Vsevedko: T6A5/3.seria: z rovnakeho dovodu nema TV14 ako dnes odmietaju TV-P a TV-E. TV14 nechceli preto, aby ju vzapäti mohli o rok neskor objednat do 6tich ks K2S a jednej supravy T3S (ktora odvtedy najazdila necelych 130tis km). To uz je len ucelena rada vozidiel. A tam tiez: co voz (niekedy aj dva) to prototyp.
Vševedko
2) To tvrdenie, že TV3 má väčšiu mernú spotrebu ako zrýchľovač, je taktiež polopravda - ono totiž záleží na profile trate, medzizastávkovej vzdialenosti a technike jazdy. A čím je medzizastávková vzdialenosť menšia, tým sú výhody TV3 zrejmejšie. Ona aj gorila má na EC menšiu spotrebu ako peršing. Ono je to pomerne jednoduché - akonáhle na odporovej mašine dôjdem na hospodárny stupeň, tak nemám žiadne straty v regulácii. Oproti tomu má pulzná regulácia straty síce malé ale konštantné. Takže čím viac rozjezdov, tým je pulzná regulácia hospodárnejšia.