Aha, tak keď budeš s niekým kompetentným, tak ho upozorni, nech to prekontroluje, pretože mám pocit, že o tom nevedia ani sami vodiči. Cestujúcich to dosť dráždi. Myslia si, že im vodič zvoní naschvál...
Andy: zklidni hormony! Ziadna vyrobna vada ale zle nastavenie OD, resp nieco na nom preraza. Za to ale sudruhovia z Ostrova Socialismu nad Ohri naozaj nemozu, oni mozu za ine...
15TrM asi majú nejakú výrobnú vadu, pretože dnes som šiel 6622 a aj ona mala klasický problém - pri 2. dverách sa niekoľko sekúnd po zatvorení rozozvučalo výstražné znamenie na niekoľko sekúnd. Presne taký problém mal prednedávnom 6621. 6618 mal niečo podobné(tam to znelo pri otrasoch). Všetky majú spoločné to, že je to vždy pri 2. dverách...
Minule som sa viezol v 7748 a ta mala upevnene tretie a druhe sedadlo tam kde je miesto na kocik-prava strana, na takych tych nosnikoch podobnych z T6 prvej,druhej serie, kam odisli tie klasicke kuzele? ? Este k teme..ked prisla prva K2S do depa v Krasnanoch , zhodou okolnosti som siel aj s kamosom na biku a tiez sme kukali jak puk , ze nova elina , ale pri podrobnejsom pohlade som hned identifikoval zamaskovanu K2 ? ?
Moja rec, gumokoly pod zem!
Pri tej T3 s vanou ma ale napadla dalsia zaujimava myslienka (teda skor namet na sci-fi) - Ik280(3) by tiez mohli prejst GO, a z nej sa vratit s NP vlekom A mali by sme GO vozy, ktore by aspon chvilu vydrzali, a dokonca poloNP
To nie je pravda, tieto diskusie sú na sebe nezávislé a nenadväzujú na seba tak, ako si to vyfantazíroval:-P. Faktom je, že:
Lepšia T3 s vaňou než bez.
Lepšia Vrakosa GO než Ik280 nem-GO.
To ale neznamená, že by nebolo treba nosný systém s vedením v centre mesta pod zemou. Aj keď osobne by som viac uvítal, keby nosný systém po popvrchu premávala a pod zem by sa zahrabali gumokoly.
Hm, potom je ale asi na mieste otazka, ci si potom z tychto "novych tramvaji" nerobia cestujuci zly obraz o skutocnych novych tramvajach.
Re #38428 Bigmac: Hm, len ja potom uz asi nebudem pri pocitaci. Radsej zase niekedy pri pive. Aj tak sa uz citim previnilo, ze floodujem diskusiu vecami, ktore tu uz boli 101-krat omielane...
Re #38430 yale: Cize ty tvrdis, ze K2S je pre cestujucich nieco kvalitativne lepsie ako T3P len preto, ze to ma ine cela? To je podla mna blbost. Ja som narazal na to, ze K2S na uplne prvy pohlad _vyzera_ ako nova elektricka, na druhy pohlad ale cestujuceho zaujima komfort, a ten je uplne zhodny, ako pri T3P. Narazal som skor na to, ze tymto elektrickam chyba to, co ozajstne nove elektricky po stranke komfortu maju -- aspon nejaky podiel nizkej podlahy, vacsi rozmer okien, lepsiu akceleraciu a podobne...
Ok to som potreboval vediet.Spominal ze ma prava ma zadrzat v buse az na konecnu spomynal nieco o pokute 2800 ak bude blokova a este zaplatim vyjazd policajtov.Kde by som nasiel prava revizorov na cestujucich?
asi tak ako napísal Bigmac.
Môžu mať so sebou SBSkárov, ale väčšinou nemajú. A ak by mali, tak by to bolo veľmi zvláštne, že by ti také niečo navrhoval SBSkár a nie revízor, nemyslíš? Snáď iba v prípade, že by ťa rejžovia chceli pustiť, on to tušil, tak sa uatváril, akože keď mu dáš 500, bude všetko OK. Ale bol to zrejme revizor.
Majanko, pokuty: cestujuci bez listka 1400,-sk, cestujuci zabudlivec s platnym casovym listkom, ktorym sa dodatocne preukaze 140, pes bez listka tolko isto a spoplatnovana batozina bez platneho cl 70 slovenskzch penazi. Ked to zhrnieme:
Ty si usetril, revizor mal s Tebou socialne citenie, on zarobil rovnako, ako keby Ta skasol za hotove na mieste, porusil zakony (minimalne 2-danovy a protikorupcny) a okradol dpb.
Normálne je pokuta 1400,- Sk, pokiaľ máš platnú električenku, iba si ju vtedy nemal pri sebe, ak sa ňou do 30 tich dní preukážeš na Olejkárskej 1, zaplatíš iba 140,- Sk.
Dúfam, že vieš sl. číslo toho revizora, lebo tých 500 Sk do vrecka je úplatok a to trestné je. Tuším, ktorý ujo to mohol byť, ale kľudne to mohol byť aj hociktorý iný revizor. Kde a v akej linke sa ťa kontrolovali?
Neextremizuj laskavo. Z hladiska komfortu cestujucich je T3P a K2S na tom uplne rovnako, maju ten isty interier, tie iste schody, mozno ma T3 posuvne okna, ale to je iba plus, lebo tie ucinnejsie vetraju.
Zaiste sa pamatas, ako som tu ja sam vystupoval proti modernizaciam starych rachotin a presadzoval nakup novych. Ak ty nie, tak Vsevedko urcite. Nechal som si to vsak vyhovorit na zaklade argumentov. Stale si myslim ze by sa malo investovat skor do kvalitnej udrzby starych vozov, maximalne na nich vylepsit interier (sedacky) a inac kupvat vozy nove. Ale nemame peniaze, budme radi ze mame aspon modernizacie.
Dalej treba naozaj uviest, ze metro naozaj nepotrebujeme. Ale uplne suhlasim s tym, ze v CMO musi ist NDS pod povrch, nikdy som netvrdil nic ine, len dobre vieme ako je s financovanim (podledne desatrocia vravia za svoje). Budme radi ak vobec bude ta elektricka zo Safka cez Stary most do Peztrzalky. To ako prva etapa. Druhou by malo byt okamzite prestavanie starych povrchovych a vybudovanie aj novych podzemnych uskov v meste.
Nevyjadrujem sa ku kvalite K2S/T3S, ale k tomu, ze vo chvili, ked sa objavili v uliciach, ludia mali pocit ze sa konecne zacina nieco diat v obnove vozoveho parku. V pripade rekonstruovanej T3 nie je nic ani len vidiet (mozno niekto si povie, ze DPB uz dosla kremova farba a pouzili sedu, to je asi tak vsetko)...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vševedko
Lepšia T3 s vaňou než bez.
Lepšia Vrakosa GO než Ik280 nem-GO.
To ale neznamená, že by nebolo treba nosný systém s vedením v centre mesta pod zemou. Aj keď osobne by som viac uvítal, keby nosný systém po popvrchu premávala a pod zem by sa zahrabali gumokoly.