Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
mili bigmac,ukludni sa a daj si kit kat.co chces riesit.ked nebudu jazdit,tak nebudeme mat co dat do huby.asi si velky ochranar.
Koho seru kamiony zapchotvorne, ozvite sa na toto forum. Mna totiz seru trvale. A v roznych situaciach na roznych miestach. V meste smrdia, zavadzaju a spomaluju premavku ako MHD, tak IGK. Pride zima a stoja krizom aspon zo dva z kazdej strany kazdeho horskeho priechodu. Idem nahodou gumokolno po dialnici, tak jeden zdechnuty blokuje krajnicu, druhy parkuje v prvom pruhu rychlostou v=78km/h a treti ho predbieha druhym pruhom v=82km/h. Asi je najvyssi cas zacat riesit vzniknutu situaciu a to velmi radikalne!
tak mili moji,naco by nam tu bolo metro.TAK MALE MEsto ako je blava,metro nepotrebuje.PENIAZE SA DAJU POUZIT AJ LEPSIE. ?
Jaj, ale tu mame ukazkove parkovisko pre kamiony! Je sice len 3,5metra siroke, ale zato ta dlzka! Zacina kdesi za Jarovcami a po spojke D-61 pokracuje cez Most Lafranconi, Mlynskou dolinou a Patronkou az na dialnicu D-2. A dalsou vymozenostou je, ze tie kamiony tam nielen parkuju, oni sa tam pri tom parkovani aj posuvaju vpred, blizsie k svojmu cielu! Dobre to sudruhovia z MDPaT SR vymysleli, vela dobre, len jedina drobnostka im tam schádzá a tou je rychlost cestovna. Ta je asi 12km/h. Fýýýha!!
Reakcia na: Micky Maus #41618:
No nemyslim ze metro by tu nieco v dohladnej dobe vyriesilo, projekt elektrcikovej rychlodrahy pomoze a narozdiel od metra pomoze uz v dohladnej dobe. Pokial ide o spojenie ZST Petrzalka s centrom, to by bolo mozne riesit aj na "reprezantativnej urovni" s-bahnom, ale to by musela byt ochota na patricnych miestach taketo nieco realizovat.
V roku 1998 ste milí Bratislavčania vyplakávali, že vás vtedajší premiér namá rád, a preto sa nestará o Bratislavu. Teraz tam máte toho svojho a opäť nemáte nič. Len sa premrhalo veľa peňazí na rôzne projekty a štúdie, kde sa mnohí na tom len nabalili. Ja osobne však úprimne prajem Bratislave metro, aby sa vyriešila doprava v Bratislave a hlavne v úseku Petržalka - centrum - ŽSR. Okrem toho musí Bratislava aj reprezentovať Slovensko, veď je jeho hlavné mesto.
Reakcia na: TeBeCe #41615:
Nech je to ako chce , ale takto je to prijatelnejsie, ze viem aka zastavka prave je, nez ked sa to dozviem az ked uz su dvere otvorene a elina je pripravena na odjazd ?
Reakcia na: Mikimaus #41614:
rovnako hlasi aj 7943+4 este pred otvorenim....zeby to bolo na tlacidlo uvolnenia dveri?
Na 7937 sa nejak predcasne hlasia zastavky, co je potesitelne, lebo na ostatnych vozoch je to az po zastaveni a otvoreni dvier vozidla. Kdezto tu je to este pri dobrzdovani vozidla na zastavke. Tak ma napada , kde to je teraz spravne urobene ci na 7937 alebo na tych ostatnych ?
Reakcia na: yale #41606:
Centrum mesta žiŤ neprstáva, a ak by prestávalo, tak neviem, akú by to malo súvislosť či už s električkami alebo s metrom.
Reakcia na: mhm #41611:
Ved prave, v tom bola asi pointa ? .

Este taka otazocka do plena: Jedna vec by ale zaujimala, ked uz sa to metro neplanuje tak naco nam tu existuje skvely zrut penazi menom Metro Bratislava a.s.??? Spolocnost ktora bola zalozena za ucelom stavania metra.
Reakcia na: Papyr #41610:
toho sa neobavaj ... tolko ludi v BA nikdy byvat nebude ...
Reakcia na: peter #41609:
Az bude mat Bratislava tak 800-900 tisic, tak sa bude moct uvazovat o metre. Zatial ho totiz take male mesto nepotrebuje.
apropo METRO tu nebude ani za 50 rokov.Sme totiž NA SLOVENSKU.Ale v Ivanke pri dunaji je Metro-obchod hahaha
Navrhoval by som predlžiť elekričkovú trasu z Ružinova-Astronomickej ul.,až do Vrakune,resp.konečnú čiližsku -po trase 67.Situacia vo Vrakuni je nedostačujuca a chaba,čo sa týka dopravy ludi do centra.Tie dva autobusy a preplnene fény-trolejbusy nič neriešia.S pozdravom peter
Reakcia na: Ámos Keynes #41594:
Prosím nepleť sem demagógiu.

Systém v Bratislave by určite nebol v takej hĺbke, aby doba príchodu na nástupište dramaticky ovplyvnila čas cestovania. Navyše aj v momentálne plánovanom systéme je prekonávanie výškových rozdielov pri vstupe do stanice - v prípade estakádového riešenia je to zrejmé, v ostatných variantoch v prípade, ak cestujúci potrebuje križovať trať (dostať sa na opačný smer). Toto nie je problém.

Rozhodne by som netvrdil, že povrchová električka so štandardnými zastávkami a nástupom po schodoch poskytuje rovnaké parametre rýchlosti a komfortu ako systém na úrovňovo oddelenej trati, s uzatvorenými stanicami a nástupom na úrovni podlahy. Zvlášť pri dnešných mrazoch by som videl istý rozdiel pri čakaní na električku a metro 🙂

Súčasné riešenie električky do Petržalky je riešenie čiastkového problému Petržalky a zavedenie nového dlhodobého provizória. Problém sa presunie do centra a do ďalšieho volebného obdobia. QED.

A rád by som videl toho činovníka, ktorý by sa dnes zaprisahal, že po novej "rýchlodráhe" do Petržalky nikdy nijaká K2 alebo T3 neprejde. Pravdepodobnejšie je, že vo vhodnú chvíľu sa objavia odborné štúdie o tom, že rekonštruované K2 alebo dvojičky T3 sú pre novú trať plne postačujúce a vysokoefektívne. Však nejaké sa dajú dokúpiť zo Saratova alebo Sarajeva.

Tak budeme mať skvelú dráhu (pôvodne "nosný systém" ktorý postupne zdegraduje na obyčajnú električku) a všetci odborníci sa budú čudovať, prečo sa ľudia stále pchajú do áut a prečo centrum mesta prestáva žiť...
Reakcia na: 15 #41604:
Áno, už som to našiel. Ale taká 46...to je tažký oriešok, však?
Reakcia na: Vlado P. #41602:
staci si pozriet historiu a tam trasy liniek od 1895.....

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.