Vsevedko: a pokial je ta TV3 taka bomba, preco sa jej DPP v inkriminovanej anakonde zbavuje a meni ju za Progress? A rovnako uvazuje aj o T6A5? Zdroj: Metrofil von Hrabovsky, leta pane 2003(!!) Jasne, ze odvtedy sa mohlo vela zmenit.
Vsevedko: a vyhovorka s poukazanim na to, ze TV3 dostaneme gratis a TV PROGRESS by sme si museli kupit je sialene zvratena a hodna len pohlavnych organov v spravnej rade DPB. Aj tak tie vozy budu jazdit v pevne radenej suprave a aj tak tu jazdia ine progressy. A pokial ing.Srnka drzi ND na digitalny a aj analogovy TVP, tak problem naozaj nevidim. On tam drzi ND aj na TR36, TR37, Kaceriaky, TV1, TV3, TV8, TV14, tak naozaj moze mat aj supravu 2xT6A5 s Progressom.
Vsevedko: ja netvrdim, ze TV3 a TV13 nie su vzajomne spriahatelne. Od vyroby iste ano, len mam obavy, ze aj v Kacerove. Taktiez netvrdim, ze su akesi horibilne rozdiely medzi TV3 a TV13, ale drzal som v ruke schemy a dielensku elektroprirucku, takze asi existovat predsa len bude, aj ked som rozdiely neporovnaval, pravdepodobne len ine spinacie prvky, mozno naledenie regulatora.
Vševedko: Ty si nejaký mudri .
1.máloktorá T6 sa dá spojiť s iným vozom s inej súpravy pretože sa T6 poupravovali a každá má iný pantograf a obvody tomu zodpovedajúce
2.všetky vozy T6 sa upravili na A B v súpravách
3.výzbroj TV3 je technicky a morálne zastaralá
4.za čas bude nedostatok niektorých náhradných dielov pretože sa nevyrábajú
5.po niekolkých rokoch sa aj tak budú modernizovať
Na novej križovatke Prievozská-Košická je niekoľko zvláštnych sivých kovových stĺpikov. Vyzerajú ako zmenšené radary na meranie rýchlosti. Nevie niekto, na čo budú slúžiť?
Po zrelej úvahe som zhodnotil, že ten bezkonkurenčne najväčší idiot a sviňa skorumpovaná, aký od prevratu sedel v našej vláde, poškodil a nechal rozkradnúť za pár rokov svojho vystrájania Slovensko viac ako Mečiar.
A kto vie, ako ja mám rád Mečiara, tak vie, že toto je ťažké obvinenie.
S tými linkami je to ale trochu inak - on nechce zakázať zahraničným dopravcom jazdiť na Slovensku, on im chce zakázať vnútroštátnu prepravu. Ja sám poznám najmenej dve metódy ako túto pxxovinu obísť. A v ČR nie je situácia o nič lepšia - stačí pozorovať rev okolo Student Agency do Liberca.
Ale všetci kritici sa dopúšťajú zásadnej chyby - vpustenie nedotovaného dopravcu na súbeh s dotovanou linkou má za následok zvýšenie straty dotovanej linky, keďže mu nedotovaný vyžerie lukratívne spoje a stratové mu samozrejme nechá. Preto treba aj bezdotačnému dopravcovi stanoviť presné podmienky - minimálny počet spojov v x, 6, +, prvý a posledný spoj, interval...
1) Tú xoxotinu, ktorá sa neviem odkiaľ šíri, že akési T6 majú výzbroj TV13, som Ti už tisíckrát vyvracal. Žiadna výzbroj TV13 NEEXISTUJE, to, čo je v novších T6, je jemne modifikovaná TV3, čo nič nemení na ich vzájomnej spriahateľnosti. To isté platí o úpravách ing. Srnku.
2) To tvrdenie, že TV3 má väčšiu mernú spotrebu ako zrýchľovač, je taktiež polopravda - ono totiž záleží na profile trate, medzizastávkovej vzdialenosti a technike jazdy. A čím je medzizastávková vzdialenosť menšia, tým sú výhody TV3 zrejmejšie. Ona aj gorila má na EC menšiu spotrebu ako peršing. Ono je to pomerne jednoduché - akonáhle na odporovej mašine dôjdem na hospodárny stupeň, tak nemám žiadne straty v regulácii. Oproti tomu má pulzná regulácia straty síce malé ale konštantné. Takže čím viac rozjezdov, tým je pulzná regulácia hospodárnejšia.
K tym "novo"t6-kam: ...vyhovorka, ktora vzhladom na rozmanitost krabustieho vozoveho parku neobstoji. Som ju ochotny akceptovat ako zdovodnenie, preco nie Europulse, ale ako protiargument voci Progressu ju odmietam uz hned v principe!
K tym "novo"t6-kam: vozidla 7901-7946 maju vyzbroj TV3. Vozy 7947-7956 maju TV13, co je modifikovana TV3. Nakolko su deponovane v Kacerove uzasnom, argument o jednotnej vyzbroji neobstoji, nakolko co voz, to prototyp, (c)ing.Srnka. Predpokkadam, ze TV3 z Prahy bude original TV3, ktora sa vyznacuje tym, ze ma väcsiu mernu spotrebu ako zrychlovac!! Takze otazka, preco 7957+58 nedostane modernejsiu vyzbroj ako TV3/13 je skutocne na mieste a zvasty o skladovych priestoroch su len bohapusta vyhovorka...
Prokopovic chce zakazat zahranicnym dopravcom obsluhu Slovenska, vraj s cielom ochranit slovenskych dopravcov. Ked uvazime, ze medzi slovenskych dopravcov patri aj SAD Presov, v ktorej ma Prokopovic majetkovy podiel (mimochodom, druhy taky, ktory v SAD PO ma podiel, je byvaly minister Macejko), tak je jasne, KOHO tym chrani.
Zbohom Student Agency do Kosic, zbohom sukromni prepravcovia z CR...
Hm, Bulwa...to celo samo o sebe nie je zle, ani skarede, ale v spojeni so skrinou T3 vyzera (podla mna)...no...dost....ehm...nepekne A navyse, je to stale len sprznena T3, ziadna nova myslienka. A ked uz tu mame cela Kardaus (original) a Kotas, bolo by maximalne nevhodne primixovavat do nich este aj Bulwy na rovnakych skriniach, to by vozovy park vyzeral velmi neelegantne
Jonny: Tie vozy budu len akoze nove, inak pre cestujuceho to budu presne take iste vozy ako 7947-7956, a nevidim jediny dovod, preco by dve T6 mali mat inu vyzbroj ako vsetkych 56 ostatnych. Do bodky suhlasim s Vsevedkom, v podstate som povedal to iste v zelenom
Vševedko
2) To tvrdenie, že TV3 má väčšiu mernú spotrebu ako zrýchľovač, je taktiež polopravda - ono totiž záleží na profile trate, medzizastávkovej vzdialenosti a technike jazdy. A čím je medzizastávková vzdialenosť menšia, tým sú výhody TV3 zrejmejšie. Ona aj gorila má na EC menšiu spotrebu ako peršing. Ono je to pomerne jednoduché - akonáhle na odporovej mašine dôjdem na hospodárny stupeň, tak nemám žiadne straty v regulácii. Oproti tomu má pulzná regulácia straty síce malé ale konštantné. Takže čím viac rozjezdov, tým je pulzná regulácia hospodárnejšia.