Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
ÁMos Keynes:
Ty vážně nejsi normální, nemáš nějaký stihomam? Ty si vážně myslíš, že mě štve nějaký investor? Nebo ty si myslíš, že k nám investoři nechodí? Ne, mě jenom serou nějaké JEN TVOJE idiotské příspěvky, které s dopravou vůbec nesouvisí. To, že ti to tu napsalo už několikrát několik lidí, ať to sem nepíšeš, je ti koukám jedno. Naposledy jsi tu tvrdil, jak už žádné OT a ne že pouze články bez OT. Ale to je jen slovíčkaření, zkrátka už tě tu několikrát s podobnými články poslali lidi do prdele a to by mohlo být pro tebe postačující k tomu, abys přestal... Já sem píšu zajímavosti z dopravy a to, si osobně myslím, zajímá víc lídí než tvé přiblblé odkazy jak jsou vaše reformy báječné. A už si konečně přestaň myslet, jak mě štve, že se u vás tak strašně daří a my tu žijeme v bídě. Já jsem tu v Praze spokojený a žít jinde bych nechtěl. A mimochodem nezdá se ti jako hloupej fór, že mě sere ten investor, když poměr investic za rok 2004 je v poměru ČR v. SK 150 miliard v. 30 mld.? Už se vzpamatuj...

P.S.
Sorry lidi za tak hloupé příspěvky, ale já se jen hájím.
Reakcia na: tr3mp #42906:
Nemyslím si, že musí byť úplne bezkolízny, ale ideálne by mal byť, a myslím si, že pre Bratislavu nie je takáto požiadavka nerealistická - na druhej strane môžu existovať aj výnimky, napríklad aj metro v Amsterdame má linky, ktoré prechádzajú povrchovými križovatkami.

Je ich však malý počet, sú v okrajových častiach mesta, kde nie je príliš hustá doprava a sú svetelne riadené - teda preferencia nie v zmysle, že by vozidlo dostalo zelenú pri príchode, ale tak, že vlak metra čaká na zastávke pred križovatkou (niečo podobné ako občas funguje v Dúbravke), pričom voľno dostane dostatočne skoro na to, aby sa udržal v takte linky. Žiadne prejazdy/prechody cez trať bez svetelnej signalizácie, aké sú na našich radiálach.

Ani žiadne prekvapenia typu "hádaj, či súčasne s električkou odbočujúcou zo Špitálskej na Krížnu dokáže prejsť auto" 😉
A takých kvízov je v BA zopár...

A k nosnému systému v BA: určite ho netvoria iba električky, viaceré autobusové linky majú frekvenciu aj vyššiu ako električkové linky. Aj keď sa to ťažko sleduje, pretože v BA, ak je linka "populárna", dočká sa odmeny, že ju rozdelia na viac liniek 😉
Reakcia na: Marian #42917:
9.aprila
Vy s*****ni *****i,nechodite nacas kvalita ziadna....atd. ?
Reakcia na: Marian #42917:
V sobotu...
Neviete niekto kedy sa budu najblizsie menit cestovne poriadky?
Reakcia na: 9.april #42915:
Asi ešte len vyrábajú papier na oznamy... 🙂
Mimochodom o zmene cestovného poriadku DPB v živote neinformoval... 🙂
Dopravca informuje vhodným spôsobom (napr. vývesky na zastávkach a vo vozidlách, oznamy v masovokomunikačných prostriedkoch, tlač, rozhlas, televízia, internet) verejnosť o zmenách organizácie MHD (napr. zrušenie linky alebo zmena jej trasy, zmena cestovného poriadku, zmena tarify), ktoré sú dôležité vo verejnom záujme, a to najmenej 15 dní vopred, ak ide o pripravované alebo vopred známe zmeny;
Reakcia na: si #42905:
Mne akurát vadí, že to, čo sa ide realizovať je riešenie, ktoré potichu kalkuluje, že ďalší rozvoj dopravy v meste pôjde scenárom A - teda ďalším útlmom MHD v prospech IAD.

Inak ten scenár A nie je až taký nereálny - po dostavbe diaľnice Einsteinova, tunela Sitiny, mosta Košická a prípadne aj Severnej tangenty by sa dopravná situácia v Bratislave mohla pre IAD zlepšiť, čiže v roku 2010 už môžu byť dopravné nároky na MHD nižšie.

Otázkou je, či práve takýto scenár je želateľný.
No čo som si pozeral fotky z interiéru tak niečo otrasné ? Ten vodič bol môj strýko. Ževraj to bol taký silný náraz že ho vymrštilo zo sedadla, a on buchol hlavou do dverí, a ledva zastavil. ? ?
no, tak k tomu by sa mal snad vyjadrit vysetrovatel :o) ale este aj vodic kamionu a busu a prip. aj cestujuci. man len o5 prekvapilo, ze pristavny most… stastie v nestasti. mohlo to skoncit aj horsie.
Čo vravíte na nehodu 2001 na linke 70? ? ? ? ?
Mikimaus: tak som na tom lepsie, ja som jeden jediny raz videl vodica pasom omotaneho. Ktosi z 1.DPA. Vediem 0:1 🙂 Ale ked som si robil zacvik na masnibus, tak v ani jednom voze z tych, kde som sedel, alebo nebol kompletny, alebo nebol vobec
Reakcia na: Bigmac #42869:
Ani raz som ich vodicov nevidel pouzivat pokial tam aj nahodou boli ? Mozno sa casom niekde len stratili ?
len som chcel poukazat, ze nie je vsetko o peniazoch. a mozno trocha rozumiem situacii vodicov mhd, ktori to nemaju lahke. a obcas ich povolenie nervov je uplne pochopitelne. ale zial, maju pracu, ktora je verejnou sluzbou a tak im casto nic ine, ako slusnost neostava. a komunikacia s cestujucimi je jediny sposob, ako niekam pohnut aspon trocha kvalitu sluzby. lebo ani predpisy nie su vzdy dobre a spravne a su skor na figu. hm, viete o tom, ze v texase sa napr. podla jednej „sto“ rocnej vyhlasky stale plati, ze sa nesmiete kupat v nedelu nahi? – no, to je len extrem a trochu stary priklad. mhd v BA sa zda ide na nervy snad 90% ludi, ktori ju este vyuzivaju. a ak nechce ist este viacej dole vodou, mala by sa pytat, co cestujuci potrebuju a snazit sa aspon ukazat snahu o zlepsenie. zatial je vsak vnimana arogantne a netransparentne.
Reakcia na: BMko #42877:
No, najprv si tvrdil niečo iného, teraz postupne povoľuješ...
Reakcia na: yale #42904:
Mimochodom, prečo si myslíš, že nosný systém MHD je len plne segregovaná koľajová doprava, bez úrovňových križovaní a úplne nezávislá (v zmysle možných kolízií) od ostatných druhov dopravy? Ja si myslím, že NS MHD je taký systém, ktorý tvorí kostru MHD na určitom území a v deľbe prepravnej práce má rozhodujúce miesto. Napr. v Žiline či Prešove sú NS MHD trolejbusy, v Ostrave a Brne električky, jednoducho v každom meste to, čo je primerané jeho potrebám a finančným možnostiam.

S druhou poznámkou s Tebou súhlasím, asi ako každý na tomto fóre.
Reakcia na: yale #42904:
no s tou poslednou vetou co si napisal 100% suhlasim a aj preto sa netreba teraz ohliadat po neakom "light rail shuttle" ale cim skor postavit to co sa da; inac budes moct niekedy v roku 2008 alebo 2009 hovorit presne to co hovoris teraz akurat na margo elektrickovej trate ktora by podla teba nebola (a nic ine neni sanca pri sucasnej financnej situacii mesta v dohladnom case postavit)

PS: keby sa bola vystavba toho co sa teraz planuje realizovala v rokoch 1980tych, tak by ta dnes 1. nenapadali take veci ako ta napadaju, 2. bolo by to sakra lacnejsie, 3. dopravna situacia na mostoch by vyzerala radikalne inac...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.