Papyr:
Jednou z nutností, které musela nová tramvaj ve výběrovém řízení splňovat, byl bezproblémový průjezd celou sítí. Anitra 14T+ Letenskou splítkou projede určitě.
galiyosha:
Na Rajskou zahradu mi nešahej....:), to byla jedna z nejlevnějších stanic, která se v pražském metru postavila. Co je na ní tak nákladného? Ty kovové trubky potažené sklem? A je to nejkrásnější stanice pražského metra, nevím proč by měla být uniformní?
Igor, ja nemam s prepacenim "ric jak kombajn", aby sa mi do sedacky v T3 pekne zapasoval a drzal. Ja mam zadok do dvoch dlani (zatial este stale) a ten musim drzat vedome zatnuty vacsinu casu jazdy v T3 - ak sedim. Pre mna je to prijemne jak sedenie v Tambuse. Keby to malo sedacky jak 9Tr, tak by som urcite T3 mal o nieco radsej.
Ohladne neprejazdnosti Malostranskeho namestia - viem, ze KT prejde. Jednu z dvoch skusobnych KT tade predsa riadil Martyk
Papuca: nemam pocit, ze by si bol zaujaty voci DPB. Alebo sme zaujati obaja? Toto naozaj nie je doprava, skor by som to definoval ako ciesi modelove kolajisko, resp autodrahu v mierke 1:1. Management sa len hra a ked ich riadiace funkcie omrzia, tak jednoducho vytiahnu napajanie transformatora svojej hracicky zo sietovej zasuvky a zastrcia ju spokojne kamsi pod postel alebo ju strcia do komory...
V zostrihu zasadnutia miestneho zastupiteľstva MČ Dúbravka, ktoré až do budúcej stredy vysiela Dúbravská televízia bola reč aj o osude linky č. 22. Tu je prepis:
Starosta Dúbravky Peter Polák: "Neboli schválené peniažky na tú linku, podľa všetkého, svedkov, ktorí to sledovali povedali, že nie je natoľko zaťažená, že je to pre dvoch, troch, štyroch ľudí na tej poslednej zastávke, skončí sa o deviatej, pokračuje sa o jednej... Bolo to síce pekné gesto, že sme to urobili pre zamestnancov, asi sa to pre tých, pre ktorých to bolo určené, až toľko ich nie je. Nepripojili sa k tomu z Devínskej ani zo Záhorskej Bystrice, takže by to išlo všetko na ťarchu našej mestskej časti, nezúčastnil som sa tým pádom ani na rokovaní na Dopravnom podniku. Januárom (???) asi to ukončí sa. Mali sme ešte prísľub, že pán primátor nájde ešte nejaké v úvodzovkách čierne alebo utajené peniaze, a že ešte čosi každej mestskej časti prihodí, čiže to z toho zaplatí sa. Nenašli sa zatiaľ, žiaľ, linka asi nebude pokračovať."
Na Malostranskom námestí nie je obmedzenie kvôli splietke ale kvôli kostolu. V skutočnosti tam KT8 bez problémov prejde, maximálne by si odrela zrkadlo.
Chotkova je už od rekonštrukcie prejazdná aj pre KT8.
Nový voz je samozrejme projektovaný na prejazdný profil T3, nie KT8. Ale kto vie, ako to bude vyzerať v praxi:-P.
