suhlasim s tebou, ale ta zastavka Hodzovo Namestie je na rovinke. Bus dokonca s nej nevychadza lebo je spravena rovno v jazdnom prude. Nehovorim ze vzdy je to vina vodica, ale v tomto pripade hej...
Si uboziak, posad sa za riadenie a skus si to vyskusat ako vodic. Precitak si mestskyprepravny poriadok. a potom si svoju znamu mozes obhajovat. Je to sliepka tak ako ine, ktore si myslia ze dalsi spoj uz nepojde a silou moce chcu dobehnut ten dany spoj.
Dalej to co sa tu spominalo, obluky a zastavky v nich, myslis, ze v tom zrkadle vidis vsetko? Bol by si milo prekvapeny kolko malo sa v takom zrkadle vidi.
OD PONDELKA NOVÝ SPRAVODAJSKO-SERVISNÝ DENNÍK RANNÝ RÝCHLIK
SITA
12.11.2004 14:12 (cz)
Mediálny trh tlačených médií obohatí od pondelka spravodajsko-servisný denník Ranný rýchlik. Noviny budú kolportéri rozdávať zadarmo po celom Slovensku každý deň okrem nedele zhruba od 6:00 do 10:00. Zdržiavať sa budú na železničných a autobusových staniciach, zastávkach MHD a ďalších frekventovaných miestach. "Naším zámerom je ponúknuť čítanie ľuďom idúcim ráno do práce," uviedol pre agentúru SITA šéfredaktor denníka Ladislav Začka. Úvodný náklad denníka bude podľa neho 60 000 kusov. Uživiť by sa mal vďaka inzercii. Denník bude k dispozícii aj na internetovej stránke www.rannyrychlik.sk, ktorá by mala byť v prevádzke od pondelka. Cez ňu bude možné podávať aj inzerciu.
este raz si zabudnes vypnut capslock a budu ta mat v dateone vsetcia radi kedze ich IP asi zacnem DROPovat kym sa nenaucis spravat slusne...
Re #37851 Ike: mal by... sadni si do narvanej klobasy v lavotocivom obluku za volant a povedz mi ako vidis na zadne dvere...
Re #37838 Cestujuci! Akcia a Reakcia!: je jedno ci su to vozne vlaku alebo klbovy autobus (alebo suprava elektriciek), vsetko z toho sa v obluku ohne a situacia s vyhladom je obdobna (aj vlakveduci na rovnej kolaji vidi odpredu az dozadu co sa mu deje na perone a nepotrebuje pomoc, ale ak je peron zahnuty...) A iste si vies predstavit ako vzrastie cestovne ak by sa na vypravu kazdeho vozidla zdvojnasobili mzdove naklady.
DAKUJEM ZA SPRAVNOST MOJHO PRISPEVKU.
A TREBA SA V SPOJOCH DRZAT DVOMA RUKAMI A NIE JEDNOU. JEDNOU PRETO LEBO SA MOZE STAT, ZE UJO VODIC NEBUDE BRZDIT PLYNNULO A RYCHLO A TYM PADOM MAME NA SEBE DALSICH CESTUJUCICH A PREDSA TREBA ICH ZADRZAT, TAK SA RADSEJ DRZME V LINKACH MHD DVOMA RUKAMI.
DPMB NAVRHUJEM INSTALOVAT DO SPOJOV MESTSKEJ HD NA SEDADLA BEZPECNOSTNE PASY!
A OD NOVEHO ROKA ,ALE ESTE NEVIEME KTOREHO SA BUDE CESTOVNE ZNIZOVAT VO VSETKYCH PRIPADOCH!
TO JE HOVADINA ! CO? ZE ZNIZOVAT?!
