Pozeral som si jednotlivé varianty petržalskej električky. Pravdepodobne by som bol za kombináciu všetkých troch (samozrejme v rôznych úsekoch ? ). Reakcia petržalskej samosprávy je podľa mňa ovplyvnená gumokokalolovou lobby - keď už tam električka musí byť, tak nech aspoň nezavadzia nám gumolokakolistom.
Pritom:
- cesta rozdeluje viac ako električka
- na prekonanie výškových rozdielov (nadjazdov) použije auto vlastný pohon, ale pre nohistov (chodcov) je potrebné budovať výťahy a schody k nadzemným staniciam
Pritom:
- cesta rozdeluje viac ako električka
- na prekonanie výškových rozdielov (nadjazdov) použije auto vlastný pohon, ale pre nohistov (chodcov) je potrebné budovať výťahy a schody k nadzemným staniciam
tr3mp
Aby ma tu niekto (napr. Jonny neoznačil za zanieteného električkára ? doplním, že tiež nie som stopercentným zástancom riešenia navrhovaného magistrátom. Podľa môjho názoru sa malo zvážiť aj variantné riešenie používajúce na definitívny prechod Dunaja Starý most, vchádzajúc do podzemnej úrovne na Šafárikovom námestí po mimoúrovňovom prekonaní križovatky.