Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Som kvoli tomu dost nastvany a tiez ma stve, ze vymenne bannery Mr. Linx sa niekedy nezobrazuju. No ale co uz...
esteze mam konto aj na hoste :)) takze po dlhom case mi chodia prispefky :))
No, prave som zistil, ze bude stale problem s notifikaciou. Mily server Host.sk sa totiz rozhodol, ze maily bude posielat len uzivatelom hostu (@host.sk) a na ostatnych sa vykasle. Preto ak chcete, aby vam chodili novinky a diskusia, urobte si konto na hoste. Je to iba docasne, ak sa to adminom hostu nepodari vyriesit, mizime z tadial het...
bon-cu> to ako keby vam v bernolakove zrusili setky spoje a potom este aj cesty premenili na polia 🙂
bon-cu> no to iste...uz nam zrusili setky autobusy a este by nam mali zobrat aj zastavky?? :))
Oznam: Verejne prerokovanie spravy o vplyve tzv. Severnej tangenty na zivotne prostredie bude 19.11.2001 o 16.00 v Zrkadlovej sieni Primacialneho palaca.

Andy: Nechaj Sarkana na pokoji, ani nam by sa nepacilo, keby takto o nas z nasim chrbtom nieco pisali...

Decko: Ked sa to tak vezme, tak T3S je stara, elina, co sa tvari ako nova, ale ked bola stara, tak sa podla papierov tvarila ako este starsia (T2)...

Martin: Ta 23Tr je uz davno v niektorom z nasich sci-fi 🙂

tulenique: Z FEI sa do Petrzky dostanes tak, ze pojedes na koniec Mlynskej doliny, otocis sa o 180 stupnov, v Mlynskej doline odbocis ako k cintorinu, zase dolava a este raz dolava a uz si na moste 🙂 Problem je skor v debilnom vyriesenie prepojenia Mlynskej doliny s najazdom na most.

Si: Zdrazenie elektriceniek nie je take velke - 3-mes. studentska zo 725 na 760.
Tak ten system vyradenia kazdej druhej zastavky by sa pdla mna v karlovke mohol zaviest uuu[plne f pochode...Horsie by to bolo v centre, tm by to bolo na nic...tam sa krizovatkam-semaforom jaksik vyhnut moc neda.
#3660 TeBeCe: No tak to s tym cuvanim je fakt dost "tuhe" riesenie....to sa radsej pojdem otocit k odbocke na Devin.
#3659 Si: Odbocku na Herliansku by som zachoval iba v pripade zavedenia semaforov. Tie by boli synchronizovane so semaformi na Tomasikovej a boli by to "inteligente" semafory (zahcytili by zvuk ze elina ide zatvarat dvere) a vtedy by jej dali "zelenu". Prip. by si zelenu vypytal vodic ako ked prehadzuje vyhybku. Bez semaforov je to tam ozaj o hubu, auta kt. chcu odobocit blokuju elektricky......a to je fakt zle....
tulenique> co by sa nedalo dostat na most do petrzalky ked ides z FEI aj inde ako na tom prejazde pri omv...da sa tam jak su semafory pri botanickej...akurat treba trosku cuvat :-)) minule som tam videl cuvat klbovy ikarus, ktory asi isiel do vozovne, tak preco by to mal byt problem pre osobne auto :-)))
takze nieco k teme zrychlenia elektrickovej dopravy... to ze rusia prejazdy je konecne krok dopredu, ale zas urcite ich nemozu zrusit vsetky. Tie v Karlovke a dubravke velmi dobre nepoznam, tam pouzivam len obcas ten pri botanickej zahrade, kedze odbocenie smerom na nabrezie z mosta nie je niak rozumne vyriesene, ale ruzinovsku trat poznam o nieco lepsie.. tych prejazdov je tam zopar zbytocnych, ale urcite by som napriklad nelikvidoval prejaz na herliansku - totiz v smere z mesta je odbocenie na tomasikovu dolava aj tak dost neprejazdne, a doplacaju na to aj autobusy MHD, nielen auta...
Co sa tyka rusenia zastavok, osobne by som rusil priblizne kazdu druhu zastavku (zalezi od ich vzajomneho rozmiestnenia a naveznosti na budovy a prestupne zastavky. Problem je vsak v tom, zeby to vyvolalo dost velku vlnu odporu, myslim ze kazdy z nas by asi pozeral skaredu keby mu zrusili zrovna tu "jeho" zastavku a musel slapat o 200 metrov dalej na dalsiu. Ak vsak chceme spravit z elektriciek nosny system, redukcia zastavok je NEVYHNUTNA !

Zdrazenie cestovneho.. hmm ked zdrazia jednorazove listky, mam f pazi, ak aj elektricenky, tak to uz nie :-)) ale mohli by radsej ako z cestujucich tahat peniaze z magistratu. Tam je tych penazi predsalen o troska viac, len na co sa pouzivaju ?

