Reakcia na: yale #42846:
v meste velkosti BA nebude nikdy system taky ze sa dostanes odvsadial vsade bez prestupu, ale umelo vytvarat prestup na pritazlivosti dopravnemu systemu nikdy neprida a ty ho umelo vytvoris, pretoze na safarikovom namesti konci cesta malo ludom, a spravis to iste co je teraz len v bledoruzovom - neudu ich tam zvazat autobusy liniek 88 a 95, ale neaky tvoj "light rail shuttle"Pokial potiahnes z petrzalky co len jednu linku a pomotas ju cez obchodnu na stanicu, tak daleko viacej ludi (radove) dopraces na miesto urcenia bez prestupu a ten zvysok bude mat 10x lepsie moznosti prestupu....
yale
Preto vôbec nepovažujem za škodu, ak by v prvej etape cestujúci z Petržalky prestupovali v meste na iné druhy dopravy v prestupových uzloch. V prípade navrhovanej električky cestujúci budú čakať na jednu z piatich liniek na východzej zastávke, v prípade shuttle systému sa rýchlo dovezú do centra, kde vystúpia, alebo prestúpia na električky či iný druh dopravy dostupný v danom prestupovom uzle - pričom ponuka spojov bude ďaleko širšia. Toto považujem za princíp nosného systému.