Veď ja takto mrznem v InterCity vlaku kazdy tyzden ... to by bola sranda, taka vykonna ale neovladatelna klima v kabine : cestujuci v kraťasoch, vodič v chlpatom rolaku ? ? ?
V článku píšu o miliarde a navyše Kubovič nepovedal presne, že DPB má rezervu miliardu. BTW tá veta mi skôr pripadá, ako keby hovoril o tom, že peniaze v MHD chýbajú kvôli DPB.
Kubovič je jeden z mála inteligentných ľudí, čo pôsobia (najmä) v komunálnej politike... A neviem, čo sa ti na tom nezdá, však DP prefláka dosť peňazí...
Mal som na mysli pracovisko vodiča. Nepochopili sme sa, ja som reagoval na Ámosa ako hovoril, že by vodičom zakázal nosiť kraťasy = krátke nohavice. ? Práve preto to vnímam ako problém, keď veľa vozov nemá klimatizáciu vo vodičovej kabíne a aj tie čo ju majú tak mnohým nefunguje.
Re #36473 Vševedko: V pripade 34, 37 a 54 si dovolim nesuhlasit - aj ked ma asi vsetci teraz ukamenuju... Vysledkom takychto dlhych priebeznych liniek bola okrem pohodlneho cestovania aj velka nepravidelnost dopravy. Kolko x sa stalo, ze sli dve-tri 54ky za sebou? System dlhych priebeznych liniek som si odskusal pred mesiacom v Philadelphii. Cakal som na bus, ktory nechodil a nechodil, a potom prisli 3 naraz - lebo sa predtym trepali asi 45 minut cez mesto... Na ruseni 34, 37 a 54 teraz vycitam iba to, ze sa udialo bez vybudovania akehokolvek prestupneho uzla, kde by koncili nove linky, ktore nahradili stare, a tak nie je zabezpeceny prestup z 34 na 86, z 78 na 34 ani z 94 na 78. Zial aj to je vysledok minimalneho zaujmu budovat prestupne uzly v tomto meste. A len na zaver - vtedy oficialnym dovodom na rusenie 34, 37 a 54 bola neprejazdnost Sancovej a Legionarskej ulice. Dnes su tieto ulice uz prejazdne...
Hmm, ten projekt Remingu má aspoň akú-takú myšlienku. Myslím si však, že NDS v trase zamietnutého metra, t.j. Dúbravka-Vinohrady a Petržalka-Ružinov by bol výhodnejší. Falošný okruh lepšie obslúži centrum. Projekt Remingu by bol výhodný iba pre tých, ktorí sa ptrebujú dostať cez centrum a nie do centra.
Samostatnou kapitolou je filiálka. Obávam sa, že po peronizácii by sa tam nevošlo ani to, čo v súčasnosti na hlavák. A bolo by to asi svinsky drahé, najmä to napojenie na hlavnú stanicu (ako inak, než dlhým tunelom v oblúku). Filiálka by sa dala použiť na ukončenie niektorých Os vlakov od Trnavy a Galanty - ako to pôvodne predpokladal územný plán (nech mu je šuplík ľahký) v dvoch z troch variantov - ale nič viac.
Nedal by sa ten projekt z Reamingu hodit na tuto stranku,nech vsetci vedia,co na nas magistrat chysta?(Ved sa to predsa tyka MHD,alebo nie?) ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Martin Fundárek
Samostatnou kapitolou je filiálka. Obávam sa, že po peronizácii by sa tam nevošlo ani to, čo v súčasnosti na hlavák. A bolo by to asi svinsky drahé, najmä to napojenie na hlavnú stanicu (ako inak, než dlhým tunelom v oblúku). Filiálka by sa dala použiť na ukončenie niektorých Os vlakov od Trnavy a Galanty - ako to pôvodne predpokladal územný plán (nech mu je šuplík ľahký) v dvoch z troch variantov - ale nič viac.