Reakcia na: si #37392:
Odklon karloveskej radiály cez tunel nie je riešenie. Prechod cez tunel je už v súčasnosti nesystémový prvok v sieti, je fajn, že existuje ako záložná trať, ale v bežnej prevádzke odkláňa dopravu z prestupových uzlov Nový most a Šafko/Kamenné námestie, komplikuje trasovanie a aj tak sa v meste vynorí v lokalite, kde sa električky musia pohybovať veľmi pomaly (už len rýchlosť výjazdu z tunela, nevraviac potom o Obchodnej, prípadne cestou na stanicu po priečnej osi), takže časová úspora tunela zaniká.Akokoľvek to prevraciate, tá trasa B v podzemnom vedení chýba a nijaké povrchové riešenie ju nenahradí ("prvá etapa prvej etapy nosného systému" si to ani nekladie za úlohu, jednoducho dopravu v centre nerieši - bohužiaľ nám tu však zakonzervuje status quo na ďalšie desaťročia).
fobust
Ked vo Viedni mozu mat v tuneli zelznicne napajanie 15 000 V 16 2/3 Hz, moze byt u nas v tuneli 25 000 V 50 Hz? Co vravi proti a co za? Myslim tym napriklad podpovrchovy S-bahn na trase Filialka - Petrzalka, ktory by zabezpecil tento dost vyrazny prepravny tah.