Beus: Suhlasim s tym, ze cely mrtvy muz je blbost a okamzite by ho mali zrusit, ale tlacitko zvonca a svetelnej hukacky by mohlo byt uplne spokojne zaintegrovane v jazdnej pake rovnako, ako to maju radice Sechéron u prazskych T6A5. Mimochodom aj Lekov take ponuka a navyse tam je aj mrtvolka. Tlakom na paku vybavis mrtvolku, palcom zvonis a malickom blikas. O kolko je to ergonomickejsie? Vypinac riadenia a dalsie dve tlacitka na lubovolne zapojenie (spravidla zberac) su samozrejmostou.
Beus
Vsevedko: no jo, tie upravy (mrtvola na slapke zvonceka) a podobne su... skoda reci. Ved v starych T6 ostali z povodnych vozov snad uz len karoseria, podvozky, a ine nepodstatnosti. Ostatne bolo vymenene, upravene, alebo inak vylepsene...pripadne "vylepsene"...
A ked sme pri tych dvoch "novych" vozoch, som si viac-menej isty, ze vela komponentov z povodnej TV3 bude este pred samotnym uvedenim do prevadzky nahradena ich bratislavskymi verziami a upraveninami (napr. uz spominany digitalny regulator) (ak sa tak nestane priamo v Sumperku), aby sa creva voza co najviac podobali na ostatne T6 3.g... ale ved...nechajme sa prekvapit
Bigmac: ja som sa raz dokonca kdesi dopocul, ze TV13 aj rekuperuje (co povazujem za blud), co mi neskor Ing. Conorto osobne vyvracal tym, ze TV13 neexistuje, takze teraz uz fakt neviem ci existuje alebo nie
Ak existuje, tak TV3 a TV13 bude asi podobny rozdiel ako TV8 a TV12 - v zopar pouzitych suciastkach, ktore maju ine (lepsie) vlastnosti