Reakcia na: galiyosha #41248:
Samozrejme "radiále", nie "areále", ja som bol taký vyklepaný, že som ani nevedel, čo píšem. A vlastne ešte stále som. ?Re #41230 m@rtin: Ja v žiadnom prípade nespochybňujem, že Rajská zahrada je krásna stanica. To vôbec nie. A nešlo mi ani tak o ňu, ako o spôsob vedenia metra v jej okolí. Pokiaľ je pravda to, čo som počul, tak to nie je práve finančne efektívne. Pokiaľ na to Praha má, ja jej podobné megalomanské stavby neberiem. Určite prispievajú k pozitívnemu imidžu verejnej dopravy a mne sa páčia, aspoň sa mám chodiť na čo pozerať , ale Bratislava si už aj na samotnú trať musela zobrať pôžičku...
Papyr
1) nie je 5 liniek do Petrzalky nejako vela? Celkovo sa mi zda, ze elektrickovych liniek bude habadej. Co takto snazit sa o zredukovanie na co najnizsi pocet? Viem si predstavit celu siet obsluhovanu 8-9 linkami, z toho 3 iduce do Petrzalky.
2) Ten trolejbus 221 mi pripada ako vcelku nezmysel, ako snaha "za kazdu cenu dostat trolejbus do Petrzalky, aj keby tam bol uplne zbytocny". Trolejbus do Petrzalky sice ano, ale aspon s tou elektrickou sa mohol krizit. Snad to je len prva faza trolejovania Petrzalky.
3) To uz ked budu budovat taku velku stavbu, im nezostanu peniaze na ukoncenie elektriciek na Vysehradskej? Myslel som, ze do vozovne Janikov dvor bude iba manipulacna trat.