A co keby vlk PeterB. zdvyhol prdel a povedal vodicovi, ze tam neaky socialnny nedostatok ohrozuje vlciu verejnostM? Ver tomu, ze by bol na mieste vyhodeny. Ale nie to vlciak P.B. sa trasie o svoje kozenkove miesto, ktore si vyhadal z rakovinou. uvedom si ze vodic nie vzdy vie, kedy mu to individum nastupi do vozidla.
A ked mu aj nastupi, musi davat pozor ci to nie je nahodou dopravna kontrola, ktora sa nenapadne na socialne pripady podoba.
A mozeme to dokola mocholit a robit tu návrhy , podotykam tie uvážene rozumné. Ved kolko sme tu strán pisali o metre a nosnom systeme ale kompetentny si mydlia rucicky, pretoze nevedia si predstaviť aká má byť skutočná budúcnosť, nečitaju to čo je poučné a dôležitejšie a pravdaže viac mlčia ako hovoria do eteru a toto je ich vedúca ľahostajnosť. Samozrejme , že sa tu musí prepojiť kolaj nosneho s. so železnicou a to je to, čo ma v Europe fungovať a nevyhovarať sa neustale na mentálnu retardovanu neschopnosť dobre platených uradníkov. ?
Dakujem za odpoved (viac penazenkovych formatov tlacit na 1 papier A4). Verim, ze ked sa to udeje (aj vo vzdialenejsej) v buducnosti, ze na titulke bude nejaka cervena uputavka o novinke. Este mozte napisat, preco sa neda poslat mail na mailove adresy, vas, imhd-akov? (pytam sa pre buducnost)
Su nefunkcne, alebo robim niekde chybu ja? Vdaka.
Nostalgické električky nech si kľudne jazdia ako úzkokoľajky, ale preboha novú trať do Petržalky treba postaviť ako prvú časť nového dopravného systému na 1435 mm. S výhľadom, že v budúcnosti ju bude možné bez problémov napojiť na podzemnú časť dráhy v centrálnej mestskej oblasti. Alebo chcete aby sa za drahé peniaze namiesto toho vybudovala len ďalšia vetva úzkokoľajky, ktorej kvalita bude čoskoro taká istá ako inde v Bratislave - teda mizerná?
tr 14 , 204 - 6234 celkom v pohode cestovanie, až na 2 zadné sedadlielka v kočikovom priestore. ? Akýsi zaschnutý jogurt či kefír , možno zo zvratkou ? no rozbor som nestihol v plnom trolejbuse spravit ? pretože sa každy tam pretlacal si sadnut jeden cez druheho sa vracali späť a nedaj boze aby mna tam niekto natlacil ?
Peterbakor: buďte šikovný, nespustajte oči z lopty, využite príležitosť, využite váš potencial, investujte na dobre miesto, premýšľajte, predvídajte, nebuďte neschopný, nech sa práca stane vaším koníčkom a aj vy si budete rozvážať zadok v bavoráku a nebudú vás otravovať bezdaci! No ste jednoducho sivý a to hovorí za všetko...
Dnes som išiel opäť linkou 202 na dojazde, a napadlo mi, že by nebolo od veci, keby hlásič na pred Cintorínskou zahlásil napr. "Po tejto zastávke vozidlo opúšťa trasu linky 202 a pokračuje do vozovne Hroboňova po trase Hodžovo námestie - Mudroňova, pričom zastavuje na každej zastávke."
A v 6608 už hádam odjakživa nefunguje ten displejík na "teplomeri", ktorý zobrazuje číslo linky a tuším čas. Rozmýšľam, že kam mám napísať, aby to opravili, resp. reklamovali. Lebo asi si to na prevádzke nikto "nevšimol". Kúpili to a tým to hasne. Ak by som zašiel do extrému, tak na DPB by mohli zriadiť nejakú mailovú adresu, ktorú by kontroloval generálny riaditeľ a zdrbával by zamestnancov, ktorí si "nevšímajú", že niečo nefunguje.
He, nedavno bola v telke reportaz zastaranych autach hasicov. Niekde v Petrzke hori a teraz presla okolo hukajuca cisterna. Ani sa nesnazil prejst na cervenu, pockal v rade nechal sa pri rozbiehani trhnut kazdym. Historicka Skoda 706R mala problem s rozbehom aj radenim.
Ty psychopatický debil:
1) Toto NIE SÚ stránky DPB.
2) Medzi služobnými vozidlami vrcholných pracovníkov MHD je jeden Superblb, pár Oktávií a zvyšok Fóbií.
3) Daj toľko peňazí na nákup autobusov, koľko je v Dubline a potom budú miesto autobusov značky SOR (ktoré majú zdvíhaciu plošinu na nástup vozíčkarov) autobusy Volvo.
Týmto žiadem Petra Bakora nech odstúpi alebo nech so sebou niečo robí.
Ďakujem
Bože ty si fakt magor. Nikdy som nikde netvrdil, žeje znmena rozchodu nutná hneď a všade. Ale prakticky všetky radiály na to máme pripravené a Petržlenku by som staval rovno so splietkou.
Okrem toho nevieš čítať alebo úmyselne skresľuješ - žiadna trať nezanikne zmenou rozchodu.
Fajnt, takze zmenou rozchodu tato trat zanikne. Pekne... Asi si fandia rovnako ako ty, ked si myslia ze zeleznice ich pustia na svoje trate. Ale dobre, ak maju na to peniaze.
Pozri, my nemame ani par drobnych na prebrusenie vlnkovitosti setrime velmi dlho. Zaiste si uvedomujes financne naklady spojene so zmenou rozchodu. Vie velmi vela, tak si to zrataj. Zmenra rozchodu v Bratislave nebude a ani nie je nutna.
Uz mam toho dost.Platim si za elektricenku tazke prachy a hla co sa deje v autobusoch.Stale tu su zapachajuci bezdomovci ktori smrdia a siria len choroby.A ja sa pytam?Vsak je na to zakon ze do dopravneho prostriedku smie nastupit iba primerane obleceny a nezapachajuci clovek,tak co do pekla tam robia bezdomovci?Kazdy vodic by ich mal vyprostit z dop.prostriedku,vsak ti vodici vidia kto tam nastupuje,ci uz pri prichode na zastavku alebo v spatnom zrkadle.Robte s tym nieco.Viem ze vsetci ti vrcholní pracovnici z MHD si vozia svoje zadky v milionovych bavorakoch ale obcas by mali skontrolovat situaciu aj v "terene" to je hrozne.A dalsia vec kto je zodpovedný za nakup autobusou znacky SOR,vsak to su "sroty"Cez leto som bol v Dubline a tam maju VOLVA,ktore sa dokazu znizit aby mohli nastupit vozickari,Preco sme nemohli kupit tieto hoci menej autobusou tejto znacky.Týmto ziadam vedenie nech odstúpi alebo s tým nieco robí.ďakujem
Anti-fanúšik MHD Bratislava
V Liberci sú na vnútromeste hotoví a sú veľmi spokojní s tým, že na normálny rozchod prešli. Žiadna časť siete neostane na 1000 mm, ostane len časť siete v splietke kvôli prevádzke múzejných vozidilel.
Medzimestský úsek do Gablonza sa rekonštruuje, lebo sa nevie, čo s ním - či sa zachová alebo bude mačkopes.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Kami