NEBOJTE SA ONI NAM TO ESTE VIAC OSOLIA AKO SI MYSLIME! ☠ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Ci sa vam to paci alebo ne, tak CESTUJUCI! ma pravdu. Vodic mal kukat do spatneho zrkadla:
- pred zavretim dveri (aby videl ci sa este nastupuje a moze ich zavret)
- po zavreti dveri (aby videl ci mu nahodou netrcia ludia z autobusu).
Vodic toho busu nespravil ani jedno, kedze tu dievcinu pricvikol, a este sa s nou aj pohol. Podla mna by mal dostat vypoved a dpb by sa malo spamatat..
Coskoro niekto vypadne aj na dialnici D2 v 21 ked sa na nejakej karose otvoria dvere (niekedy mam pocit ze sa to stane mne) a potom som zvedavi, kto bude vinny.
bohužial v Bratislave je to udalosť úplne bežná. Osobne chápem akékoľvek veľké meškanie, v tomto meste sa nejaký dôvod vždy nájde. Nechápem, neuznávam a neospravedlňujem ale jazdu na + .
Nezisťoval si náhodou, kedy bude tá kabeláž na Medzijarkoch hotová? Za tú dobu by to už mohli mať hotové...
Ked uz, tak radsej vahovy senzor na schod, ako kameru ku kazdym dveram a monitor do kabiny. Vahovy senzor sa totiz na prianie da namontovat vcelku do cohokolvek. V niektorych statoch takto MHD aj funguje - kym niekto stoji na schode, dvere sa nemozu zatvorit a kym sa dvere nezavru, autobus sa nepohne.
V prepravnom poriadku DPB sa píše, že v prípade mimoriadnej situácie sa platnosť lístka primerane predĺži. A meškanie je predas tiež mimoriadna situácia..
v prípade, že spoj nejde podľa cestovného poriadku uvedeného na zastávke alebo stránke dopravcu, teda že odišiel skôr, alebo naopak mešká, môžete s označeným cestovným lístkom použiť ďalší spoj danej linky, tak to uvádza prepravný poriadok. Ak Vás bude kontrolovať revízor, vysvetlíte mu, že spoj nešiel načas. On by si to mal overiť a uznať platnosť cest. lístka. Len škoda, že v praxi to tak nie vždy funguje.
37839 PIOL TY BUDES ASI JEDEN Z TYCH VODICOV TYCH LINIEK!
NA DOPRAVNYCH PROSTRIEDKOCH TO BOLO MYSLENE OBRAZNE S TOU CATOU?! VLAK JE DLHSI AKO TIE PLECHOVKY V KTORICH NAS VOZIEVAJU. TAM JE ZODPOVEDNY MR.VODIC A NA VLAKU CATA A SPOL. S.R.O.
A CO SA TYKA CESTOVNEHO A 1. A 2. A AJ 3. PASMA TAK JE TO SRANDA. ZA 10 RESPEKTIVNE ZA 30 MIN SA DA DOSTAT Z BODU A DO BODU B ALEBO DO BODU C, LEN V TAKOM PRIPADE KED IDE SPOJ NACAS A NETREBA NA DALSEJ ZASTAVKE CAKAT VIAC AKO 5MIN, CO JE UPLNE NAOPAK.
PRIKLAD: MAM 30MIN LISTOK A IDEM Z PETRZALKY NA STANICU! 20MIN SA VEZEM K SAVke A ODTIAL BY MAL IST BUS NA STANICU. 83 NACAS A 93 AL.81 UZ DAVNO NA STANICI.
CIZE ,ABY MA NECHYTIL UJO REVIZOR TAK SI OD SAVky ODKROKUJEM PESI NA HLAVNU. DOBRE NEEE! NA CO SU NAM LINKY MHD, KED VACSINU PREJDEME PESI.! HA TO JE GOL! ? ? ? ? ? ?