No a na záver - svoj iracionálny odpor voči T3 by si mohol aj nejako filtrovať:-P. U substráta bežného by som to ešte dokázal pochopiť. Ale vlky sú kupodivu s T3RP maximálne spokojné.
caute, som tu na tomto diskusnom fore prvy raz. odvtedy, co som zacal troska viacej cestovat si obcas kuknem nejake stranky o mhd. kedze som navstivil niekolko europskych aj americkych miest, hladal som vacsinou na www.subwaynavigator.com a pod. posledny polrok velmi casto chodim do prahy. zial, este aj bukurest ma snad lepsie riesenu mhd ako my. clovek zisti, ze mhd vytvara dojem z mesta. uroven pohybu po meste robi svoje.
metro v prahe je fakt celkom dobre, dokonca mi je sympatickejsie ako viedenske metro alebo marta (v meste Atlanta, USA), aj ked snad najvacsi zazitok mam z NY City metra. kto zazil nahlu zmenu supravy na „expres“, vie o com hovorim :o) ale o to nejde, kazde ma nieco do seba.
smutny stav mhd v BA je fakt na zaplakanie. velmi casto mi tu chodia priatelia z prahy alebo budapesti. vsetci svorne nechapu, akoze nemame nosny system v hlavnom meste. ked clovek zacne vysvetlovat historiu zanedbavania BA na ukor prahy (to nie je vycitka prahe! bolo to dost prirodzene), hned sa ma spytaju „aha, a co s tym robite?“. ha…zrada…co ja viem? vyberame vyssie jazdne, platime nejaku firmu za cistenie busov, ale preco chodia hned rano spinave to neviem… no a tak clovek len smutne zasne.
neviem, ci je lepsie metro alebo rychloelektricka. svajciarsko tiez nema vo velkych mestach metro a vseobecne sa tvrdi, ze metro sa oplati az od miliona obyvatelov. tak ci onak, nieco s tym treba robit… a neviem, ci pan zachar vobec niekedy za posledne mesiace mhd cestoval. keby ano, urcite by sme uz nejake pozitivne zmeny videli.
btw, v lete som platil pokutu, lebo som mal 1 den staru elektricenku. navstivil som mhd… socialisticky pristup k praci… hm,ale mozno som len zaujaty.
Mali by sa obchdnici z obchodnej tiez kusok spamatat a zacat konat, lebo ak sa zjednokolaji obchodna, vsetky problemy v clanku obsiahnute zapricinia, horsiu obsluhu obchodnej ulice a zaroven tam bude aj nizsi pocet ludi, vid. rekonstrukcia v lete, zisk bol minimalny pre podnikatelov na obchodnej a to len vdaka obmedzeniu Elektrickovej dopravy
Testovacia jazda autobusov Inteligentného multimodálneho dopravného systému (IMTS) firmy Toyota Motors v areáli EXPO 2005 Aichi v meste Nagakute 16.februára 2005. Nová generácia IMTS umožňuje prevádzku automatických autobusov bez obsluhy vo formáciach viacerých jednotiek jednotnou rýchlosťou na vyhradených koridoroch, ako aj ich prevádzku s obsluhou na normálnych cestách.
No, na Malostranskom namesti je prejazd splietkou skrz dom, tam nesmu KT8, iba T3/T6. Tam by dosla uhony elektricka i pamiatkova rezervacia UNESCO. Chotkova ulice je zase ta serpentina medzi Hradcanskou a Malostranskou, kde KT8 takisto nemoze, a sklonove/smerove pomery su tam velmi narocne (ostra zakruta v stupani), takze tam by pri vykolajeni dosla uhony elektricka a smerom dolu i cestujuci...
Ja len ze ked to tieto dve miesta neprelezie, tak sa na linke 22 nicoho poriadnejsieho nez hnusnych obitych odporovych T3 nedozijem.
medzi segregovanou a metrom skoro žiadny, to je OK, ale ak sa nemílim, reaguješ na príspevok ktorý je spojený s problémom na dúbravskej radiále a tá pokial vieš, nie je segregovaná ? ? ? ? A na to aj doplatili cestujuci rovnako ako dnes na račianskej radiále...
KilRim:Áno,presne tak,som sviňa a zradca slovenského národa a radšej by som prijal 10 Bélov Bugárov než jednoho Jana z búdy. Jonny:Aký je rozdiel v spoľahlivosti medzi segregovanou električkovou traťou a metrom?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peon
PS: Peon = spokojný čitateľ