Reakcia na: Nie len cestujuci,a nie Vseved!#38060:
Pištík môj, keď ja som vedel, kedy môže výpravca vypraviť vlak, keď ty si ešte do pomocnej modrogumnej školy chodil, tak si môžeš vysvetľovanie ušetriť.
Ešte by ma zaujímalo, ako umiestniš návesť voľno k pravej strane vlaku v stanici bez odchodových návestidiel, poprípade so skupinovým odchodovým návestidlom?
Reakcia na: Nie len cestujuci,a nie Vseved!#38059:
Milý môj,ak by si vedel čítať, tak by si si prečítal, že som napísal "s výnimkou vozňov s centrálnym zatváraním dverí". Okrem toho na to, aby sa napríklad na vozni radu Bdmtee, Bmee, BDshmeer a podobne zatvorili dvere automaticky po prekročení rýchlosti 5 km/h, treba mať prepojené žlté hadice.
"O zatovrení dverí na vagónoch" je zodpovedná výhradne vlaková čata,cestujúci nemá stanovenú povinnosť zatvárania dverí. Vždy som na vlaku dvere za sebou zatvoril ale tuším to prestanem robiť, aby sa modré gumy spamätali z toho, čo si myslia, že je povinnosťou substrátu.
S pozdravom ZRUŠIŤ REŽIJKY!
Ded Vševed
Staré vegóny to pôvodne mali (musí to mať každý vozeň s RIC) ale u Zločineckej je to samozrejme poodpájané a demontované. Okrem toho podmienkou pre činnosť cestrálneho zatvárania sú prepojené žlté hadice v súprave, čo sa na Slovensku "nikdy nerobilo".
Vypínač. Keď je zatlačený, blokovanie jazdy funguje, pokiaľ je vytiahnutý, blokovanie je premostené. Vždy som to používal, pokiaľ to nefungovalo, museli fungovať kontrolky dverí, v každom prípade som síce občas niekoho privrel ale nikdy nikoho nepotiahol.
Dedko Vsevedko, ak nepoznas zeleznicne osobne vozne tak sa nevyjadruj na margo zatvarania dveri. Mame uz take osobne vozne , ktore sa pri 5 km same uzatvoria samostatne. A tie ostatne sa daju zavret aj vo vlaku, ak nie je rychlost vyssia ako 80 km/h. Vyssia rychlost, na dvere posobi vyssi tlak vzduchu. O zatvoreni dveri na vagonoch je zodpovedny kazdy cestujuci, ktori nastupuju ako posledni a za sebou nevidia uz ziadneho. Ak si to ludia vezuci sa vo vlakoch uvedomia tak tie dvere budu urcite zavrete.
Vypravcovi na vypravenie staci , aby mu vlakovy personal dal navest "suhlas na odchod" a vypravca moze zdvihnut svoju vypravku ak ma vlak t.j. čelo rusna pri pravej strane navest na navestidle farbu zelenu cize volno. Doprodrobna som Ti to napisal dedecku Vsevedku, aby si nemal z toho velky gulas, a ver tomu , co je napisane, a nie to , co si Ty s kolegami povypravas v senku pri pive!
JE TI TO JASNE! ? ? ?
Dedko Vsevedko, ak nepoznas zeleznicne osobne vozne tak sa nevyjadruj na margo zatvarania dveri. Mame uz take osobne vozne , ktore sa pri 5 km same uzatvoria samostatne. A tie ostatne sa daju zavret aj vo vlaku, ak nie je rychlost vyssia ako 80 km/h. Vyssia rychlost, na dvere posobi vyssi tlak vzduchu. O zatvoreni dveri na vagonoch je zodpovedny kazdy cestujuci, ktori nastupuju ako posledni a za sebou nevidia uz ziadneho. Ak si to ludia vezuci sa vo vlakoch uvedomia tak tie dvere budu urcite zavrete.
Vypravcovi na vypravenie staci , aby mu vlakovy personal dal navest "suhlas na odchod" a vypravca moze zdvihnut svoju vypravku ak ma vlak t.j. čelo rusna pri pravej strane navest na navestidle farbu zelenu cize volno. Doprodrobna som Ti to napisal dedecku Vsevedku, aby si nemal z toho velky gulas, a ver tomu , co je napisane, a nie to , co si Ty s kolegami povypravas v senku pri pive!
JE TI TO JASNE!
Smiem prosím dodať k danej pálčivej téme čosi na margo? ? Bola som si niekoľkokrát osobne prejsť miesto udalosti - a tiež som hovorila s človekom (ľuďmi) incidentu priamo účastným. Po prehodnotení všetkých dostupných faktov ma mrzí len značná skreslenosť udalosti v krátkom novinovom článku, ktorý je dole na úvodnej stránke k dispozícii - pretože on-line noviny ako médium s čoraz veľkým percentom sledovanosti sú vysoko mienkotvorné a o to viac a striktnejšie by sa malo dbať na dodržiavanie objektívnych faktov. ? A nadhodnotenie či zveličenie akéhokoľvek objektívneho faktu môže v takejto chúlostivej veci spôsobiť následky nemalého formátu - kto sa pripojil k on-line diskusii na daný článok, či na ten istý v inom on-line denníku, si reálnu mienku urobí sám. ? Nešlo teda o nič šokujúce ani zriedkavé - to možno len neskúsenosť a nerozvážnosť poškodeného dievčatka spôsobila dané - a v takejto situácii možno ďakovať len okolnostiam a duchaprítomnosti pár ľudí a vodiča, že neprišlo k nešťastiu, ktoré by sa už nedalo napraviť. ? ?
Vodič sa môže venovať vychádzaniu zo zastávkového boxu až potom, čo sa dvere ZATVORIA (nie začnú zatvárať).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nie len cestujuci,a nie Vseved!
Vypravcovi na vypravenie staci , aby mu vlakovy personal dal navest "suhlas na odchod" a vypravca moze zdvihnut svoju vypravku ak ma vlak t.j. čelo rusna pri pravej strane navest na navestidle farbu zelenu cize volno. Doprodrobna som Ti to napisal dedecku Vsevedku, aby si nemal z toho velky gulas, a ver tomu , co je napisane, a nie to , co si Ty s kolegami povypravas v senku pri pive!
JE TI TO JASNE!