Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Jonny #40100:
Ik400 sú 100 rokov za opicami. Prvý bus tohto typu bol kupovaný v roku 1996. Pozri sa kde vtedy bola Karosa. ev. číslo 1320-1322 a 2320-2323. Karosa svojimi vysokopodlažnými vozidlami dobehla Ikarus400 až minulý rok, kedy konečne začali dávať lepené sklá, ale aj tak dizjanovo na neho podľa mňa stále nemá.
A Ik412 okrem toho, že má málo miesta pre ľudí na státie ničím nezaostáva za takým Citybusom, čiže tým Renaultom čo tu bol minulý mesiac.
A Ik400 vyzerajú tak ako vyzerajú kvôli bratislavskej údržbe a bratislavským cestám. No odvze sa Citybusom po pražských dláždených cestách. To je ako keď sa sype železiarstvo ☺ bohužial Praha iný povrch mať nemôže.
Reakcia na: fobust #40101:
Pozri, čo sa týka rozchodu, už sa o tom velmy vela diskutovalo a diskutovat bude, je jasné, že DPB bude obhajovat 1000 mm rozchod. Ja sa necítim na to aby som to mohol hodnotit, ale fakt je ten, že ak porovnam napríklad useky trate v Bratislave, ktore sú v najlepšom stave, čerstvo po rekonštrukcii a porovnam to s podstatne starším a horším zvrškom s rozchodom 1435 mm v Brne , Ostrave alebo Prahe, ten širší rozchod je lepší, eliny su kludnejšie, tichšie a ide to fakt hladko, a nemyslím že to je v udržbe, lebo nove useky v BA su od novoty po všetkých strankach o dost horšie na tom, ale to je moj nazor, z pohladu dajmetomu cestujuceho, ktorý nehladí na iné fakty...ale to je podla mna najpodstatnejšie - komfort cestujucich ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Jonny #40100:

Ale niektory si myslia ze su taky bohaty, aby menili rozchod...
Inak, neviem čo tu diskutujete stale o dajakych Cityrunneroch, rozložením sedačiek a klimatizácii, ked aj tak nakoniec budu pretrvavat investície do prehnitých busov Karosa a Ikarus 280, a budu kupovat Ikarusy 4xx, ktore su 100 rokov za opicami a po roku vypadaju ako 10-ročné. Mnohí bohužial ešte velmy dlho nebudú rozumiet heslu:nie sme takí bohatí, aby sme kupovali lacné veci.......... ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: galiyosha #40097:
Preco je cityrunner nepouzitelny bez klimatizacie ? Ma vacsiu presklenu plochu ako ostatne elektricky (nepomohli by potom determalne skla)?

Alebo nebodaj kuri do salonu od trakcnych motorov ?
Podla mna by bol uplne super bus pre Bratislavu ten Renault alebo čo to bolo, čo tu asi pred cca mesiacom jazdil ako test, samozrejme ale v klbovom prevedení ? ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: ufo #40094:
Pokial myslis napriklad Cityrunnery v Linzi, tak pravda je, ze usporiadanie 2+2 skutocne nikde nemaju, ale v mieste podvozkov je tam chodbicka siroka asi rovnako, ako keby tam bolo usporiadanie 2+2, len tam dokazali narvat len 1+1 sedacky, aj to sikmo. Malicherna poznamka na okraj: Cityrunnery su bez klimatizacie _absolutne_ nepouzitelne a zabudnime na to, ze by sem niekto niekedy kupil elektricky s klimou. Cityrunner je uz beztak sialene drahy.
Reakcia na: ufo #40093:
No veru 412 rovnako ako vsetky 4xx Ikarusy maju dost malo miesta na nohy.. Aspon ja mam taky pocit. 🙂
Reakcia na: ufo #40094:
no taky je jedine ULF myslim...
Reakcia na: fobust #40081:
existuju 100% np elektricky, ktore nikde nemaju 2+2 usporiadanie (ak si ho neobjednas) aj na rozchode uzsom ako je v BA a su osvedcene mnohokusovymi zakazkami. Znovu opakujem, zalezi, co si sem vyberieme. (teda DPB s magistratom co si vyberie)
Reakcia na: Vševedko #40079:
tak ale daju sa, alebo dali sa vybrat znacky, ktore boli celkom dobre, napr. Ikarus 412 alebo Skoda 21Tr nemali nikde problem s miestom na nohy, a predna polovica mala sedacky bez schodov. Treba si len spravne vybrat.
Reakcia na: Beus #40078:
tak hej, ale predsa povazujem nizkopodlaznost za vacsiu vyhodu, ktora vykompenzuje tebou spomenute nedostatky. A aj keby sme chceli kupovat nie NP vozidla- na vyber uz toho moc nie je v mestskom prevedeni. (Karosa...)
Dobrý den mam 13 rokov a mojim snom je dostat sa do hociktorého MHD depa v bratislave .Ak by ste mali moznost,cas a zaujem tak by som bol velmi vdacny keby ste nam to tam mohli ukazat ako to tam vyzera. Dakujem pekne

P.S.: email tomassamko@pobox.sk
Reakcia na: Ámos Keynes #40089:
No, pri tej druhej fotke by si sa musel posunúť ku vchodu do kostola a potom by mohlo byť vidieť to miesto odkiľa bola fotená tá fotka.
si: Ale ty si moc posunutý. To čo spája Kyjev a novú budovu Prioru už nie je vidieť. Jednoznačným dôkazom je veža kostola Alžbetínok. Mžeš pri robení fotky otočiť negatív a zmeniť pravú stranu v ľavú, ale nikdy nezmeníš hĺbku a veža kostola je ďalej ako MPSVaR čiže to musí byť fotené spoza neho. MPSVaR je usporiadané jedna budova v zadu (pohľad od zastávky Marianska) a dve v popredí, nie naopak ako je to na tejto fotke. Jednoznačne to je Kyjev. A tá nízka budova, ktorú vidíš, v tej zrejme bol Charlies
Reakcia na: Ámos Keynes #40085:
jednoznacne to nie je stavba hotela kyjev, pretoze hotel je spojeny takym nizkopodlaznym s OD Tesco (povodne prior) a ten nema viac nez 3 podlazia, ak sa pozries na tu fotku, tak obe budovy ktore spaja take to nizkopodlazne maju tych podlazi viacej !!!
Reakcia na: Ámos Keynes #40085:
ani predajna mazdy ani hondy je to TOYOTA !!!!!!!!!!!!! ? ? ? ?
Reakcia na: mickey #40066:
Mám pocit, že to je stavba Kyjeva. A nie je to fotené zo Špitálskej ale z Cintorínskej respektíve Cukrovej. Potvrdzuje to aj veža kostala Alžbetínok v pozadí. Budova napravo s lešením je stredná budova MSVaR, ďalej doľava je druhá budova ministerstva už postavená, potom je obytný dom, v ktorom teraz na prízemí sídli tuším predajňa Mazdy alebo Hondy (alebo nejaká iná ázijská automobilka), za ním je veža Alžbetínok a úplne vľavo je rozostavaná budova - stavba hotela Kyjev. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.