Aj ja prispejem k diskusii: medzi reakciami ľudí na článok v SME bol aj názor nejakého "odborníka", že vozy by mali byť vybavené kamerovým systémom a vodič by sa nemal pohnúť zo zastávky, pokiaľ cestujúci stoja na schodoch ?
nuž čo dodať... keby druhé spomínané platilo, tak by sa väčšina busov a trolíkov v špičke nikdy zo zastávky nepohla. Potom by mal byť na každej zastávke MHD výpravca, ktorý by to kontroloval a vodič by pred každým odchodom vyšiel von z kabínky a spočítal by všetkých cestujúcich, či nie je prekročená maximálna obsaditelnosť vozidla. Niekoľko ľudí by potom musel slušne požiadať, aby opustili vozidlo a počkali na ďalší spoj. Cestujúci samozrejme chápu a bez rečí ochotne vystúpia. Popri počítaní ľudí vo voze by vodič rovno mohol aj kontrolovať cestovné lístky. Bodyguardov by mu robila vždyprítomná autobusová čata samozrejme.
A každé vozidlo by malo kamerový systém s kamerou pri každých dverách. Čo na tom, že cetovné by sa zvýšilo na cca 50,-Sk za jednu jazdu. Cestujúci by to určite radi privítali, veď ich bezpečnosť je predsa prvoradá. ? ? ?
Kua a mne sa nieco marilo ze to je so zvoncom, akurat som si nebol isty, ci tam je original mrtvola, alebo zvonec
S tymi kachnami mi to kedysi davno ukazoval Marek R. ... otvaral dvere pri dobrzdovani este v pohybe, ale to si tramvaj asi myslela ze uz stoji, lebo boli celuste scvaknute a zrychlovac stoceny. Zle som si to vydedukoval, sorry.
Ik4xx maju tu ochranu proti privretiu tak (sorry ked tresnem kravinu) ze tam su hore take hadicky a narast tlaku v tesneni od dveri sposobi prerusenie procesu zatvarania a nasledne otvorenie.
P.S.: Sila, ktorou mozu maximalne posobit dvere na vlka (cize defacto vychodiskovy bod pre nastavenie pripadneho blokovania privretia) je stanovena v nejakej norme, alebo vyhlaske... raz som take nieco cital niekde
AKCIA A REAKCIA NA SI S EVIDENCNYM CISLOM 37832!!!!!
DO OPISU SOM NEDAVAL VSETKYCH VODICOV MHD Z CLANKU 37831, ZE SU K.K.T.I, ALE VO VACSINE PRIPADOV JE TO PRAVDA!
CO SA TYKA PRESTUPOVANIA ZO SPOJA NA SPOJ TAK JE TAKY VACSEJSI ADRENALIN CI PRESTUPIM ALEBO NEPRESTUPIM.
PRACUJEM NA ZELEZNICI A TAM BEZ PERDONU BUD DOLE PREMIE ALEBO VYPOVED!
VLAK NEMA KLBY CIZE HARMONIKY A SKLADA SA PODSTATNE Z VIACERYCH VAGONOV, ABY SA MU MOHLO HOVORIT VLAK. ODCHOD VLAKU MA NA STAROSTI VYPRAVCA A POTOM VLAKOVA CATA, CI VYPRAVCA MOZE DAT POVOLENIE NA ODCHOD.BEZ VLAKOVEJ CATY MA VYPRAVCA ZAKAZANE DAVAT ODCHODY OSOBNYCH VLAKOV!
A AK MA CLOVEK DOJST K URAZU V MHD TAK NECH SA PACI!
O NEHODE VIEM Z TV A Z NOVIN A CO MA BYT AUTOR SI!?
SPAMETAJME SA TAK, ABY SME SA V PROSTRIEDKOCH HROMADNEJ DOPRAVY CITILI DOBRE!
VSETKO DOBRE!
? ? ? ? ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
n3r0
Dalej to co sa tu spominalo, obluky a zastavky v nich, myslis, ze v tom zrkadle vidis vsetko? Bol by si milo prekvapeny kolko malo sa v takom zrkadle vidi.