Este k tym oknam... V T6 prvej serie su casto pokazene tie istitka na oknach ,nedaju sa potom okna otvorit, bud vobec alebo len trosku. Na konecnej by sa dalo vyvetrat keby sa na chvilu otvorili vsetky dvere , ale pochybujem ze po poslednej skusenosti ked corli bus ,ze by nieco take niekto riskoval ?
viete o tom ze na konecnej wolkswagen 2 ma konecnu 24 a 26 a ked 24 odjazdi k w 1 a spat tak sa vymeni cedula za 26 napiste svoj nazor ci je to tak dobre a lebo by mali by byt na to 2 autobusi
ved si im na meno ani neprisiel... dpmb dpmb ? ? ?
Re #43581 DPB: o elektrickach tu volakto kedysi davno pisal ze co sa tyka pravej strany tak je to zadrete aby sa ludia nevyklana do spetneho vodicovi... vraj koli nastupu a vystupu cestujucich... ja osobne to nechapem... v zivote som nevidel nikoho sa vyklanat (teda krom seba a aj to len na konci supravy v zadu). na autobusoch som si to nejak nevsimol, skorej ako pise #43583 si: ze je to zadrete spinou ? .
Re #43584 Bigmac: nech uz je vyrobok akykolvek, stranka je na figu ?
elektorulx etc. ono je to uz raz tak. pani vo vedeni dpb, ako aj pani na inych kompetentnych uradoch to nepotrebuju. maju svoje auta, prip. aj odvoz so soferom. v prahe su ti pani aspon hrdi na svoju historiu a mesto a tak sa snazia. niektori pre ludi, niektori z lasky k doprave a ini len pre svoju slavu. avsak tuto jednoducho ide o to, nahrabat si, zapchat usta aspon raz za pol roka nejakou opravou a upravou a na prip. neprijemne otazky odpovedat „nemame peniaze“. a ked poviete, ze nevidno ani tu snahu, tak sa dockate odpovete, ze ako laik tomu nemozete rozumiet. a potom ako laik sedite so zamestnancami inych samosprav a podnikov a vidite, ze sa vselico da. a ked uz sa neda, ze sa aspon slusne a s uctou veci komunikuju zakaznikom a cestujucim. tu je cestujuci ten zly, ktory stale nieco chce, nicomu nerozumie a este sa aj stazuje. a kym to takto bude, vela sa toho nezmeni.
neostava nic ine, ako rozmyslat, ci zobrat auto na lizing, ci sa dohodnut s kolegovcami na spolocnom odvoze do a z prace a ci ma vobec cenu niekam pisat, na nieco sa pytat a pod.
Jajcaj: prepac, ale preco tu povazsku verziu Karosy nazyvas autobusom? Mal som v tom (a aj za tym) moznost sediet a moc dobry pocit to vo mne nezanechalo. Volalo sa to Slovbus C134.10
ten problem sice poznam, ale nestretam ho zas az tak casto, skor sa stretnem s tym ze na starych ikarusoch su tie okienka proste "zadrete" spinou v tesneni
Vysvetlí mi niekto, prečo na Hlavnú stanicu (vlak), chodí milión spojov z Račianskeho mýta, vrátane predĺžených trolejbusov, chodia prázdne a na Kramáre chodí len krátka 204 a 209 a to nekomentujem, aké sú natrieskané. Kompetentní z Dopravného podniku len zdražujú a blbečkovia z mestkého zastupiteľstva vždy odsúhlasia. Aký ma asi plat predseda dozornej rady DPMB? Tejto bande už neviem prísť ani na meno. Ato som spomenul len asi 1/10 kritiky. Veď obyvatelia BA vedia o MHD svoje. Kam idu peniaze za cestovné? Nové dopravné prostriedky sú v nedohladne. Električky sú satré ako Matuzalem a úžasný IKARUS radšej ani nespomínam. Brrrr, je mi zle z tohoto systému.
Ja ti poviem v čom je problem, pozri si niekde posuvne okna a zistiš, že bud dáky prihriaty "majster" v dielni alebo dáky prihriaty "vodič" autobusu tie okna znefunkčnili tým, že sklepli kovový posuvný jarček pre sklo. Vid električky, trolejbusy ale aj autobusy. Sú to proste hovädá, FUJ, nechcel by som vidiet aký nenvzvetraný hnoj majú doma !!!!!!!!!!!!!!!!!! Je mi z týchto "ludí" na tyčku !!!!!!!
zaujimalo by ma, ako vyhladava system iMHD v databaze spojenia. Kedysi to slo celkom dobre, ale od nejakeho casu su vysledky vyhladavania spojenia medzi dvoma zastavkami nepouzitelne. Ked sam najdem spojenie, ktore trva 15 minut a system mi najde spojenie, ktore trva najmenej 33 minut a pritom ide o spojenie tymi istymi autobusmi s prestupom an tej istej zastavke... divne
Mohol by mi niekto vysvetliť, čo sa vlastne na Kramároch opravovalo? Viezol som sa tade včera a nemal som najmenší pocit, že by sa oprava nejako dotkla (ne)plynulosti jazdy...
Ide o slovenske autobusy vyrabane v Novom Meste nad Vahom. V mensom mnozstve su prevadzkovane podnikmi SAD a aj sukromnikmi (organizaciami) na Slovensku. Vyvazali sa aj do CR.
no dost casto to tak funguje... akurat probem je, ze ked vodic nema prideleny "svoj" voz ale kazdy den ma iny...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
galiyosha