Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vševedko #37181:

Mas pravdu, nechal som sa pomylit. ?
Reakcia na: yale #37166:
No, Ty proste iracionálne nenávidíš T3, to je celé.
Reakcia na: yale #37164:
A k Stuttgartu - vzhľadom k tomu, že tam mám príbuzných (konkrétne na zastávke d-1 Stará Tehelňa":-P). tak skutočne viem, ako tá dráha a tie vozidlá vyzerajú. Dráha je v mnohých miestach spoločná pre starý i nový systém, do vozidla nepotrebujem nastupovať z chodníka, keďže mám vysoké peróny ale môžem Ťa uistiť, že v prípade potreby z chodníka nastúpim. Jedná sa jednoznačne o rýchlodrážnu električku, čo je to ľahká železnica, nič také nepoznám? Žewleznica má svoje jednoznačne definované normy (napríklad na pevnosť vozových skríň v tlaku), ktoré tieto vozidlá nespĺňajú.
Reakcia na: yale #37164:
Nie som agresívny. Ja zase nesúhlasím s Tvojimi argumentami. Ak je trať plne segregovaná, znamená to, že žiadne úrovňové kríženia NEMÁ.
Súčasné linkové vedenie nie je žiadna dogma a nevidím dôvod, prečo by sa na základe súčasného linkového vedenia mali generovať nejaké všeobecne platné poučky.
To isté platí pre to, že ak sa v BA narába s el. a autobusovou dopravou rovnaku, vonkoncom to neznamená, že je to fyzikálna vlastnosť týchto dopravných prostriedkov.
Skús uviesť nejaké argumenty so všeobecnou platnosťou a nie veci, ktoré sa dajú odstrániť týždňom koncepčnej administratívnej práce.
Reakcia na: si #37162:
No Ty považovať môžeš ale zákony a normy nepovažujú:-D.
Reakcia na: fobust #37158:
Na starých kachnách nikdy žiadne zásuvky neboli, pretože staré kachny nikdy neboli na mnohočlenné riadenie vybavené. Naopak, novokáčery rovnopleché by vyžadovali len drobnú úpravu.
Reakcia na: Martin Fundárek #37176:
saq to nie je zle... a este by sme mali silny prepravnu kapacitu medzi AS a ZS... to je cool
Reakcia na: man from the past #37177:

Aj ty ho poznas? A co? Este jazdi na gumokole palicowom v CR?
Reakcia na: man from the past #37177:
Mareka pozna kazdy ?
Reakcia na: BMko #37168:
Ty poznas marecka ? odkial ? Ja ho poznam cca 10 rokov, ale Ty ??? 😉
Reakcia na: aNTI #37058:
Skús sa nad tým zamyslieť, než začneš vyskakovať: prečo asi chcú priame prepojenie železníc? Aby na tom jazdili iba súpravy metra z Petržalky na Predmestie? Lobogo. Na tom sa evidentne počíta s jazdami vlakov od Trnavy/Galanty durch na Kittsee a ďalej. Naši videčania i Rakúšania by sa tak dostali priamo do centra, ktoré je pre nich atraktívne (nie nejaké Predmestie, Petržalka či nešťastne položená hlavná stanica).
Reakcia na: COLOR #37172:
Jasne aj to mam vyskusane, ale isiel si uz niekedy od pol siedmej rano a cele doobedie cez Ml.dolinu - zapchy az po najazd na most Lafranconi a nikdy nevies, aky je tam stav, ci ti len cez Ml.dolinu cesta bude trvat 30 min., alebo ju prejdes len na 3-krat na cervenu. A vies ako treba chodit na 32 na Dl.dieloch rano? Idu len 3 za hodinu, takze najprv sa musis vyviezt autobusom na konecnu na DD a potom sa len do nej dostanes, inak nemas sancu. A teraz si to vsetko treba casovo zratat a dostanes sa k cislu viac nez hod. Neriesitelne
Reakcia na: aNTI #37054:
"Nechapem preco dvojsystemovych... precitajte si ze podla Remingu ma byt trasa B cela 1435 tak preco dva elektricke system ts ts ts"
Prepáč, nedočítal som to do konca a získal som dojem, že spájaš pojem "dvojsystémový" s rozchodom.
A este dodam, lebo uz pocujem tvrdenie, ze ani ID mi nepomoze v zapche, nezabudajte, ze pred siedmou je este Karloveska /ak sa nestane havarka/ celkom prejazdna a cestu, co mi MHD trva 1 hod. autom stiham za 15 - max. 20 min.
Reakcia na: Lucia #37171:
Chod 32 na Kramare, prestup na 212 a si v centre s jednym prestupom ?
Reakcia na: Vševedko #37137:
Vysvetlila som ti to, ako to je aj s N.mostom - len si pozorne precitaj - ziadna slava, chces sa so mnou stavit na cestu od Molecovej, ale ty asi nevies ze hlavne "prestupisko" z DD do centra je o dve zastavky dalej na Segnerovej, to uz ked som na zastavke Molecova moj zlaty uz mam jednu tretinu cesty z DD za sebou t.j. tych 20 min. uz mam za sebou a za ten cas su niektori npr. z Petrzalky z Luk uz v centre!!! Tak preco nemozem porovnavat MHD v ramci celej BA? Mimochodom nikto mi stale nenapisal odkial este z BA je potrebne pouzit na cestu do centra NUTNE DVA SPOJE, tak ako od nas hoci to centrum vidime z okna, dostaneme sa don za 40 min + este dalsie prestupovanie pre mnohych z nas je nutné, tak ako pise spravne myslim ze Vladimir. Inak ak je pravda, ze opat nas duobusy budu zvazat iba k elektrickam, len to nebudu male autobusy ale duobusy, tak suhlasim plne, je to o nicom, ak nebudu ani kapacitnejsie, a setrim na auto. Aj ja prispejem k upchavaniu ciest ID, nez pouzivat tuto MHD a stracat denne dve hodiny cestovanim v narvanych prostriedkoch MHD. Sice mi to bude autom trvat tiez dost dlho ale aspon mi nebudu dychat na krk rozni spolucestujuci, kto pravidelne pouziva MHD vie o com hovorim.
Reakcia na: n3r0 #37167:
Precitaj si prosim, co som vlastne napisal - je to na mile vzdialene od toho, proti comu tak horlivo protestujes.

Daj si paralen, nohy do tepla a otvor si knizku slovenskej gramatiky, ty "pochopys" ?
Reakcia na: BMko #37168:
? No ved pockaj aku budes mat za prvy tyzden statistiku ty ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.