Cakajuci/necakajuci vodici a podobne... 1. ked uz na neaky ten spoj utekas, zamysli sa ci ta moze ten vodic aj vidiet a aka je toho pravdepodobnost... totiz mozes byt aj 1 meter od voza a vodic ta nema sancu vidiet, ak ta tam zrovna nehlada (sak si niekto skuste vymenit sa na chvilu s vodicom a zistite ake to asi je:-)) 2. pokym nevidim vodicovi do tvare a nevidim na nom ze mi to urobil naschval, nemozem nanho povedat ze to naozaj spravil naschval ! plati to iste ako v 1. - skus si to s nim vymenit a po takej 12hodinovej sichte mozno zavries niekoho rovno aj v dverach...
odkaz pre DPB: laskavo neminajte peniaze na nove natery elektriciek ked sa o ne potom nemienite starat!! za par dni po natreti su takisto zasrane jak boli predtym...tak naco to je dobre ?!?!?!? aby ste mohli zvysovat cestovne???

Bon-Cu> nejak nechapem co si chcel povedat :))
Ja za prve zrusene priecestie povazujem usek madzi konecnou 4 a 9 a Iuventu...Sak tam sa otacal kto chcel a kde chcel 🙂 Ale kludne by mohli zrusit aj to oficialne, ved je tam most 🙂
Dneska som siel domov 78 karosa 2301, fakt velmi dobry voz, tichucky, velmi rychly, proste urobil na mna dobry dojem, takze ho musim pochvalit.
Aj vodic bol fayn, ale ked v 80km/h prepalil na Trnavskom myte dva semafory na cervenu nebolo mi vsetko jedno...:-)
#3653:
myslel som nie trojklbovy, ale trojclankovy - dvojklbovy
to ze rusia prejazdy povazujem za super vec, vec je ich dost. Ale mohli by aj prerobit zastavky tak, aby hrana spodneho schodu licovala s nastupistom, pokial sa to da, lebo moze byt, ze sa tam voz oskre, ale v Brne som to tak videl. Velka sranda bola ked som nastupova. Instinktivne som dvihal nohu na prvy schod, ale ten bol v rovine s nastupistom, tak som len stupil do vzduchu. Ked som si to vsimol, tak som uz bol vo voze, ale taketo riesenie urcite zvysi rachlost nastupu / vystutpu, cize skrati jazdnu dobu.
pokial si pamatam, tak tn trojklbovy ikarus vychadzal z Ikarusu 280! Takze to vyzeralo ako skutocny tank na kolesach. Iba si nepamatam, ako to bolo s napravami, t.j. ktrore su hancie a hnane, resp, riadiace a riadene. Ale asi to bolo takto:
1. naprava riadiaca (ako ik 280)
2. naprava hnacia s dvojmontazou (ako ik 280)
3. naprava v prvom vleku bezna naprava s dvojmontazou (ako 3. naprava v Ik 283)
4. naprava v poslednej casti riadiaca (ako v Ik 280).
ale toto iba tipujem, lebo som tu fotku videl velmi davno v novinach. Ale fungovalo to - otazka je, ci to v tych rokoch uz bolo treba. Ved si vezmite, ze v 70. rokoch vam uplne stacila kachna - a dnes su nacpate duplaky, cize trend je k vozidlam velkej kapacity a to ako pri elinach, tak pri autobusoch a trolikoch. Dnes by to bodlo, to je jasne, ale pred takymi 15 rokmi to bolo zbytocne velke. Neviem sice, aky stary ten voz bol, ale urcite dost, nakolko vychadzal z ikarusu 280.
#3650 Beus: Ten renault som uz na fotkach videl, a kdesi som pocul aj o jednom prototype dvojklboveh ikarusu. Akurat mam pocit ze sa to moc nepresadilo, lebo kapacita je sice fajn, ale ta manevrovatelnost za vela asi nestoji.

ad rychle eliny: ja by som zacal rusit aj zastavky. V takej Raci, Ruzinove, Karlovej Vsi, Dubravke by bohate stacila 1/3 - 1/2 zastavok.
Beus: Hm, nebud prilisny optimista... este je treba vela spravit. (Napriklad porusit zastavky, podla mna aj vyriesit centrum (teda Obchodnu, lebo tam sa rychlo neda) a zlepsit stav trati.) Ale aspon je to maly krocik spravnym smerom. 😉
D3k0: hura, dik, uz sa tesim vopred (dufam ze nie zbytocne) ;))
Inac mam par napadov este aj na vylepsenie chatu, ale to je mozno na dlhsie 😉 kazdopadne, aj tam ale aj tu, na fore, by som navrhol jedno male nenarocne zlepsenie - v hlavicke prispevku pisat okrem datumu aj den v tyzdni (Pon, Uto, Str, ... alebo nejak inak), tiez by to zvysilo prehladnost 😉
tbc: no hura, zeby sa nas sen o rychlej elektrickovej backbone pomaly zacal zacinat naplnat? :))) chvalim kompetentnych, tie prejazdy fakt treba rusit kde to len ide.. 🙂
tulenique: Heh, tamto je sice fikcia, fotomontaz, a keby to skonstruovali, nevyzeralo by to presne takto, ale inac 2-klbovy autobus uz Renault vyprojektoval, skonstruoval a aj to jazdilo, takze take nerealne to zas nie je 😉
huraaaaaaaaaaa...oni tie prechody zrusili!! konecne sa nieco robi na podporu elektriciek....po zruseni prejazdu na segnerovej su to uz dokopy tri zrusene 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.