Na http://www.cp.sk/ConnForm.asp?tt=M sú už nové CP, ale myslím, že prvoradým záujmom DPB by malo byť, aby boli zverejnené na www.imhd.sk, keďže ich využívajú aj na svojej stránke a sú na rozdiel od tých na www.cp.sk prehľadné.
Podľa CP, ktoré som videl na zastávkach, sa zdá, že na linke 17 budú súpravy (lebo interval sa nemení, navyše dva spoje budú mať prejazd na linku 11) a linku 2 budú vypravovať Krasňany - tipol by som, že tam budú kačice.
Skus sa pozriet, ked ides s tej stromovej ako to kolise s vedením. Tie obluky su ostre a hadze to s palickami. Tak aby nemusel zastat pod podjazdom z roztrhanym tak vodicovi nic neostava, iba spomalovat a srat aj tych za ním. Cele dopravne vedenie je take ... a SZKV to myslel velmi dobre.
Já jsem nechtěl psát nic o využitelnosti trolejbusů na Dolné Hony ani jinam. jen tvrdím, že Bratislava potřebuje toto:
1. tramvaje na Petržalku
2. obnova vozového parku autobusů
3. podzemní úseky v centru
4. zavést IDS jakožto dopravní svaz (viz VOR nebo IDS JMK)
A pak se dá řešit něco dalšího.
Podobne ako Večerník aj Pravda už poskytuje bezplatný prístup do elektronického archívu cez Newton Information Technology, ale až po zaregistrovaní. Heslo príde na e-mail. Takže link na článok by tu zrejme nefungoval
LANOVKA NA KAMZÍK MOŽNO PRINESIE AJ NOČNÚ LYŽOVAČKU
- zaregistrujte sa na http://pravda.newtonit.sk/a hľadajte kľúčové slovo "lanovka"
Uz tu do nej prestante rypat, kludne to mohlo byt tak, ze signal daval vodic neskoro (Ik435 uplne bezne) alebo vobec (Karosa) a dotycna osoba dobehla spoza voza sup doneho. Kazdopadne to nikoho neopravnuje k tomu, aby tahal niekoho vo dverach.
V prvom rade treba vediet kde si nastupovala, ako si nastupovala (ci si prave dobehla za autobusom alebo ako), kolko ludi bolo, etc. Samozrejme vodic si nesmie dovolit za AKYCHKOLVEK podmienik niekoho tahat co i len 10 cenitmetrov vo dverach, nech uz dotycny spravil cokolvek, ba aj v pripade ze sa sam postaral o privretie do dveri.
Omyl, trolejbusy nie su cim dalej prazdnejsie, resp. nebudu, lebo bude sa predlzovat interval = nizsia atraktivita verejnej dopravy = dalsi odliv cestujucich = nizsie trzby / vacsie straty = zvysovanie cestovneho = dalsi ubytok cestujucich = vacsie zapchy a uviaznutie trolejbusov = este nizsia atraktivita MHD = zasa dalsi odliv cestujucich = ... = zrusenie MHD.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon