Reakcia na: yale #36976:
hehe, no to su prave veci za ktore by ma ludia ako napriklad beus alebo fobust najradsej asi zniesli zo sveta, ale moja predstava tej trate do petrzalky (a nasledne prebudovanie celeho systemu) je naozaj taka, ze plna zabezpecovacka, automaticke stavanie vlakovych ciest, mimourovnove krizovania vsade kde sa len da, rozchod 1435 mm, sirka voznovej skrine min 2.8 metra... (a trakcne napatie 3 kV, ale to je z toho asi najmenej realne )
Ámos
Re #36947 yale. No ja som skôr myslel na Nizkopodlažné vozidlá s podlahou vo výške 350mm od T. kolajnice a vyššie obrubníky ako teraz používané čiže tiež nústupište vo výške 350mm od T. kolajnice. Neviem si dosť dobre predstaviť vysoké nástupištia v takej Karlovke.
Re #36949 Galiyosha: Ja s tebou/ s vami súhlasím, že Petržalka potrebuje sieť električkový tratí (a keď sa človek pozrie na mapu ľahko vidí kade by mohli viesť) ale metro sa zavrhlo, hlavne pre neschopnosť budovať ho skrz financie. Preto je nereálne žiadať rovnaký obnos financií na budovanie električiek ako bol plánovaný na metro.
Re #36969 Janči: Ty mysli reálne. Za 100mld. by si sa električkou vozil aj na železnú studienku, nie len po dvoch takmer dokončených trasách.
Škoda, že nie sme chudobnejší. Počul som, že Atény čerpajú 75% financií na stavu metra z fondov. DNV by sa mala odtrhnúť ? a vytvroiť región Bratislava len územie mesta.