RE: koľajové trate. Smejem sa nad mnohými šikovnými rekonštrukciami. Najlepšie je, keď páni stavitelia použijú medzi koľaje a vyhybky zámkovú dlažbu (nábrežie, Vajnorská, Kamenné). Myslím si, že mesto absolútne netuší čo je dôležité. Kvalita odvedených prác na rekonštrukciách je často skvelá. Ale zvykli sme si, že dodávateľ sa nevyberá podľa kvality, ale podľa... Bez peněz do tendra nelez.
fobust
V Bratislave sa tebou spominany sposob zakrytia kolajoveho zvrsku pouzival tiez, dovod preco sa teraz vsetko asfaltuje tiez neviem, mozno je to lacnejsie. Preco Viedenske trate vyzeraju lepsie je dane viacerymi faktormi. Prvym bude kvalitna konstrukcia, nie ako u nas, kde odflakli napr. celu priecnu os a ine, co sa teraz v plnej miere prejavuje. Dalej je to pravidelnou udrzbou, co je v nasich podmienkach pri nedostatku financii komplikovanejsie. V neposlednom rade sa po Viedni nejazdi tak rychlo ako v Bratislave a aj tie ich elektricky nemaju take dynamicke ucinky na trat ako u nas. A k tomu sa tam pravidelne brusi vlnkovitost, co sa o nasich tratiach povedat neda. Napr. Radlinskeho za Racianskym mytom smerom do mesta by uz potrebovala prebrusit, lebo zacina to tam tam byt neznesitelne. A zaiste sa najdu aj iste argumenty, ktore budu vraviet v neprospech uzkeho rozhochodu. Ale zasa aj opacne. ?