Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
re fobust, many 5valce: a nie karosa namontovala, ale dpb nechcel liaz a jediny motor, co bol vtedy k dispozicii vzhladom na vonkajsie rozmery a instalovany vykon bol prave onen 5 valec. a take nieco ako studovat charakteristiku, otacky a priebeh krutiaceho momentu, na to asi nebol cas a chut, lebo bolo treba co najskor minut investicne bubaky. inak neviem o ziadnom dalsom meste, kde by taketo motory brblali v autobusoch, mozno sa vsak najde nejaka Ukrutna Rit na Vychodnom Slovensku anebo Nejvetsi Prdel v Zapadnich Cechach... 🙂
re fobust, many 5valce: 1321 nie je man ale renault. a to je 6valec. pricina vibracii a klepotu je kdesi inde: pani magori motorarenski maju falosny dojem, ze volnobezne otacky su vyrobcom udavane zle a standartne ich stavaju o 100/min nizsie ako maju byt. vraj to setri naftu. naftu mozno, ale tomu motoru to urcite neprospieva, ked piest strpa vo valci a kruzky ryju do vlozky, netahaju film, ale prepustaju cele kaluze oleja...atd... ale usetrime cele 2 litre drahej nafty! 😕
polychrono beach:
5valcove many nie su automobilove motory. konkretne tie, co su v karosach 741 urcite nie. povodne urcenie energocentrala a kadejake stavebne sersamy a samosery. on sa sem len dostal akymsi omylom. beusacki tiezmotorari totiz tvrdia, ze liaz je olejnicka, aj ked to vobec az zas tak pravda nie je. liaz sa olejnickou stava az v 3. a 5.hale lahkej udrzby autobusov na trnavke, ked na to sahaju eroticke pazuriky panov, co zabudli ako vyzera a na co sluzi momentovy kluc. a prave v dosledku vyssie uvedenej motorarskej dogmy sa objednali karosy s 5valcovymi manmi. kde boli v roku 92 este automobilove 5valce?
andy:
podla coho sudis, ze klbove vozidlo da rozmaznanemu vodicovi zabrat?
osobne som presvedceny o opaku a to je tvrdenie, ze rozmaznany vodic nesadne prave do tuheho voza 11, resp.12m a do 15m uz toboz nie. ved v klbaku mas ako vodic najvyssi komfort. keby to odomna zalezalo, tak mame o 50% klbakov viac prave na ukor solovozov. a aj trojclankovym 22m dvojklbom by som nasiel uplatnenie.
Reakcia na: Andy #33474:
Nie dvaja, ale obidva dni som lepil ja osobne. Co sa tyka toho zbytku, tak v stredu boli zmeny, lenze vtedy som to lepil sucasne s trnavkou a ostredkami, kde boli zelene papiere o Racku, takze v ramci predpisaneho terminu som nalepil tuto zmenu az vcera. Dnes uz bol hotovy CP, takze som ho daval dnes a bud ja, alebo Mike, ked dojde budeme davat dole stary CP na Mierovej.

Ano, keby boli zmeny tyzden vopred, bolo by to idealne, ale ludom, ktori to priamo robia sa to dostava na poslednu chvilu, takze sa neda nic robit.
Reakcia na: Spectre #33473:
Je to neefektívne, lebo dvaja vylepovači prešli tie isté zastávky. Logické to je, ale viac logické by to bolo možno keby sa zmeny nalepili tak týždeň vopred. 🙂 Pri jednodňovom rozdieli to nemá moc zmysel a neefektivita víťazí nad logikou. 🙂
Reakcia na: Andy #33470:
Ta organizacia je vonkoncom logicka! Vopred sa dali vlcakom vediet zmeny a den pred vylukou sa nalepili CP. V ten den, ako zacne vyluka sa zaroven odstrania CP z Mierovej a hotovo!
Reakcia na: Andy #33471:
na to mal byt uz davno spraveny prepoj Raca - Jurak, planovanou tratou cez vychodne
Reakcia na: BMko #33468:
On určite chcel podporiť elektrickú trakciu... 🙂
Reakcia na: Andy #33444:
Takže to bolo nejakou zvláštnou organizáciou vylepovania. CP už dnes sú vylepené, 208 bude stáť aj na Prievoz - most a obojsmerne na Ríbezľovej. Neviem, či to bolo tak aj predtým, ale podobne ako 201 či 202, je nejaké poradie, čo počas dňa vychádza z vozovne a potom ide naspäť. Takže je tam o jeden odchod viac.
Reakcia na: kpw2vz4e #33457:
Aby to bolo rychlejsie a bez fantazirovania, na co je asi tak linka 65??? Chlapci rozmyslajte, naco tahat dalsiu zbytocnu linku, ked je tam uz jedna a je ovela rychlejsia ako tvoja spominana trasa.

Ano obratisko je stavane na 2 linky, ale asi nevies sledovat oznacenie zakazu vjazdu do vnutornej kolaji, kvoli vyhybke a lomu.
Reakcia na: kpw2vz4e #33457:
Ja na tvojom mieste by som isiel uz spominanou L51 alebo L02 az na Hlavnu stanicu.Listok z Hlavnej a zo ZST Vinohrady je za rovnaku cenu.
Re: Z
Nazvoslovie 1. kolona DP :
280 : Horthy-bus, Neoplán, Šunka, Staroch
SOR : (bo)Sorka
TAMbus : Drevák, Drevokocúr, Drevokár, Bambus
Reakcia na: Guri #33464:
A akú linku by si namiesto nej zrušil?
Reakcia na: kpw2vz4e #33457:
S takou elektrickovou linkou by som suhlasil aj ja...
Reakcia na: COLOR #33461:

Nedalo mi, musel som sa zaregistrovat, aby som tam nieco napisal.
Reakcia na: kpw2vz4e #33457:
A načo? Z Magnetovej môžeš ísť 4-kou o 13.42 jednu zastávku na Odborársku a stade 51-kou 13.43 na Nobelovu (príchod 13.45) a nadchodom ponad ŽST Predmestie na ŽST Vinohrady. R 831 ĎUMBIER odchádza 13.52, malo by sa to stíhať. V ideálnom prípade cesta MHD trvá 3 minúty, to je zlé spojenie? ☺ Samozrejme, dá sa použiť skoršia električka, ale aj tak to budú celkom dobré časy.
Zabudol som!NA zst vajnory ist nemozem pretoze tam
rychlik nestoji.za pravopisne chyby sa ospravedlnujem. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.