Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: d3k0 #36460:
Veď ja takto mrznem v InterCity vlaku kazdy tyzden ... to by bola sranda, taka vykonna ale neovladatelna klima v kabine : cestujuci v kraťasoch, vodič v chlpatom rolaku ? ? ?
Reakcia na: TeBeCe #36492:
Vidíš, nikdy sa to tak nerobilo, ale začína sa robiť. 😉
? 7101 ? skoro som usta zabudol zavriet ked sa ozvalo hlasenie zastavok ? ako to, ze doteraz sa to nedalo (videl som tam BUSE hlasic) ???
Reakcia na: Andy #36489:
Hmm... no tak to ti potom o Kubovicovi nieco budem musiet povedat... Ale radsej osobne 🙂
Reakcia na: COLOR #36488:
V článku píšu o miliarde a navyše Kubovič nepovedal presne, že DPB má rezervu miliardu. 😉 BTW tá veta mi skôr pripadá, ako keby hovoril o tom, že peniaze v MHD chýbajú kvôli DPB. 🙂
Reakcia na: COLOR #36486:
Kubovič je jeden z mála inteligentných ľudí, čo pôsobia (najmä) v komunálnej politike... 😉 A neviem, čo sa ti na tom nezdá, však DP prefláka dosť peňazí...
Reakcia na: d3k0 #36487:
Tebe sa zda, ze v DPB su rezervy za 2 mld.? Ja mam pocit ze to je do 200-300 mil. Sk.
Reakcia na: COLOR #36486:
A nema pravdu? Teda ak nemyslel prave redukciu spojov... 🙂
Reakcia na: Vševedko #36445:
Mal som na mysli pracovisko vodiča. Nepochopili sme sa, ja som reagoval na Ámosa ako hovoril, že by vodičom zakázal nosiť kraťasy = krátke nohavice. ? Práve preto to vnímam ako problém, keď veľa vozov nemá klimatizáciu vo vodičovej kabíne a aj tie čo ju majú tak mnohým nefunguje.
Reakcia na: d3k0 #36482:
Aha, hrame sa na urazeneho, hej? ? Okej, vyriesime si to inde.
Máme jeden s najlacnejších rýchlych netov v Európe. že sa ja trápim s týmto, s čím som teraz pripojený. ?

http://spravy.pravda.sk/sk_ekonomika.asp?r=sk_ekonomika&c=A041018_193226_sk_ekonomika_p02
Reakcia na: COLOR #36481:
Lebo piercing.
Reakcia na: d3k0 #36480:
Preco v tom povodnom prispevku bol odkaz na localhost, ty lama? ?
Reakcia na: si #36471:
Zrusenie laveho odbocenia na RM prebehlo az na zaciatku prazdnin v roku 1999 (dokaz: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=ikarus_280&no=0&id=27302aeef1f022f2f0f9f121&text=1902&v_popise_thumbnailu=on&v_popise=on&v_datume_a_nicku= ), teda 2 roky po zruseni 34, 37 a 54. Ako dovod sa uvadzala iba neprejazdnost Sancovej a Legionarskej - co ale bola aj pravda, lebo tie dopravne zapchy kvoli lavemu odboceniu na Mytnu boli hrozne.
Reakcia na: El Sergio #36475:
Ak nam to Reming dovoli... Ma totiz copyright...

Re #36473 Vševedko: V pripade 34, 37 a 54 si dovolim nesuhlasit - aj ked ma asi vsetci teraz ukamenuju... Vysledkom takychto dlhych priebeznych liniek bola okrem pohodlneho cestovania aj velka nepravidelnost dopravy. Kolko x sa stalo, ze sli dve-tri 54ky za sebou? System dlhych priebeznych liniek som si odskusal pred mesiacom v Philadelphii. Cakal som na bus, ktory nechodil a nechodil, a potom prisli 3 naraz - lebo sa predtym trepali asi 45 minut cez mesto... Na ruseni 34, 37 a 54 teraz vycitam iba to, ze sa udialo bez vybudovania akehokolvek prestupneho uzla, kde by koncili nove linky, ktore nahradili stare, a tak nie je zabezpeceny prestup z 34 na 86, z 78 na 34 ani z 94 na 78. Zial aj to je vysledok minimalneho zaujmu budovat prestupne uzly v tomto meste. 😞 A len na zaver - vtedy oficialnym dovodom na rusenie 34, 37 a 54 bola neprejazdnost Sancovej a Legionarskej ulice. Dnes su tieto ulice uz prejazdne...
Hmm, ten projekt Remingu má aspoň akú-takú myšlienku. Myslím si však, že NDS v trase zamietnutého metra, t.j. Dúbravka-Vinohrady a Petržalka-Ružinov by bol výhodnejší. Falošný okruh lepšie obslúži centrum. Projekt Remingu by bol výhodný iba pre tých, ktorí sa ptrebujú dostať cez centrum a nie do centra.
Samostatnou kapitolou je filiálka. Obávam sa, že po peronizácii by sa tam nevošlo ani to, čo v súčasnosti na hlavák. A bolo by to asi svinsky drahé, najmä to napojenie na hlavnú stanicu (ako inak, než dlhým tunelom v oblúku). Filiálka by sa dala použiť na ukončenie niektorých Os vlakov od Trnavy a Galanty - ako to pôvodne predpokladal územný plán (nech mu je šuplík ľahký) v dvoch z troch variantov - ale nič viac.
Reakcia na: BMko #36474:
Heh? Hodnota PRÚDU prípravy? 60 halierov/Ampér:-P? Bigmac sa dnes vyvážal na 6229:-P?
Nedal by sa ten projekt z Reamingu hodit na tuto stranku,nech vsetci vedia,co na nas magistrat chysta?(Ved sa to predsa tyka MHD,alebo nie?) ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.