Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
"Audit vykonali nezavisle spolocnosti, ktore uz riesili podobne ulohy v DP v Prahe, Ostrave a Brne. Boli to: CS Projekt Praha, Inventio Consulting Ostrava a DIC Bratislava. Definitivne vysledky auditu budu akcionarovi odovzdane do konca januara." - pan Vajda, www.bratislava.sk

Vsevedko, pripadne niekto iny znalejsi, poznas tieto spolocnosti co robili ten audit blizsie? ❓
Reakcia na: Andy #39695:

Tie mi nevadia, ja cestujem Er-kami. 🙂
Reakcia na: SDF #39700:
Zvolebnieva sa ?
Reakcia na: ufo #39689:
To by som netvrdil ze 1014 maju u nas papiere. Myslim ze podstatnym problemom bol to ze OBB by nevedeli zarucit, ze na IC-ecku z Viedne by bola 1014-ka, ktore su dost poruchove a casto su nahradzovane Taurusmi 1016/1116. Takze hrozilo ze by sa tu objavoval Taurus. Tiez by 1014 museli byt vybavene nasim VZ-kom a to by duplom zvysovalo pravdepodobnost,ze vybrane kusy by niekde zatuhli. Zatial sa teda taha studeny Taurus na hlavnu stanicu.
Reakcia na: fobust #39693:
Podla noveho GVD 2004/05 idu vsetky IC BA-W na/z zst. W-Westbahnhof.
Reakcia na: fobust #39693:
On myslel IC. Tie chodia od decembra na Westbahnhof.
Reakcia na: Papyr #39671:

Suhlasim, je to ovela lepsie riesenie, az na ten rakusky Diesel, lebo ak by dosla 2143, tak ta by sa dost trapila s celou supravou. Vsak ked som isiel do Wien v mimoriadnej suprave radenej ako 7 rakuskych Bpz (ci ake to su), tak nas museli tahat dve 2143, podotykam obe tahali.
Reakcia na: Papyr #39692:

Otazokca: Ten odklon na Westbhf. je dufam iba dnes, lebo o ziadnom neviem. Inac Zr 2556 stoji aj v Breitensee, takze mu to trva o dve minutky dlhsie. ?
Reakcia na: SDF #39672:
High speed? Pod high speed si predstavujem Vmax > 200 km/h.

Takze prakticky:

BA hl.st. - Marchegg - Wien Suedbf.
66 km
jazdna doba (ER, zastavuje DNV, Marchegg, Schonfeld, Unter7brunnn, W-Eherzog-karl-Str., W-Simmering, W-Suedbf.)
1:09 h

BA hl.st. - BA Petrzalka - Wien Suedbf.
91 km
jazdna doba (IC, zastavuje BA-Petrzalka, Kittsee, W-Suedbf.)
1:10 h

pozn. - dnes sa jazdi namiesto na Suedbf. na Westbf, takze jazdna doba BA-W cez Kittsee je 1:34.

Takze zastavkovy vlak, ktory je ekvivalentom naseho Zr, to stihne rychlejsie cez Marchegg ako IC po tej "high speed" trati. Ved je to aj o 1/3 kratsie.
Reakcia na: nemec #39690:

Google Translator:
the autobosoms are not of young people zerstoren a motorbus - no fun

?

No, a teraz hezky cesky! #piivo#
die Autobusen sind vom junge Leute zerstoren
kein Autobus - kein spass
Reakcia na: Vševedko #39683:
tak existuje ale este vela prikladov, kde jazdi diesel pod dratmi (Wiener Neustadt-Wien, Wien-Mistelbach, Wien-Gänserndorf, Wien-Bruck/Leitha...) Plany ÖBB su velmi odvazne, len keby ich uz zacali aj plnit. Staci pozriet, kolko rokov planuju elektrifikaciu Gänserndorf-Marchegg Gr.

Co sa tyka IC a pasovej kontroly- ti, co nastupuju v Engerau prejdu klasicky cez tamojsi Check-In. Pasovu kontrolu za jazdy mam overenu dokladne, oskusal som ju uz 7-krat.

Priprah chcipleho Taurusa a 240 alebo 263 je na 402/403 a 404/405. Na nocnom 407 nie je (a 400 zacina v Petrzalke), takze predpokladam, ze toto IC si videl 2-krat len s laminatkou.

O 1014 si nie som isty- prave citam, ze to ma 6-polove trojfazove asynchronne motory, drehstromantriebsystem-zwei netzseitige 4qS... nehadam sa, v elektrike sa nevyznam, ale doteraz som si myslel, ze je to asynchron. O povoleni viem akurat po Breclav, len dvakrat sa to dostalo pri skuskach do Brna, a keby sem naozaj mohli, preco by ich sem ÖBB nedali, ked uz mali snahy vozit IC cez Kittsee na hl.st. s 2016?
Reakcia na: Andy #39687:
Vsetko je relativne, ale takto sa aspon mam na co vyhovorit, ze som nevyhral ?
Reakcia na: Vrtacik #39686:
oblubene? 🙂
Bratislava 12. januára (TASR) - V prvom ťahu hry LOTO dnes padol jackpot vo výške 64 696 874 korún. Šťastné čísla boli 7, 14, 29, 30, 33, 41 a dodatkové číslo 1.

No do pr.. keby som obetoval par drobnych na oblubene linky, .. skoda reci ?
Reakcia na: Vševedko #39682:
Nástup do vlaku do Rakúska v Ligetfalu je riešený cez prvé nástupište, na ktoré je jediný povolený vstup cez priestor, v ktorom sa vykonáva pasová kontrola.
Reakcia na: Vševedko #39682:
V 5rzalke sa robi kontrola na stanici 😛

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.