Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
ÁMos Keynes:
Ty vážně nejsi normální, nemáš nějaký stihomam? Ty si vážně myslíš, že mě štve nějaký investor? Nebo ty si myslíš, že k nám investoři nechodí? Ne, mě jenom serou nějaké JEN TVOJE idiotské příspěvky, které s dopravou vůbec nesouvisí. To, že ti to tu napsalo už několikrát několik lidí, ať to sem nepíšeš, je ti koukám jedno. Naposledy jsi tu tvrdil, jak už žádné OT a ne že pouze články bez OT. Ale to je jen slovíčkaření, zkrátka už tě tu několikrát s podobnými články poslali lidi do prdele a to by mohlo být pro tebe postačující k tomu, abys přestal... Já sem píšu zajímavosti z dopravy a to, si osobně myslím, zajímá víc lídí než tvé přiblblé odkazy jak jsou vaše reformy báječné. A už si konečně přestaň myslet, jak mě štve, že se u vás tak strašně daří a my tu žijeme v bídě. Já jsem tu v Praze spokojený a žít jinde bych nechtěl. A mimochodem nezdá se ti jako hloupej fór, že mě sere ten investor, když poměr investic za rok 2004 je v poměru ČR v. SK 150 miliard v. 30 mld.? Už se vzpamatuj...

P.S.
Sorry lidi za tak hloupé příspěvky, ale já se jen hájím.
Reakcia na: tr3mp #42906:
Nemyslím si, že musí byť úplne bezkolízny, ale ideálne by mal byť, a myslím si, že pre Bratislavu nie je takáto požiadavka nerealistická - na druhej strane môžu existovať aj výnimky, napríklad aj metro v Amsterdame má linky, ktoré prechádzajú povrchovými križovatkami.

Je ich však malý počet, sú v okrajových častiach mesta, kde nie je príliš hustá doprava a sú svetelne riadené - teda preferencia nie v zmysle, že by vozidlo dostalo zelenú pri príchode, ale tak, že vlak metra čaká na zastávke pred križovatkou (niečo podobné ako občas funguje v Dúbravke), pričom voľno dostane dostatočne skoro na to, aby sa udržal v takte linky. Žiadne prejazdy/prechody cez trať bez svetelnej signalizácie, aké sú na našich radiálach.

Ani žiadne prekvapenia typu "hádaj, či súčasne s električkou odbočujúcou zo Špitálskej na Krížnu dokáže prejsť auto" 😉
A takých kvízov je v BA zopár...

A k nosnému systému v BA: určite ho netvoria iba električky, viaceré autobusové linky majú frekvenciu aj vyššiu ako električkové linky. Aj keď sa to ťažko sleduje, pretože v BA, ak je linka "populárna", dočká sa odmeny, že ju rozdelia na viac liniek 😉
Reakcia na: Marian #42917:
9.aprila
Vy s*****ni *****i,nechodite nacas kvalita ziadna....atd. ?
Reakcia na: Marian #42917:
V sobotu...
Neviete niekto kedy sa budu najblizsie menit cestovne poriadky?
Reakcia na: 9.april #42915:
Asi ešte len vyrábajú papier na oznamy... 🙂
Mimochodom o zmene cestovného poriadku DPB v živote neinformoval... 🙂
Dopravca informuje vhodným spôsobom (napr. vývesky na zastávkach a vo vozidlách, oznamy v masovokomunikačných prostriedkoch, tlač, rozhlas, televízia, internet) verejnosť o zmenách organizácie MHD (napr. zrušenie linky alebo zmena jej trasy, zmena cestovného poriadku, zmena tarify), ktoré sú dôležité vo verejnom záujme, a to najmenej 15 dní vopred, ak ide o pripravované alebo vopred známe zmeny;
Reakcia na: si #42905:
Mne akurát vadí, že to, čo sa ide realizovať je riešenie, ktoré potichu kalkuluje, že ďalší rozvoj dopravy v meste pôjde scenárom A - teda ďalším útlmom MHD v prospech IAD.

Inak ten scenár A nie je až taký nereálny - po dostavbe diaľnice Einsteinova, tunela Sitiny, mosta Košická a prípadne aj Severnej tangenty by sa dopravná situácia v Bratislave mohla pre IAD zlepšiť, čiže v roku 2010 už môžu byť dopravné nároky na MHD nižšie.

Otázkou je, či práve takýto scenár je želateľný.
No čo som si pozeral fotky z interiéru tak niečo otrasné ? Ten vodič bol môj strýko. Ževraj to bol taký silný náraz že ho vymrštilo zo sedadla, a on buchol hlavou do dverí, a ledva zastavil. ? ?
no, tak k tomu by sa mal snad vyjadrit vysetrovatel :o) ale este aj vodic kamionu a busu a prip. aj cestujuci. man len o5 prekvapilo, ze pristavny most… stastie v nestasti. mohlo to skoncit aj horsie.
Čo vravíte na nehodu 2001 na linke 70? ? ? ? ?
Mikimaus: tak som na tom lepsie, ja som jeden jediny raz videl vodica pasom omotaneho. Ktosi z 1.DPA. Vediem 0:1 🙂 Ale ked som si robil zacvik na masnibus, tak v ani jednom voze z tych, kde som sedel, alebo nebol kompletny, alebo nebol vobec
Reakcia na: Bigmac #42869:
Ani raz som ich vodicov nevidel pouzivat pokial tam aj nahodou boli ? Mozno sa casom niekde len stratili ?
len som chcel poukazat, ze nie je vsetko o peniazoch. a mozno trocha rozumiem situacii vodicov mhd, ktori to nemaju lahke. a obcas ich povolenie nervov je uplne pochopitelne. ale zial, maju pracu, ktora je verejnou sluzbou a tak im casto nic ine, ako slusnost neostava. a komunikacia s cestujucimi je jediny sposob, ako niekam pohnut aspon trocha kvalitu sluzby. lebo ani predpisy nie su vzdy dobre a spravne a su skor na figu. hm, viete o tom, ze v texase sa napr. podla jednej „sto“ rocnej vyhlasky stale plati, ze sa nesmiete kupat v nedelu nahi? – no, to je len extrem a trochu stary priklad. mhd v BA sa zda ide na nervy snad 90% ludi, ktori ju este vyuzivaju. a ak nechce ist este viacej dole vodou, mala by sa pytat, co cestujuci potrebuju a snazit sa aspon ukazat snahu o zlepsenie. zatial je vsak vnimana arogantne a netransparentne.
Reakcia na: BMko #42877:
No, najprv si tvrdil niečo iného, teraz postupne povoľuješ...
Reakcia na: yale #42904:
Mimochodom, prečo si myslíš, že nosný systém MHD je len plne segregovaná koľajová doprava, bez úrovňových križovaní a úplne nezávislá (v zmysle možných kolízií) od ostatných druhov dopravy? Ja si myslím, že NS MHD je taký systém, ktorý tvorí kostru MHD na určitom území a v deľbe prepravnej práce má rozhodujúce miesto. Napr. v Žiline či Prešove sú NS MHD trolejbusy, v Ostrave a Brne električky, jednoducho v každom meste to, čo je primerané jeho potrebám a finančným možnostiam.

S druhou poznámkou s Tebou súhlasím, asi ako každý na tomto fóre.
Reakcia na: yale #42904:
no s tou poslednou vetou co si napisal 100% suhlasim a aj preto sa netreba teraz ohliadat po neakom "light rail shuttle" ale cim skor postavit to co sa da; inac budes moct niekedy v roku 2008 alebo 2009 hovorit presne to co hovoris teraz akurat na margo elektrickovej trate ktora by podla teba nebola (a nic ine neni sanca pri sucasnej financnej situacii mesta v dohladnom case postavit)

PS: keby sa bola vystavba toho co sa teraz planuje realizovala v rokoch 1980tych, tak by ta dnes 1. nenapadali take veci ako ta napadaju, 2. bolo by to sakra lacnejsie, 3. dopravna situacia na mostoch by vyzerala radikalne inac...
Reakcia na: si #42903:
Súhlasím s tebou, že výstavba NS bude stáť viac peňazí, ako navrhovaný variant nestavať nijaký nosný systém, iba dočasnotrvalú električku do Petržalky. Mesto však bude strácať peniaze inde, a to dlhodobo.

Ktorýkoľvek z tých systémov, ktoré boli v minulosti navrhované, by bol výhodnejší oproti súčasnému stavu, ak by už bol dnes v prevádzke.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.