Reakcia na: si #37853:
Neviem, co sa vyhrazas, ale mam Ja 100%nu pravdu. Inac by si hentake faciny nepisal. To nikoho nezaujima ci videl alebo nevidel , jedno je vsak iste pokial to bude v dopravnych spojoch take ako to ma byt a nebudeme sa bat tak potom klobuk dole pred vsetkymi vodicmi mhd.
A co Ty vies o vlakovej cate, tak to si napisal totalnu koninu!
Vlakova cata sa sklada z: vlakveduceho a 2 sprievodcov. Ti musia perfektne ovladat D1 a D2. D1 a D2 to su predpisy.
A drzim palce vodicom liniek MHD, aby sa im uz ziadny problem nevyskytol v ich sluzbe. Nie som proti nim, ale nech sa poucia z kolegovho pruseru. Nie, ze nevidel, ale nechcel vidiet!
A PROSIM BEZ URAZOK JA NEURAZAM JA KONSTATUJEM A VARUJEM OSTATNICH VODICOV MHD V PODOBNYCH PRIPADOCH, ABY SA IM NESTALI!
Nie je vylucene, ze raz to mozem byt ja al.Zdeno , Fero, Jozo, Julia, Marta, Justina atd.
NERYPTE DO VODICOV A KED NIECO CHCETE TAK HO POPROSTE, LEBO ON NEVIDI DOZADU! HA HA HA SRANDA! NE! ? ? ? ? ? ? ? ? ☠ ? ? ?
Spectre
S tymi kachnami mi to kedysi davno ukazoval Marek R. ... otvaral dvere pri dobrzdovani este v pohybe, ale to si tramvaj asi myslela ze uz stoji, lebo boli celuste scvaknute a zrychlovac stoceny. Zle som si to vydedukoval, sorry.
Ik4xx maju tu ochranu proti privretiu tak (sorry ked tresnem kravinu) ze tam su hore take hadicky a narast tlaku v tesneni od dveri sposobi prerusenie procesu zatvarania a nasledne otvorenie.
P.S.: Sila, ktorou mozu maximalne posobit dvere na vlka (cize defacto vychodiskovy bod pre nastavenie pripadneho blokovania privretia) je stanovena v nejakej norme, alebo vyhlaske... raz som take nieco cital niekde