých mestách okrem Bratislavy, prevádzkujúcich vozidlá typu T, sa medzi prvými a druhými dverami po pravej strane vozidla nachádza súvislý rad sedadiel.
Vodiči električiek v BA vyraďujú z činnosti jedine prvé okno za prvými dverami na pravej strane vozidla a to výhradne kvôli tomu, že tupý bratislavský substrát (Hračka a spol.) je schponý z tohoto okna vystčiť celú hlavu a nechať si ju odraziť najbližším zastávkovým stĺpikom. U prvých troch sérií T3 bolo toto okno pevné, potom ho tupé ČKD v rámci unifikácie nahradilo otváracím.
Aká pravá strana ??? Aké spätné zrkadielko ??? Si normálny ???? Kukni sa inde alebo že by v BA mali iné podmienky ako napr. v Prahe, Viedni, Ostrave ??? Také isté okienka a nieje problém !!! Skor prihriati zamestnanci DPB chcu mat vo voze svoj preprdený vzduch, len aby bolo teplučko a na cestujucich z vysoka JE*Ú KOKO*I !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heh, no a myslis, ze tam pojdu dreziny? vies, aby sa ti ludia, co tam budu pracovat cele hodiny za pocitacom sediac na zadku, nejako trocha rozcvicili ;o) mozno by potom dpb useril aj na energiach a pod.
Amos Keynes:
znie to dobre, len modlime sa, aby to nebol len blabol, prip. sa z toho nakoniec vykluje nieco trocha ine „ako bolo povodne planovane“. ale uz som o tomto projekte v BA pocul aj v prahe a vo viedni a velmi pozitivne hodnotili tento krok. v prahe kolegovci dokonca malinko zavidia, ale len v dobrom ;o) a s dopravou to kurniq budu musiet naaako poriesit. shak nemozme byt ako kolonia nejakej fabriky, kde sa kazde rano hrnu stovky aut.
Ďalší článoček z novín. Tentokrát dám text, nemám totižto link.
(dúfam,že sa to tu už nepreberalo)
BRATISLAVA - Malé slovenské Silicon Valley má vyrásť do niekoľkých rokov v okrajovej mestskej časti Vajnory. Mnohofunkčný vedecko-technologický park CEPIT (Central European Park for Innovative Technologies), prvý svojho druhu v strednej Európe, sa tu podujala vybudovať istá rakúska súkromná investorská spoločnosť.
"Slovensko sa stalo tigrom tohto regiónu. Má vzdelanú pracovnú silu, pre nás stále výhodné mzdové požiadavky a atraktívny daňový systém," zdôvodnil výber lokality pre takúto investíciu zástupca CEPIT na Slovensku Michael Müller. Podľa neho však zavážili aj ďalšie dôležité faktory - dostupnosť z Viedne do 45 minút po dobudovaní diaľnice, blízkosť medzinárodného Letiska M. R. Štefánika, vhodné terénne podmienky, čisté životné prostredie atď.
Park CEPIT plánuje investor a zároveň vlastník pozemkov postaviť v zóne Rybničnej ulice, na ploche 628-tisíc štvorcových metrov, pričom úžitková plocha jeho objektov bude ešte o deväťtisíc m2 väčšia. Náklady na výstavbu dosiahnu 400 miliónov eur, zamestnanie tu získa niekoľko tisíc ľudí, najmä s vyšším vzdelaním. "Chceme zabrániť úniku mozgov z vašej krajiny," zdôraznil Müller. Stavebné práce sa začnú na budúci rok, niektoré prevádzky otvoria už v roku 2007. V modernom centre vedy a techniky nájdu priestor firmy zamerané na vývoj biotechnológií, elektroniky a počítačovej techniky, využitie energií z obnoviteľných zdrojov či dodávatelia veľkých automobilových koncernov, ktoré sa usídlili na Slovensku. Priamo v areáli bude aj vysoká odborná škola pre 1 500 študentov, ktorí sa v týchto spoločnostiach neskôr uplatnia. CEPIT ponúkne aj inkubátor na podporu mladých podnikateľov, podnikateľský hotel, výstavné a kongresové centrum, atď.
Bratislavský magistrát projekt CEPIT podporuje.
Myšlienkovo je totiž v súlade so snahou súčasných radných vytvoriť z Bratislavy "biele mesto", z ktorého biznis a moderné technológie vytlačia priemyselné prevádzky produkujúce rôzne nebezpečné splodiny. Navyše sa predstavitelia mesta domnievajú, že vďaka parku sa napríklad plánovaný cestný nultý okruh bude dať vybudovať zo zahraničných finančných zdrojov.
Mesto sa na realizácii parku CEPIT priamo finančne podieľať nebude, ale uvažuje o daňových úľavách pre investorov. Poslanci mestského zastupiteľstva musia ešte pred štartom stavebných prác odsúhlasiť zmenu územného plánu, keďže pozemky boli kedysi vykúpené ako orná pôda.
Viac však chcem poukázať nato, že magistrát by sa mal zamerať, vzhľadom na investíciu na predĺženie Vajnorskej alebo Račianskej radály. Nie je možné také kvantum pracovníkov presúvať IAD respektíve autobusmi.
Ja by som navrhoval Vajnorskú radiálu keďže je menej využívaná a jej výstavba by pozitívne dosiahla aj na samotné Vajnory. Samozrejme, že by bolo najlepšie predĺžiť obidve radiály, ale myslím si, že by sme mohli byť úplne šťastný keby sa predĺžila len jenda.
A na nákup jedného autobusu je nutné aby DPB predal 714 tisíc nezľavnených 10minútových lístkov, u trolejbusu to je ešte o niečo viac a u novej elektriky je to napríklad rovných 5 miliónov nezľavnených 10 minútových lístkov a to by pritom nesmeli mať iné náklady ako je nafta, údržba, platy vodičov,... To len k tomu kam ide cestovné.
Lebo o tom asi rozhodol nejaky pracovnik, pripadne viac, z dopravneho podniku, ktory pochadza(ju) z druhu muzsky pohlavny organ.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Zaujimave. Len aby sa nenaslo par aktivistov ktori zablokuju tuto vystavbu.