Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #43029:
Na http://www.cp.sk/ConnForm.asp?tt=M sú už nové CP, ale myslím, že prvoradým záujmom DPB by malo byť, aby boli zverejnené na www.imhd.sk, keďže ich využívajú aj na svojej stránke a sú na rozdiel od tých na www.cp.sk prehľadné.
Prečo T6ky v poslednom čase tak syčia?
Reakcia na: Martin Fundárek #43031:
2ka kaceri, a co sa tyka suprav na 17tke je to dost realne vzhladom na to, ze 17ku by mali robit 5kari a 11tkari
Podľa CP, ktoré som videl na zastávkach, sa zdá, že na linke 17 budú súpravy (lebo interval sa nemení, navyše dva spoje budú mať prejazd na linku 11) a linku 2 budú vypravovať Krasňany - tipol by som, že tam budú kačice.
Reakcia na: Andy #43020:
NAJPRV HLAVOU! ☺ ?
Kedy budú nové CP električiek od zajtra (soboty)? Už vám ich konečne DPB dodal?
Reakcia na: nndro #43017:
Skus sa pozriet, ked ides s tej stromovej ako to kolise s vedením. Tie obluky su ostre a hadze to s palickami. Tak aby nemusel zastat pod podjazdom z roztrhanym tak vodicovi nic neostava, iba spomalovat a srat aj tych za ním. Cele dopravne vedenie je take ... a SZKV to myslel velmi dobre.
Reakcia na: Vševedko samofandivý #43008:
Já jsem nechtěl psát nic o využitelnosti trolejbusů na Dolné Hony ani jinam. jen tvrdím, že Bratislava potřebuje toto:
1. tramvaje na Petržalku
2. obnova vozového parku autobusů
3. podzemní úseky v centru
4. zavést IDS jakožto dopravní svaz (viz VOR nebo IDS JMK)
A pak se dá řešit něco dalšího.
kto by mal zaujem o kolajovu krizovatku, brzdove oblozenie na Sanos, alebo dalsie veci, moze checknut rubriku NADNORMATÍVNE ZÁSOBY na dpb.sk 🙂
Podobne ako Večerník aj Pravda už poskytuje bezplatný prístup do elektronického archívu cez Newton Information Technology, ale až po zaregistrovaní. Heslo príde na e-mail. Takže link na článok by tu zrejme nefungoval

LANOVKA NA KAMZÍK MOŽNO PRINESIE AJ NOČNÚ LYŽOVAČKU
- zaregistrujte sa na http://pravda.newtonit.sk/a hľadajte kľúčové slovo "lanovka"
Reakcia na: Andy #43020:

Uz tu do nej prestante rypat, kludne to mohlo byt tak, ze signal daval vodic neskoro (Ik435 uplne bezne) alebo vobec (Karosa) a dotycna osoba dobehla spoza voza sup doneho. Kazdopadne to nikoho neopravnuje k tomu, aby tahal niekoho vo dverach.
Reakcia na: m@rtin #42923:
Do SR prišlo 78mld investícií. Toť vše.
Reakcia na: Fibi #43012:
Treba najprv nastupovať rukou a až potom nohou alebo dodržovať prepravný poriadok, kde sa píše niečo také, že nesmieš nastupovať po zaznení signálu.. 🙂
Fibi:tvoja vina naco tam davas tu nohu
Nesuhlasim . Spojenie medzi Vlarskou a Kolibou pre automobilovu dopravu je nieco je_b_nute !!!! Ak niekto byva na Kramaroch nech sa k tomuto vyjadri
Reakcia na: SZKV #43002:
Najviac ma serie vchadzanie a vychadzanie zo Stromovej na Prazsku ! Tam sa trolejbus serie strasne pomaly
Reakcia na: Fibi #43012:

V prvom rade treba vediet kde si nastupovala, ako si nastupovala (ci si prave dobehla za autobusom alebo ako), kolko ludi bolo, etc. Samozrejme vodic si nesmie dovolit za AKYCHKOLVEK podmienik niekoho tahat co i len 10 cenitmetrov vo dverach, nech uz dotycny spravil cokolvek, ba aj v pripade ze sa sam postaral o privretie do dveri.
Reakcia na: si #43010:

Omyl, trolejbusy nie su cim dalej prazdnejsie, resp. nebudu, lebo bude sa predlzovat interval = nizsia atraktivita verejnej dopravy = dalsi odliv cestujucich = nizsie trzby / vacsie straty = zvysovanie cestovneho = dalsi ubytok cestujucich = vacsie zapchy a uviaznutie trolejbusov = este nizsia atraktivita MHD = zasa dalsi odliv cestujucich = ... = zrusenie MHD.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.