Na starých kachnách nikdy žiadne zásuvky neboli, pretože staré kachny nikdy neboli na mnohočlenné riadenie vybavené. Naopak, novokáčery rovnopleché by vyžadovali len drobnú úpravu.
Skús sa nad tým zamyslieť, než začneš vyskakovať: prečo asi chcú priame prepojenie železníc? Aby na tom jazdili iba súpravy metra z Petržalky na Predmestie? Lobogo. Na tom sa evidentne počíta s jazdami vlakov od Trnavy/Galanty durch na Kittsee a ďalej. Naši videčania i Rakúšania by sa tak dostali priamo do centra, ktoré je pre nich atraktívne (nie nejaké Predmestie, Petržalka či nešťastne položená hlavná stanica).
Jasne aj to mam vyskusane, ale isiel si uz niekedy od pol siedmej rano a cele doobedie cez Ml.dolinu - zapchy az po najazd na most Lafranconi a nikdy nevies, aky je tam stav, ci ti len cez Ml.dolinu cesta bude trvat 30 min., alebo ju prejdes len na 3-krat na cervenu. A vies ako treba chodit na 32 na Dl.dieloch rano? Idu len 3 za hodinu, takze najprv sa musis vyviezt autobusom na konecnu na DD a potom sa len do nej dostanes, inak nemas sancu. A teraz si to vsetko treba casovo zratat a dostanes sa k cislu viac nez hod. Neriesitelne
"Nechapem preco dvojsystemovych... precitajte si ze podla Remingu ma byt trasa B cela 1435 tak preco dva elektricke system ts ts ts"
Prepáč, nedočítal som to do konca a získal som dojem, že spájaš pojem "dvojsystémový" s rozchodom.
A este dodam, lebo uz pocujem tvrdenie, ze ani ID mi nepomoze v zapche, nezabudajte, ze pred siedmou je este Karloveska /ak sa nestane havarka/ celkom prejazdna a cestu, co mi MHD trva 1 hod. autom stiham za 15 - max. 20 min.
Vysvetlila som ti to, ako to je aj s N.mostom - len si pozorne precitaj - ziadna slava, chces sa so mnou stavit na cestu od Molecovej, ale ty asi nevies ze hlavne "prestupisko" z DD do centra je o dve zastavky dalej na Segnerovej, to uz ked som na zastavke Molecova moj zlaty uz mam jednu tretinu cesty z DD za sebou t.j. tych 20 min. uz mam za sebou a za ten cas su niektori npr. z Petrzalky z Luk uz v centre!!! Tak preco nemozem porovnavat MHD v ramci celej BA? Mimochodom nikto mi stale nenapisal odkial este z BA je potrebne pouzit na cestu do centra NUTNE DVA SPOJE, tak ako od nas hoci to centrum vidime z okna, dostaneme sa don za 40 min + este dalsie prestupovanie pre mnohych z nas je nutné, tak ako pise spravne myslim ze Vladimir. Inak ak je pravda, ze opat nas duobusy budu zvazat iba k elektrickam, len to nebudu male autobusy ale duobusy, tak suhlasim plne, je to o nicom, ak nebudu ani kapacitnejsie, a setrim na auto. Aj ja prispejem k upchavaniu ciest ID, nez pouzivat tuto MHD a stracat denne dve hodiny cestovanim v narvanych prostriedkoch MHD. Sice mi to bude autom trvat tiez dost dlho ale aspon mi nebudu dychat na krk rozni spolucestujuci, kto pravidelne pouziva MHD vie o com hovorim.
Zase tu niekdo cita mudre knizocky, nejedol si nahodou muchotravky? Ty si neaky metrofilny. Sa kusok uvedom co pises. Metro a Bratislava, ju komunisticky vyplod fantazie a poblaznenie polovice Bratislavcanov. Pokial Bratislava bude vacsia dedina a nie velkomesto ako Moskva, Berlin, Wien, Praha nie je sa tu o com bavit. Ak rad citas mudre knizocky, tak si nalistuj kusok knihy o prevadzkach MHDa pochopys, ze metro sa ti oplati staviat nad 1 000 000 obyvatelov. A to je tiez otazne, ci sa este oplati. Neviem co mas proti tramvajam, ale ja si viem predstavit aj kulaty duplak v Petrzalke a na 1000mm rozchode. Podstatov je prepravit a jeden duplak pohlti viac ako natrieskany plny klbovy smradobus.
Elektrickove trate su sice (pri pominuti trasovania v centre) skvele vedene po radialach (aj ked chybaju radialy Petrzalka, Podunajske Biskupice a Lamac), ale linkove vedenie sa prisposobilo koncepcii bod-bod. To mi vadi - ako Bratislavcan si veru nepamatam, kam ktora linka vedie. Ak mame 4 radialy, plus Hlavnu stanicu, plus odbocku na Nove Mesto, preco potrebujeme 13 liniek, ktore sa cez centrum bizarne prepletaju tak, aby neexistovala jasna moznost prestupu?
Tvrdim, ze v Bratislave sa s autobusovou a elektrickovou linkou naraba rovnako - su na rovnakej urovni, neexistuje nic co by naznacovalo, ze elektricka je nosnym kapacitnym systemom. Rozhodne nie intervaly prevadzky.
Nebud taky agresivny. Toto je snad diskusia, mam tu pravo povedat svoj nazor. Ak je v rozpore s tvojim, zrazu ti vadi ze "urcujem co ma byt"? Neurcujem, hovorim svoj nazor. Tak to laskavo rozdychaj.
Petrzalska radiala by mala byt vedena v ryhe z toho dovodu, aby bola plne segregovana a netvorila prekazku pre ostatnu dopravu (vratane chodcov) a rozvoj. Ake riesenie mas na mysli ty?
Estakady (v konecnom dosledku drahsie, ako jednoduchy vykop), alebo iba semaforovu preferenciu, ktora sa nam uz tak osvedcila inde? Moj nazor je, ze vedenie po povrchu to rychlo zdegraduje na obycajnu elektricku.
Dalsi dovod zapustenia je potlacenie hluku, pretoze trasa vedie v husto zastavanej oblasti.
Pojem pre-metro mi je znamy uz viac ako dekadu, takze si nemyslim ze ide o nove, resp. modne slovo. Stuttgart - tiez si myslim, ze by nam stacil, ale pozri si tu drahu a vozidla podrobnejsie - naozaj ide uz skor o lahku zeleznicu, ako elektricku.
Do tohto vlaku nenastupis len tak z chodnika.
to tam sa neda uz odbocit? uff som zaspal dobu , sorry.
Re #37153 fobust: aha... toto som napr nevedel... Re #37162 si: ale aj tak. trasa B podla remingu nejak nema ist ulicami... v petrzalke vlastny zvrsok a nastupistia a este pod zemou. potom uz iba ASMN pod zemou, a filialka... podla mna tam maju proste kyd.
a inak ake napatie ma nasa elektrickova siet?
3 kV - preto, lebo to povazujem za este relativne unosne napatie na pouzitie v meste, 25 kV ~ by uz asi nemalo absolutne ziadnu sancu pretlacit legislativne
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek