To je nejaké populárne v dnešnej dobe, nie? Na mieste DPB normálne začnem podozrievať vlčáky, že to robia naschvál, aby kazili dobrý image spoločnosti v médiách ?
Tak dnes som videl nazivo povlecenie baby za autobusom...
Objektivne fakty: dobiehajuca baba sa bezhlavo vrha do zatvarajucich sa zadnych dveri na ik435 (v case jej "utoku" na dvere uz boli z cca 3/4 zatvorene), podari sa jej vsak do dveri narvat este nohu (slapu). Dvere sa z pohladu snimacov zatvoria (zhasne osvetlenie priestoru dveri aj cervene svetlo + zvoncek). Po uvolneni cesty (okoloprechadzajuce auta) sa autobus rozbieha, baba chvilu skacka na jednej nohe, potom pada. Tahana za vozom bola cca 10 metrov.
Moj nazor k veci: Vodic po zatvoreni dveri nemal ako zdiagnostikovat ze dotycna ma nohu vo dverach - dvere boli zavrete (aspon podla elektroniky) , pohlad do spatneho zrkadla mu mohol povedat len asi tolko ze niekto stoji pri vozidle (co je myslim na zastavkach v BA uplne bezna zalezitost a ak by to niekto povazoval za dovod aby sa voz nemohol rozbehnut, tak to by cela verejna doprava v spicke skolabovala na tom ze by vozidla nemohli odist zo zastavok). Ked sa zacal rozbiehat, musel davat pozor hlavne na situaciu na lavej strane vozidla (kedze sa preradoval zo zastavky do premavky) a tak vlecenie neakych 10 metrov povazujem za este velmi kratku drahu... (ruku na srdce, ti co jazdite na neakom motorovom dopravnom prostriedku - ako rychlo si vsimnete za tmy vleceny objekt na boku vozidla niekde vlavo vzadu ?)
PS: spravnie sa dotycnej baby pri dobiehani na bus mi vyrazne pripominalo spravanie sa hmyzu za oknom, ktory sa bezhlavo vrha voci sklu mysliac si ze nim prenikne...
fobust, yale: NDS v CMO pod povrch... no, lenže tým by sa celá stavba predražila. Radšej kvalitnú preferenciu, hoci viem, že tá sa nedá spraviť všade, ale aspoň tam kde sa dá, tam by mala byť.
Vševedko: naposledy aj 6613 po vydatnom dazdi a zateceni do 24V relatkorozvadzaca. Tssbum-tssbum, aúúú! Béééé! Uz len hlasenie alá DP-M v zneni ODSTRAŇTE SVÉ ÚDY Z DVEŘNÍHO PROSTORU chyba! Ale v 15TrM to nie je aplikovatelne, tam je tlacitko na skratenie predzvanania a ine zapojenie dveroveho obvodu. Inak to, co popisuje Andy, to by mohlo byt aj velke blokovanie a pohyb kridlom dveri. Pokial to netrhlo na jazdu, tak vypnute, sak jak inac u Janeckú? :-);-):-D
bigmac,Andy:Po tom,čo súdruhovia dielenskí prevádzali skrátenie predzváňacej doby na 6606,vozidlo sa vyznačovalo takou vlastnosťou,že po zatlačení tlačidla dverí sa dvere okamžite zatvorili a potom sa ozval signál "Nevystupovať".A keď som to reklamoval,ešte ryčali...
Andy: si optimista, ale to nie je sexualna deviacia. vies ako mi nejaky hrobusti pavuk zily trha? Snad to ma pana, nie? A navyse vozidla triedy M nepatria medzi mojich favoritov vdaka pazvukom, co sa tam od hydrocerpadla siria. Akusticku kontrolu odbrzdenia vzduchovej brzdy doprevadzanu vyfukom vzduchu z valca cez brzdic do priestoru kabiny vodica (6636, 6637 a 6638) taktiez nemusim. Uplne postaci 6613. Tiche a zive vozitko.
Aha, tak keď budeš s niekým kompetentným, tak ho upozorni, nech to prekontroluje, pretože mám pocit, že o tom nevedia ani sami vodiči. Cestujúcich to dosť dráždi. Myslia si, že im vodič zvoní naschvál...
Andy: zklidni hormony! Ziadna vyrobna vada ale zle nastavenie OD, resp nieco na nom preraza. Za to ale sudruhovia z Ostrova Socialismu nad Ohri naozaj nemozu, oni mozu za ine...
15TrM asi majú nejakú výrobnú vadu, pretože dnes som šiel 6622 a aj ona mala klasický problém - pri 2. dverách sa niekoľko sekúnd po zatvorení rozozvučalo výstražné znamenie na niekoľko sekúnd. Presne taký problém mal prednedávnom 6621. 6618 mal niečo podobné(tam to znelo pri otrasoch). Všetky majú spoločné to, že je to vždy pri 2. dverách...
Minule som sa viezol v 7748 a ta mala upevnene tretie a druhe sedadlo tam kde je miesto na kocik-prava strana, na takych tych nosnikoch podobnych z T6 prvej,druhej serie, kam odisli tie klasicke kuzele? ? Este k teme..ked prisla prva K2S do depa v Krasnanoch , zhodou okolnosti som siel aj s kamosom na biku a tiez sme kukali jak puk , ze nova elina , ale pri podrobnejsom pohlade som hned identifikoval zamaskovanu K2 ? ?
Moja rec, gumokoly pod zem!
Pri tej T3 s vanou ma ale napadla dalsia zaujimava myslienka (teda skor namet na sci-fi) - Ik280(3) by tiez mohli prejst GO, a z nej sa vratit s NP vlekom A mali by sme GO vozy, ktore by aspon chvilu vydrzali, a dokonca poloNP
To nie je pravda, tieto diskusie sú na sebe nezávislé a nenadväzujú na seba tak, ako si to vyfantazíroval:-P. Faktom je, že:
Lepšia T3 s vaňou než bez.
Lepšia Vrakosa GO než Ik280 nem-GO.
To ale neznamená, že by nebolo treba nosný systém s vedením v centre mesta pod zemou. Aj keď osobne by som viac uvítal, keby nosný systém po popvrchu premávala a pod zem by sa zahrabali gumokoly.
Hm, potom je ale asi na mieste otazka, ci si potom z tychto "novych tramvaji" nerobia cestujuci zly obraz o skutocnych novych tramvajach.
Re #38428 Bigmac: Hm, len ja potom uz asi nebudem pri pocitaci. Radsej zase niekedy pri pive. Aj tak sa uz citim previnilo, ze floodujem diskusiu vecami, ktore tu uz boli 101-krat omielane...
Re #38430 yale: Cize ty tvrdis, ze K2S je pre cestujucich nieco kvalitativne lepsie ako T3P len preto, ze to ma ine cela? To je podla mna blbost. Ja som narazal na to, ze K2S na uplne prvy pohlad _vyzera_ ako nova elektricka, na druhy pohlad ale cestujuceho zaujima komfort, a ten je uplne zhodny, ako pri T3P. Narazal som skor na to, ze tymto elektrickam chyba to, co ozajstne nove elektricky po stranke komfortu maju -- aspon nejaky podiel nizkej podlahy, vacsi rozmer okien, lepsiu akceleraciu a podobne...
prípadne telefonicky alebo osobne v budove sídla DPB, Olejkárska 1
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vševedko